Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Altså, stå er: Typen sender skjelden mell når vi ikke er sammen.. Altså hvis vi har noen dager fra hverandre.. Noen ganger er han flink, men hvis han er opptatt med noe (eks henger med kamerater)så kan det ta lang tid før jeg hører noe fra han.. Jeg er en sånnen som godt synes han kan tenke litt på meg heletiden, og jeg elsker å få søte meldinger..

(og jatta, veit jeg ikke kan kreve det heeeeele tiden, er jo ikke helt kjærring) Men synes nå det er kos å få minst melding en gang om dagen..!

Har jo sagt det til han og da sier han at han tenker ofte på meg, men han får lissom ikke surra seg til å sende melding. Og så er han jo litt rar også, for han sier at han siden han tenker på meg, så er han jo glad i meg, og da tror han jeg skjønner det.. (er ikke tankeleser vennen min..)

Men i hvertfall.. Hvor mye hører dere fra typene deres når dere ikke er sammen? Og er det en sånn gutteting at man er dårlige på å sende mell/gi oppmerksomhet når man er opptatt med noe annet? :P

Er det bare jeg som er så tåpelig glad i typen at jeg tenker på han nesten hele tiden, og alltid får most inn tid til en melding, eller et svra på en melding..? :P

Endret av MsZ
Videoannonse
Annonse
Gjest Atanih2
Skrevet

La han nå få kose seg med kameratene sine da. Jenter er ofte forskjellige fra gutter på slike ting, og jeg vet at om de hygger seg med kompisene sine, tenker de ikke "Oi, jeg må sende melding til dama så hun skjønner at jeg fortsatt er glad i henne". Give him a break. Du burde skjønne at han er glad i deg, uten å måtte få det bekreftet hver eneste dag.

Når kjæresten min er på tur, eller som nå i militæret, orker jeg ikke drive å mase på han, da får jeg rett og slett litt dårlig samvittighet. Jeg har sagt at han bare må sende meldinger/ringe når han selv føler for det. Selvfølgelig, jeg sender jo også meldinger av og til uten at han har sendt noe først, men jeg gidder ikke være et slags hinder for det han driver med.

Skrevet

Er mye borte fra typen, i begynnelsen fikk jeg vel en 100 meldinger om dagen.. nå er det vel en en kort telefonsamtale om dagen eller i det minste en melding.. men vi har et avstandsforhold, da MÅ man sånt ellers funker det ikke.. jeg vet ikke hvordan forhold dere har så kan likesom ikke si så mye på det..

Går jo av og til perioder hvor han ikke kommer seg til å sende melding eller noe, lests var at han ikke gjorde det på en uke.. da sendte han ikke noen hjem til familie osv heller - så mamman hans spurte meg om jeg hadde hørt fra han.. jeg sa nei, og når han kom hjem igjen så klaska hun til han (tuller ikke) med kjøkkenhånkle og sa at 'hun hadde da oppdratt han bedre enn at han ikke en gang skulle klare sende en melding til forloveden sin.. en melding tar maks 2 minutter å skrive' osv... :P litt festlig, og praktisk å ikke trenge å kjefte på han.. sånt gjør hans mor :P

Skrevet

Nei, det er ikke en guttegreie, men har med personligheten å gjøre. Jeg er heldigvis sammen med en som er lik meg - er man fra hverandre passer det fint med en "god natt, sov godt"-SMS i døgnet. Og en og annen SMS dersom det skjer noe veldig spesielt. Hadde samboer begynt å sende klisse-SMSer, hadde jeg begynt å le høyt.

Skrevet

La han nå få kose seg med kameratene sine da. Jenter er ofte forskjellige fra gutter på slike ting, og jeg vet at om de hygger seg med kompisene sine, tenker de ikke "Oi, jeg må sende melding til dama så hun skjønner at jeg fortsatt er glad i henne". Give him a break. Du burde skjønne at han er glad i deg, uten å måtte få det bekreftet hver eneste dag.

Når kjæresten min er på tur, eller som nå i militæret, orker jeg ikke drive å mase på han, da får jeg rett og slett litt dårlig samvittighet. Jeg har sagt at han bare må sende meldinger/ringe når han selv føler for det. Selvfølgelig, jeg sender jo også meldinger av og til uten at han har sendt noe først, men jeg gidder ikke være et slags hinder for det han driver med.

Lar han jo være i fred da, og skjønner jo at han er glad i meg alikevell. Måtte bare høre om det er mange som har det sånn.. Jeg er ikke vant til det fra andre forhold, men finner meg jo i at nåværende kjæreste er sånn. :) Selv om jeg gjerne skulle sett at han sendte mer mell.. ;)

Skrevet

Tror det både er en jente og gutte greie. Noen liker å ha mye kontakt når man ikke er sammen, andre ikke. Jeg liker også å sende "god morgen" eller "god natt" meldinger men ikke hver dag det passer seg eller noe. Er man sammen med venner, så synes jeg ikke det er så kult å sitte oppå mobilen hele tiden.

Skrevet

Vi har avstandsforhold, og har funnet ut at bittelitt kontakt hver dag er viktig for oss begge. Dvs. en nattamelding eller en kort tlf.samtale hver dag, og han er like flink som meg mtp initiativ. Jeg kan fort sende 10 meldinger om dagen til han uten at jeg får svar, og et synes jeg er helt ok, for jeg vet at han leser dem.

