AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 vet det er mye sukker i, men er jo også en del sunne bær, kan jeg drikke en kopp om dagen, eller blir det usunnt? hva mener dere?
Annikken Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Den i pulverform man kjøper på butikken? Mye sukker i en sånn.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Den i pulverform man kjøper på butikken? Mye sukker i en sånn. Nei den på flaske i saft form...
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Det spørs jo hvor mye sukker det er, hvor stor koppen er, og IKKE MINST hva du ellers spiser i løpet av dagen. Kosthold henger sammen! Å se på ett isolert måltid er fullstendig meningsløst.
monkeyhub Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Vil tro at om du lager solbærtoddy fra saft vil det være sunnere enn om du lager fra pulver.. Saften er nok mer "naturlig" produsert (om en kan si det om saft?) og vil trolig inneholde flere av råstoffene fra bærene. I tillegg kan du enklere regulere styrke og mengde.
Annikken Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Jeg hadde hvertfall ikke drukket en kopp om dagen i den tanke at det var "sunt". Heller en kopp til lørdagskosen.
Gjest Rosemor Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Jeg drikker en kopp varm solbærsaft hver eneste dag i vinterhalvåret, og har gjort det fra jeg var liten, og selv om det kanskje ikke er det sunneste jeg gjør, er det i alle fall ikke usunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå