Gå til innhold

Jenter i Levis 501!

Gjest Høy, kjekk mann.

Fremhevede innlegg

Gjest Høy, kjekk mann.
Skrevet

Er det flere enn meg som synest det er sinnsykt sexy når jenter går med Levis 501?.. Vet ikke hvorfor.. Men det pirrer meg noe enormt. Har alltid digget når damer går med såkalt "button fly jeans" (Med andre ord.. Jeans med knappe-gylf).

Dessverre, så er den moten ute, for tiden (På 90-tallet var det rimelig vanlig at jenter gikk med Levis 501).

Er det jenter der ute, som fremdeles går med Levis 501? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har brukt 501 i mange år. Følger ikke helt moten og går i det jeg liker. Nå har det kommet 501 i jentekutt. Har ikke prøvd den ennå da.

Skrevet

For meg spiller det ingen rolle hvilken type jeans det er, men det er veeeldig sexy med stramme jeans (der kurvene og en spretten rumpe kommer tydelig frem) og der man kan skimte stringtrusa så vidt.

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Syns personlig at levis 501 ikke er kult i det hele tatt, hverken på jenter eller gutter! Syns det er harry!!

Syns smale og tettsittende jeansmerker som Acne, Noen modeller av Levis, Diesel, Tiger of Sweden, Nudie, Replay, MET, Fornarina, Bik Bok er dødskult på jenter, også på slanke gutter!

Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg går veldig ofte i jeans, men sverger aldri til et bestemt merke. Har vel en eller to 501 modeller. :)

Skrevet

For meg spiller det ingen rolle hvilken type jeans det er, men det er veeeldig sexy med stramme jeans (der kurvene og en spretten rumpe kommer tydelig frem) og der man kan skimte stringtrusa så vidt.

Jeeessseesss!

Stringtrusa forsvant vel på slutten av 90 tallet.....noe sååå æsj

Skrevet

Jeeessseesss!

Stringtrusa forsvant vel på slutten av 90 tallet.....noe sååå æsj

...for ikke å snakke om ubehagelig å ha på seg! Torturinstrument i tekstilform :kjefte:

Skrevet

Syns personlig at levis 501 ikke er kult i det hele tatt, hverken på jenter eller gutter! Syns det er harry!!

Syns smale og tettsittende jeansmerker som Acne, Noen modeller av Levis, Diesel, Tiger of Sweden, Nudie, Replay, MET, Fornarina, Bik Bok er dødskult på jenter, også på slanke gutter!

501 modellen er klassisk, ikke harry. Er ellers enig med TS. Mvh LAV, STYGG MANN

Gjest Applecore
Skrevet

Jeg synes gutteversjonen av 501 er dritfint på jenter!

Noen som vet hvor man kan få kjøpt det?

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg synes gutteversjonen av 501 er dritfint på jenter!

Noen som vet hvor man kan få kjøpt det?

I en Levis-butikk?

501 er muligens den mest usexy buksetypen noensinne produsert. Usannsylig høyt liv som gir folk 2 meter lang rumpe. I tillegg er den fullstendig formløs bortsett fra den stygge bootcuten.

Det fikk en liten mote-revival i fjor blant bloggere og jeg har sett shorts-versjonen rundt omkring nå, så du får vel kanskje sett litt til den. Men den lever jo også i beste velgående blant trailersjåfører og bygdekjerringer.

Skrevet

I en Levis-butikk?

501 er muligens den mest usexy buksetypen noensinne produsert. Usannsylig høyt liv som gir folk 2 meter lang rumpe. I tillegg er den fullstendig formløs bortsett fra den stygge bootcuten.

Det fikk en liten mote-revival i fjor blant bloggere og jeg har sett shorts-versjonen rundt omkring nå, så du får vel kanskje sett litt til den. Men den lever jo også i beste velgående blant trailersjåfører og bygdekjerringer.

Usexy, what?? Det høye livet er jo akkurat det som gjør den sexy. Husker klassevenninner mot slutten av 80-tallet som gikk rundt i de buksene der, og da satt livet HØYT også slik at baken kom til sin fulle rett. AAAAhhhhhhhh - runkemateriale!

Gjest Applecore
Skrevet

I en Levis-butikk?

Jeg trodde de lange rumpene gjaldt jente-versjonene...?

Mulig de er formløse, men det er det jeg liker med dem..

Jeg er fan av heroin chic-stilen.

Vet at det er mange som synes det er dritstygt, men det bryr meg ærlig talt midt på korsryggen :P

Gjest Høy,Kjekk mann
Skrevet

Det er bra at det fremdeles finnest jenter der ute som bruker Levis 501.. Det er bare noe utrolig sexy med det....

Sexy design... Knappe-gylf, som gir det en "bølgete look"... Gjerne litt høy i livet.

Hvor er alle dere Levis 501 jenter? ;)

Skrevet

Det er bra at det fremdeles finnest jenter der ute som bruker Levis 501.. Det er bare noe utrolig sexy med det....

Sexy design... Knappe-gylf, som gir det en "bølgete look"... Gjerne litt høy i livet.

Hvor er alle dere Levis 501 jenter? ;)

Spør jeg meg om også. LAV, STYGG MANN.

• Liker 1
Gjest jeansgutt21
Skrevet

501 modellen er klassisk, ikke harry. Er ellers enig med TS. Mvh LAV, STYGG MANN

Klssisk!Hvor er levis 501 klassisk?? Ja den var sikkert klassisk på 80 tallet eller noe sånt, men det er da snart 100 år siden, tiden har gått fremover gitt :skratte::skratte:

Skrevet

Klssisk!Hvor er levis 501 klassisk?? Ja den var sikkert klassisk på 80 tallet eller noe sånt, men det er da snart 100 år siden, tiden har gått fremover gitt :skratte::skratte:

Den er klassisk fordi den har vært i assortementet svært lenge, og aldri helt har gått av moten. Det ligger liksom i definisjonen av begrepet klassisk, eller også tidløs om du vil. *irriterende at man stadig må bedrive voksenopplæring på KG*.

• 7 måneder senere...
Gjest Østlendingen
Skrevet

Slenger meg på denne. sexy på jenter

AnonymBruker
Skrevet

"Stringtrusa forsvant på slutten av 90-tallet?"

...ehh, NEI?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...