Gå til innhold

Parkeringshus i Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Reiser med danskebåten fra fredag ettermiddag til søndag morgen. Hvilket parkeringshus blir det nærmeste for meg å bruke da? Og vet dere hva døgnprisene er på disse p-husene? (da blir det vel Vika, Aker brygge, etc.) Jeg prøvde å google det, men f eks Q Park oppgir jo søren ikke prisene sine :tristbla:

Håper noen kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ligger på 350 - 380 kr. per døgn, men du kan finne billigere p-hus i byen og til og med gratis dersom du vil litt utenfor byen. Rett bak slottet finnes det en del gratis gateparkering som ikke er for risikabelt. Vær obs på at å stå i et uovervåket p-hus er verre enn å stå på gata!!!

Skrevet (endret)

De ligger på 350 - 380 kr. per døgn, men du kan finne billigere p-hus i byen og til og med gratis dersom du vil litt utenfor byen. Rett bak slottet finnes det en del gratis gateparkering som ikke er for risikabelt. Vær obs på at å stå i et uovervåket p-hus er verre enn å stå på gata!!!

ja, det ligger vel på rundt 280 per døgn og oppover tipper jeg.. virkelig svinedyrt..

Endret av Sarafina
Skrevet

Nå er jeg usikker på hvilket båtselskap du skal reise med, men de pleier å ha parkering på havna som er langt billigere enn parkeringshus. Kanskje det er rimeligere å ta bilen ombord også?

Skrevet

Nå er jeg usikker på hvilket båtselskap du skal reise med, men de pleier å ha parkering på havna som er langt billigere enn parkeringshus. Kanskje det er rimeligere å ta bilen ombord også?

Å, tuuuusen takk! Det skal jeg sjekke ut, skal se om jeg finner noe info her på nettet. Det er DFDS.

Skrevet

Hvis du skal reise med DFDS er Aker Brygge og Vika på helt motsatt side av byen. Jeg kan anbefale Paleet P-hus, som er tvers over gata for kaia. En annen mulighet er Oslo S P-hus, men det er litt dyrere.

Det er også parkering på fergeterminalen på Vippetangen.

Skrevet (endret)

Det er også parkering på fergeterminalen på Vippetangen.

takk skal du ha! det er jo toppers.

Endret av Sarafina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...