AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 I eldre versjoner av Windows er det bare å høyreklikke eller gå opp på menyen til Insert og Insert Link for å sette inn en link til noe. Men nå, med en nyere versjon, f.eks. her på KG, ser jeg ingenting i valgmenyen - ser ingen menyer i det hele tatt. Hvor går jeg?! Når jeg klikker på Windows-ikonet nederst til venstre i skjermbildet, kommer bare program som Excel, Word, osv. og øverst på "meny"-linjen står bare "Search", "Share", "Check" og "Autofill" - og det var alt??! Hvor er "Fet skrift" osv. er en avhengig av å være i Word/Excel for sånt?!
*Enigma* Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 I eldre versjoner av Windows er det bare å høyreklikke eller gå opp på menyen til Insert og Insert Link for å sette inn en link til noe. Men nå, med en nyere versjon, f.eks. her på KG, ser jeg ingenting i valgmenyen - ser ingen menyer i det hele tatt. Hvor går jeg?! Når jeg klikker på Windows-ikonet nederst til venstre i skjermbildet, kommer bare program som Excel, Word, osv. og øverst på "meny"-linjen står bare "Search", "Share", "Check" og "Autofill" - og det var alt??! Hvor er "Fet skrift" osv. er en avhengig av å være i Word/Excel for sånt?! Du må være i en teksteditor eller lignende for å få fet skrift, insert etc. Hva skal du vel med det hvis du ikke skal skrive noe? Du får det jo opp når du forsøker å skrive et innlegg her. Når det gjelder menylinjen, så går jeg ut fra at du tenker på i Internet Explorer? Den får du fram ved å høyreklikke til høyre for favoritter og hake av for menylinje, da får du opp file, edit, view etc. i internet explorer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå