Gjest bringebær Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 For en uke siden møtte jeg en fantastisk kjekk mann. Vi kom i prat og samtalen fløt helt naturlig. Vi danset og det ble mer og mer intimt og jeg kunne kjenne hvordan den seksuelle energien bygget seg opp. Han berørte meg over kroppen og kysset meg på halsen, jeg følte en eksplosjon inni meg, jeg ville ha han der og da. Men vi fortsatte å danse, berøre, prate i flere timer. Jeg har aldri før følt meg så seksuelt tiltrukket av noen. Kjemien var nesten uutholdelig og den seksuelle energien sitter fortsatt i meg en uke senere! Det var en opplevelse jeg aldri vil glemme. Men nå føler jeg at jeg bare MÅ ha han, sexen vår hadde blitt eventyrlig. hehehe Til dere gutter.. ser han bare på meg som en tease? eller vil han fortsatt ha meg? har jeg sjangs? har jeg gått i glemmeboken? hva tror dere?
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 ts her.. eller skal jeg bare la han forbli en drøm?
Gjest jeansgutt21 Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 ts her.. eller skal jeg bare la han forbli en drøm? Hvorfor skal du det???? Sjekk han opp da vel! Det var vel en grunn til at han danset tett med deg og at dere slik det virker for meg, flørtet ganske heftig, det måtte bare lyse kåthet av deg da
Gjest yubdu Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 ts her.. eller skal jeg bare la han forbli en drøm? hvorfor knulla du han ikke der og da??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå