Gå til innhold

Er det noen som kan se det jeg ser på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en laptop som jeg bruker på rommet Min bror har en stasjonær på sitt rom og mine foreldre har laptop de også. Mitt spørsmål er: Hvis jeg ser på noen snuskete... sant de kan ikke plutselig få et pop up vindu av hva jeg ser på?

Jeg vet jeg er veldig paranoid, men jeg må bare forsikre meg så jeg kan ha fred i sjelen min når jeg bruker PC. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I teorien ikke.

Men de kan ha installert et overvåkningsprogram på pcn din.

Så de kan se i ettertid hvor du har vært.

Skrevet

I teorien ikke.

Men de kan ha installert et overvåkningsprogram på pcn din.

Så de kan se i ettertid hvor du har vært.

Oja. Jeg har hørt om slike programmer. Det er det ingen som har gjort med min. Dette er min PC jeg har kjøpt den selv.

Skrevet

Og du er 100% sikker på at de aldri har vært inne på den mens du har vært ute?

Skrevet

Hvis broren din er litt interessert i PC så har han garantert installert et sånn spion-virus hvor man kan se hva som skjer på skjermen, og ta kontroll over musa. Det er veldig vanlig nå til dags.

Skrevet

Ja men jeg er over 18. De har ikke lov til å spionere på meg. Dessuten ville ikke min bror gjort det mot meg.

Skrevet

Jeg har fått for mange overraskelser, til og med av folk som jeg har stolt 100% på, til å være godtroende. Mange er veldig nyskjerrige og overvåker hvis de kan det og tror at ingen ser dem.

Skrevet

Den som betaler for internetforbindelsen får adminrettighetene til routeren, og da trengs ingen nærkontakt med dataen din engang, for å se hvilke sider du har myst på. Det er bare å sjekke loggen. :)

Skrevet

Den som betaler for internetforbindelsen får adminrettighetene til routeren, og da trengs ingen nærkontakt med dataen din engang, for å se hvilke sider du har myst på. Det er bare å sjekke loggen. :)

Går det an? Hvordan? Kan man også bestemme hvor mye båndbredde hver enkelt pc i huset skal ha? Det kan være svært irriterende å sitte igjen med null båndbredde fordi andre laster ned. Hvertfall når det er jeg som betaler for det.

Skrevet
båndbredde
:jepp: Det skal gå, hvis ditt utstyr tillater det. Antar de fleste kan, men dette bør du ta opp med din utstyrsleverandørs support. Det er ikke en problemstilling jeg som enkeltmannshusstand har behøvd å detaljstudere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...