Gå til innhold

Avskjedsgave i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min 3-åring skal slutte i barnehagen/bytte. Jeg har vært svært fornøyd og ønsker å gi noe til dem når han slutter. Tenkte et par orkideer til å ha på avdelingen kunne vært kjekt, men hva er egentlig vanlig å gi?

Ellers så lurte jeg på hva man skriver i kortet? :gjeiper:

(Takker for at dere har gitt xxx så god start i barnehagen, og tatt godt vare på henne. Hun har hatt det veldig kjekt hos dere, og vil savne dere.)

Ble det teit eller?

Endret av Rakel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte ei bok jeg,og limte et kort bak på boka.

Om du kjøper blomster,så er det kanskje lurt å sjekke om noen er allergiske :)

Jobber i bhg , noen gir de ansatte ei flaske vin , noen har mala et kort med en personlig hilsen inni fra barnet , noen gir bøker , noen har med is , noen et stort fruktfat osv..

Gjest Kokeshi
Skrevet

Vi kjøpte en boks med lego. Regner med de trenger påfyll så mange biter som har blitt med hjem i løpet av årene ;)

Skrevet

Jeg kjøpte en kurv med chips, god te, sjokolade og diverse digg fra Kremmerhuset og ga de. det likte de.

Min 3-åring skal slutte i barnehagen/bytte. Jeg har vært svært fornøyd og ønsker å gi noe til dem når han slutter. Tenkte et par orkideer til å ha på avdelingen kunne vært kjekt, men hva er egentlig vanlig å gi?

Ellers så lurte jeg på hva man skriver i kortet? :gjeiper:

(Takker for at dere har gitt xxx så god start i barnehagen, og tatt godt vare på henne. Hun har hatt det veldig kjekt hos dere, og vil savne dere.)

Ble det teit eller?

Skrevet

Det ble 2 store orkideer, en til hver avdeling. :)

Takker for gode tips, har dem bak øret til neste gang. ;)

Skrevet

vi kjøpte is

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...