AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #1 Del Skrevet 11. august 2010 Hva er kandidat utdanningen som er på to år? Hva gjør den annerledes enn bachelor? Hva er fordeler og ulemper med den?:)Er det no en kan gå for, siden ar ellerde 60 studiepoeng jeg vil bygge på i en kandidat studie, nemlig det Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 12. august 2010 #2 Del Skrevet 12. august 2010 Hva med å bare lese det som står på den linken du la med? Tok en kjapp titt og ALT du lurer på står der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 13. august 2010 #3 Del Skrevet 13. august 2010 1.Hva er kandidat utdanningen som er på to år? 2.Hva gjør den annerledes enn bachelor? 3.Hva er fordeler og ulemper med den?:)Er det no en kan gå for, siden ar ellerde 60 studiepoeng jeg vil bygge på i en kandidat studie, nemlig det Min lenke 1. Kandidatutdanningen er en utdanning som gjør at du får 120 studiepoeng og ingen formell utdanningsgrad. 2. 60 studiepoeng, bachelorgraden og du mister muligheten for å bygge videre på studiene senere (master). 3. Kan ikke se noen fordeler. Og kommentaren etter spørsmålet skjønte jeg ikke. Har du allerede 60 studiepoeng og vurderer å ta 120 til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #4 Del Skrevet 13. august 2010 Ja, har allerede 60 poeng fra før:) Takk så mye for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 13. august 2010 #5 Del Skrevet 13. august 2010 Har du 60 studiepoeng innen noe som er mulig å kombinere sammen med kandidatgraden slik at du eventuelt kan få den sydd studiepoengene sammen til en tverrfaglig bachelor, eller er det noe som er milevis fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #6 Del Skrevet 13. august 2010 Har utviklingsstudier årsstudium vil kombinere det med det studiet over:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå