Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest barelurer
Skrevet

Skulle finne et telefonnummer på min kjæres mobil. Der har det kommet inn en melding fra en mann som sier han savner henne og spør om de kan treffes snart igjen. Skal konfrontere henne med dette, men tror dere jeg får høre sannheten??? Mannen er en person hun har kontakt med via jobben. Frustrerende situasjon ettersom vi har lagt en utroskapsak bak oss for noen måneder tilbake......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden dere allerede har en utroskapsak bak dere, så er det vel en litt større sjanse for at hun sier sannheten. :sukk:

Lykke til uansett!

Skrevet

Skulle finne et telefonnummer på min kjæres mobil. Der har det kommet inn en melding fra en mann som sier han savner henne og spør om de kan treffes snart igjen. Skal konfrontere henne med dette, men tror dere jeg får høre sannheten??? Mannen er en person hun har kontakt med via jobben. Frustrerende situasjon ettersom vi har lagt en utroskapsak bak oss for noen måneder tilbake......

Jeg håper for din skyld at hun har respekt nok til å fortelle sannheten, er kun du som kjenner henne best og om du har tillit nok til å stole på det hun sier.

Det er ikke sikkert det er noe mellom dem, kan være de har blitt gode venner gjennom jobben. Men skjønner godt din fustrasjon visst dere nettopp har lagt bak dere ett utroskap.

Du må rett og slett bare spørre henne. Hvorfor ikke spørre om du ikke kan få møte denne vennen hennes, det vil ikke være noe problem om det ikke er noe å skjule, kjekt med felles venner ;) Ville syns det var merkelig om hun tilbringer tid med denne vennen alene i fritiden.... men som sagt er noe du må spørre henne om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...