Skrevet

Altså, stå er: Typen sender skjelden mell når vi ikke er sammen.. Altså hvis vi har noen dager fra hverandre.. Noen ganger er han flink, men hvis han er opptatt med noe (eks henger med kamerater)så kan det ta lang tid før jeg hører noe fra han.. Jeg er en sånnen som godt synes han kan tenke litt på meg heletiden, og jeg elsker å få søte meldinger..

(og jatta, veit jeg ikke kan kreve det heeeeele tiden, er jo ikke helt kjærring) Men synes nå det er kos å få minst melding en gang om dagen..!

Har jo sagt det til han og da sier han at han tenker ofte på meg, men han får lissom ikke surra seg til å sende melding. Og så er han jo litt rar også, for han sier at han siden han tenker på meg, så er han jo glad i meg, og da tror han jeg skjønner det.. (er ikke tankeleser vennen min..)

Men i hvertfall.. Hvor mye hører dere fra typene deres når dere ikke er sammen? Og er det en sånn gutteting at man er dårlige på å sende mell/gi oppmerksomhet når man er opptatt med noe annet? :P

Er det bare jeg som er så tåpelig glad i typen at jeg tenker på han nesten hele tiden, og alltid får most inn tid til en melding, eller et svra på en melding..? :P

Hei

Jeg er i et forhold med en mann som bor 1 time og 15 min fra meg (med bil). Sånn må det være i mange år til, for vi har barn på hver vår kant. når vi ikke er sammen er det blitt en vane et vi snakkes i telefonen hver dag. Hvis vi ikke gjør det, sender vi alltid noen sms i løpet av dagen. Av og til helt hverdagslige sms, av og til ganske flørtete :rødme:

Tror det er veldig viktig å holde kontakten med hverandre når vi ikke kan sees hver dag. Det beste er å høre den andres stemme, høre hvordan dagens hans har vært, og han har det bra, er fornøyd eller om noe plager han.

Han er ikke så ofte på gutteturer ol, men det hender han er på jobbreiser, og da ringer han faktisk også. Husker han skulle på slalomhelg med jobben ikke lenge etter at vi ble sammen, og selv da ringte han meg før han skulle ut "med gutta". det hadde jeg overhodet ikke forventet. Er han på type fest (noe som er ganske sjeldent), forventet jeg ikke å høre fra hasn før dagen etter, men det er ikke uvanlig at han også da sender meg en en hilsen på sms og forteller hvordan han har det, eller skriver at han håper jeg har det bra ol.

Men jeg har ikke vært sammen med han så lenge, og vi er begge veldig nyforelsket. Jeg tror dette har noe å si når det gjelder hyppigheten av slike meldinger.

Jeg krever ikke at han skal sende meg meldinger ved slike situasjoner, men setter selvsagt pris på dem når de kommer. Hvis kjæresten min hadde krevd noe slikt av meg, ville jeg følt meg litt vel bundet, og følt at han maste på meg....Jeg blir glad for å få meldinger fra han som han har LYST til å sende, ikke som han føler at han MÅ sende. Det er en stor forskjell på det...!

Skrevet

Kjærsten min er ikke sånn i det heletatt. Når han er på jobb flere uker i strekk får jeg mange meldinger om dagen, og så ringer han meg hver kveld :)

Men jeg tror det er veldig mange gutter som ikke er sånn. Har venninner med kjærester som omentrent aldri svarer på mld, og kanskje ringer når de har vært mange dager borte fra hverandre. Det kan vel ikke kalles en "guttegreie", mange jenter er også sånn. :gjeiper:

Skrevet

Nå møtes vi nesten daglig, men de dagene vi ikke møtes sender han alt fra 5 meldinger og oppover. Men dersom han spiller eller er med kompiser hører jeg omtrent igjenting fra han. Derimot når han var i syden i sommer, i ei uke, sendte han meg meldinger heeele tiden! Fikk alt fra 50 til 100 meldinger hver eneste dag :P

Gjest lolita___
Skrevet (endret)

Snakker sammen 2 ganger daglig når han er borte eller mer.

Endret av lolita___
Skrevet

Jeg er av den typen som liker å sende en melding eller fem til kjæresten når vi er borte fra hverandre, og han svarer gjerne - men det er oftest jeg som sender først, eller ringer hvis det er noe spesielt. Må liksom "øve" meg på å ikke plage ham, jeg trenger litt mer kontakt enn ham. Men plutselig både melder og ringer han før jeg gjør det så det går begge veier. Vi har kontakt hver dag :rødme:

Gjest Pucifer
Skrevet

Sambo ringer gjerne flere ganger i løpet av en dag når han er borte, men det er bare når han sitter i bilen og kjører eller har en eller annen form for dødtid.

Når han er sammen med andre, så hører jeg ikke så mye, og ikke krever jeg det heller.

Gjest bazibaz
Skrevet

Når vi er borte fra hverandre til vanlig, så holder vi stort sett kontakten gjennom meldinger størstedelen av dagen. Det vil ikke si at vi sender meldinger konstant, men litt nå og da. Kan gå fra et par minutter og opp til flere timer før en får svar, og det gjelder begge veier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...