Rakel Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 (endret) Min 3-åring skal slutte i barnehagen/bytte. Jeg har vært svært fornøyd og ønsker å gi noe til dem når han slutter. Tenkte et par orkideer til å ha på avdelingen kunne vært kjekt, men hva er egentlig vanlig å gi? Ellers så lurte jeg på hva man skriver i kortet? :gjeiper: (Takker for at dere har gitt xxx så god start i barnehagen, og tatt godt vare på henne. Hun har hatt det veldig kjekt hos dere, og vil savne dere.) Ble det teit eller? Endret 12. august 2010 av Rakel
kulu-kulu Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Jeg kjøpte ei bok jeg,og limte et kort bak på boka. Om du kjøper blomster,så er det kanskje lurt å sjekke om noen er allergiske Jobber i bhg , noen gir de ansatte ei flaske vin , noen har mala et kort med en personlig hilsen inni fra barnet , noen gir bøker , noen har med is , noen et stort fruktfat osv..
Gjest Kokeshi Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Vi kjøpte en boks med lego. Regner med de trenger påfyll så mange biter som har blitt med hjem i løpet av årene
Gjest tollo Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Jeg kjøpte en kurv med chips, god te, sjokolade og diverse digg fra Kremmerhuset og ga de. det likte de. Min 3-åring skal slutte i barnehagen/bytte. Jeg har vært svært fornøyd og ønsker å gi noe til dem når han slutter. Tenkte et par orkideer til å ha på avdelingen kunne vært kjekt, men hva er egentlig vanlig å gi? Ellers så lurte jeg på hva man skriver i kortet? :gjeiper: (Takker for at dere har gitt xxx så god start i barnehagen, og tatt godt vare på henne. Hun har hatt det veldig kjekt hos dere, og vil savne dere.) Ble det teit eller?
Rakel Skrevet 14. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2010 Det ble 2 store orkideer, en til hver avdeling. Takker for gode tips, har dem bak øret til neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå