Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere i kveld var min mann og jeg invitert bort til naboen på kaffe for første gang. Har ikke bodd her så lenge, bare sagt hei over gjerdet, og barna våre har lekt en del sammen i sommer. Ble selvfølgelig glade for å bli invitert, er alltid hyggelig med en god tone naboer imellom. Kvelden begynte forsåvidt som ethvert nabobesøk, snakk om vær og vind og sånne ting, men etterhvert ble det rett og slett ganske ubehagelig. Nabokona la seg rett og slett etter mannen min!! Gikk så langt at hun til slutt satt det og strøk ham på låret rett foran øynene mine! Og han sa INGENTING!!! Mannen hennes sa ingenting, men at han også så det er jeg ikke i tvil om... Da vi kom hjem etter et par timer prøvde jeg å si noe om hvor ubehagelig jeg syns det var, og at jeg syns han kunne sagt noe, eller satt seg et annet sted..Først påstod han at det ikke hadde skjedd, og at jeg hadde misforstått alt!! Hæ?? Man misforstår vel ikke når man ser at hun sitter og beføler mannen din!! Etter en stund med mye fram og tilbake sier han alikevel at ja, hun befølte ham åpenlyst, OG han likte det!! Før vi gikk hjem ble vi invitert til helgen, på et par glass vin og litt "voksentid" som hun kalte det.. Jeg har lite lyst til det, men mannen min sier han gleder seg og at det sikkert blir hyggelig!! Hva gjør jeg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper han på litt partnerbytte kanskje? En trekant? Eller er han og nabokona intressert i at alle fire skal hoppe i halmen samtidig?

Eller er det god gammeldags utroskap?

Skrevet

Iza'bella har et godt poeng.

Men jeg synes også at du bør prate med nabodama jeg.

Ta det rolig og forklar at slikt setter du ikke pris på.

Skrevet

Det finnes mennesker som ikke eier vanlig folkeskikk, desverre.

Jeg synes i alle fall at nabodama gikk langt over streken for det som er akseptabelt i en slik situasjon. Samtidig synes jeg mannen din oppfører seg lite modent også. Han burde støtte deg i dette, og bestrebe seg på å unngå flere slike håpløse og pinlige situasjoner.

Slik du beskriver det så virker det jo som om han likte oppmerksomheten godt, og kunne tenke seg å oppleve det flere ganger.

tror du må ta deg en alvorsprat med han, og fortelle at dette virkelig plager deg.

Skrevet

Nabokona virker ko-ko.

Jeg hadde IKKE gått til naboen for å drikke vin.

Skrevet

Mannen din burde i allefall ta hintet - du liker det ikke og dermed bør han holde seg unna.

Kanskje du bør ta en liten prat med nabomannen om det hele. Han må jo ha sett det han også?

Skrevet

Snakke med nabomannen om det og ta grundig igjen med de to idiotene..? :lur:

Skrevet

Hjelpes, hadde min kjære sagt at han likte noe slikt skulle jeg insistert på at han sa ifra til dette kvinnemennesket, at han ikke godtok dette så jeg hørte det. Og etter hennes reaksjon på dette ville jeg bestemt om hun var en person jeg ville ha i livet mitt eller ikke.

Man beføler ikke noen andre sin mann på låret ved et uhell.

Skrevet

Hjelpes, hadde min kjære sagt at han likte noe slikt skulle jeg insistert på at han sa ifra til dette kvinnemennesket, at han ikke godtok dette så jeg hørte det. Og etter hennes reaksjon på dette ville jeg bestemt om hun var en person jeg ville ha i livet mitt eller ikke.

Man beføler ikke noen andre sin mann på låret ved et uhell.

Helt enig i dette, du bør iallefall ta en ordentlig prat med din mann først og fremst for dette er veldig respektløst ovenfor deg av både din mann og nabokona.

Skrevet

Jeg syns ikke det er du som skal ordne opp i dette, for det burde din mann gjort der og da. Jeg selv hadde aldri blitt sittende, men hadde reist meg og gått. Og hadde min mann virkelig ment at dere skulle tilbringe mer tid med de, etter han selv har sagt at han likte at hun gjorde det, da hadde han fått skilmissepapirene på bordet dagen derpå.

Han viser deg null respkt, der han først nekter på at det har skjedd, for så å innrømme det, go samtidig da si at han likte det, når han vet at du reagerte på det. Hva feiler det din mann egentlig?

Jeg gidder ikke jobbe for en mann som viser meg så liten respekt, og spesielt om han ikke klarer å se det selv at han burde ha gjort noe. Men så ahdde jeg aldri blitt sittende og sett på heller, men ejg hadde ikek sagt noe til henne, for det syns jeg er hans jobb. Man eier ikke sin manns kropp, for han bestemmer selv over den. Men han skal ha såpass respkt for din dame, at han ikke lar andre holde på slik.

Gjest lolita___
Skrevet

Skal dere dit i helgene da?Du må oppdatere oss om hun finner på noe igjen.Det kan jo være en slags test:)

Skrevet

Kanskje de er ute etter noe "mer" enn bare vennskap? Når hun beføler mannen din foran sin egen mann, og så snakker om vin og voksentid, så tenker jeg med en gang partnerbytte/swinging eller hva de nå kaller det... At de prøver seg litt forsiktig? (Eller er det bare jeg som tenker koffert? ;) )

Skrevet

Kanskje de er ute etter noe "mer" enn bare vennskap? Når hun beføler mannen din foran sin egen mann, og så snakker om vin og voksentid, så tenker jeg med en gang partnerbytte/swinging eller hva de nå kaller det... At de prøver seg litt forsiktig? (Eller er det bare jeg som tenker koffert? ;) )

Jepp, det tenkte jeg også med en gang. Fikk du vellystige blikk fra mannen hennes?

Gjest MikeWaters
Skrevet

At de prøver seg litt forsiktig? )

Var det forsiktig? :) Man skal være rimelig trygg på at noen er med på leken hvis man hinter om noe som kan bli relativt kleint hvis man ikke er med.

Skrevet

Jeg tenkte også at dette hørtes ut som begynnelsen på rekruttering til en swinger-deal eller noe. Kanskje hun bare ville føle seg fram først. Hun tolket vel mannen din som samarbeidsvillig, og hvem vet. Kanskje dere får et swinger-tilbud ved neste "voksentid"?

Skrevet

Du må slutte å være eiesyk og sjalu! Det var ikke som om det var utroskap heller. Nordmenn generellt og du spesiellt er alt for skeptisk til kroppskontakt som er helt normalt utenfor landets grenser. Det satt tre stykker i det rommet som ikke reagerte som du gjør, inkludert din egen mann! kanskje du skulle innse at det er deg det er noe galt med? Voks opp og slutt å være så eiesyk.

Olaff!

Skrevet

Du må slutte å være eiesyk og sjalu! Det var ikke som om det var utroskap heller. Nordmenn generellt og du spesiellt er alt for skeptisk til kroppskontakt som er helt normalt utenfor landets grenser. Det satt tre stykker i det rommet som ikke reagerte som du gjør, inkludert din egen mann! kanskje du skulle innse at det er deg det er noe galt med? Voks opp og slutt å være så eiesyk.

Olaff!

Vel. Det hender folk ikke tror sine egne øyne, og derfor heller ikke sier noe! Jeg vil ikke akkurat ta det at ingen sa noe som en slags bekreftelse på at de hadde rett og en selv feil. Det er vanlig manipulasjon Og det kan også være andre grunner til at de ikke sa noe, og det trenger ikke være godkjenning. Det er utrolig hva frekke folk kan komme fra..

Skrevet

Olaff!

Jeg er ikke eiesyk ei heller sjau, men forventer å bli behandlet med respekt. Og det spiller ingen rolle hva slags kultur man er vant til å vokse opp med, men INGEN andre enn meg stryker min mann på låret. Og jeg er gammel nok til å vite hva jeg vil og ikke vil ha, og du er faktisk frekk som mener at en eprson skal vokse opp bare fordi hun har andre grenser enn deg. Du sitter IKKE med fasiten for hvordan alle skal ha det i sine forhold, men kan bare styre deg og ditt forhold. Og tro noe annet, er og blir latterlig, og det er faktisk du da som må vokse opp og forstå at alle IKKE er som deg. Og alle lever IKKE som deg, og det skal du faktisk bare respektere, enten du er enig eller ikke.

Skrevet

Jeg er ikke eiesyk ei heller sjau, men forventer å bli behandlet med respekt. Og det spiller ingen rolle hva slags kultur man er vant til å vokse opp med, men INGEN andre enn meg stryker min mann på låret. Og jeg er gammel nok til å vite hva jeg vil og ikke vil ha, og du er faktisk frekk som mener at en eprson skal vokse opp bare fordi hun har andre grenser enn deg. Du sitter IKKE med fasiten for hvordan alle skal ha det i sine forhold, men kan bare styre deg og ditt forhold. Og tro noe annet, er og blir latterlig, og det er faktisk du da som må vokse opp og forstå at alle IKKE er som deg. Og alle lever IKKE som deg, og det skal du faktisk bare respektere, enten du er enig eller ikke.

:enig::klappe::klappe::klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...