Gjest skeptisk Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Har møtt en mann der alt klaffer.. vi tenker likt, liker de samme tingene og storkoser oss sammen... Har vært litt att og frem i en periode, men nå vil han seriøst(og tviler ikke på det heller, er jeg som holder igjen). Jeg er usikker, fordi jeg vet ikke om jeg kan stole på denne mannen. Han er fantastisk kjekk med meg, men han har dårlig rykte på seg, og får ofte kommentaren; er du sammen med HAN? når jeg forteller hvem jeg dater. Ingen har så mye negativt å si, de er bare generelt negative til han. Player-type osv, Disse kommentarene har også kommet fra flere hold. Har også kommet noen påstander om andre jenter o.l et par av tingene vet jeg er sant, resten nekter han for. Veldig usikker nå, for vi har det jo så bra sammen, men lurer litt på om han er en annen person når jeg ikke er til stede? Noen som har opplevd noe lignende? Bør jeg ta advarslene til etteretning og komme meg bort før jeg blir såret(mer en jeg allerede har blitt)? Har også snakket med han om dette, men han nekter selfølgelig for det.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 ingen kan bli betre i livet.- dersom ingen er den som gir personen det gjeld en sjangs! men det hender jo at noen ikke klarer å endre seg eller er "sjuke"
Gjest pingvin Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Har møtt en mann der alt klaffer.. vi tenker likt, liker de samme tingene og storkoser oss sammen... Har vært litt att og frem i en periode, men nå vil han seriøst(og tviler ikke på det heller, er jeg som holder igjen). Jeg er usikker, fordi jeg vet ikke om jeg kan stole på denne mannen. Han er fantastisk kjekk med meg, men han har dårlig rykte på seg, og får ofte kommentaren; er du sammen med HAN? når jeg forteller hvem jeg dater. Ingen har så mye negativt å si, de er bare generelt negative til han. Player-type osv, Disse kommentarene har også kommet fra flere hold. Har også kommet noen påstander om andre jenter o.l et par av tingene vet jeg er sant, resten nekter han for. Veldig usikker nå, for vi har det jo så bra sammen, men lurer litt på om han er en annen person når jeg ikke er til stede? Noen som har opplevd noe lignende? Bør jeg ta advarslene til etteretning og komme meg bort før jeg blir såret(mer en jeg allerede har blitt)? Har også snakket med han om dette, men han nekter selfølgelig for det. Det her handler jo helt elementært om at: Du stoler ikke på han. Du vil heller høre på andre enn på han og stoler ikke nok på han til å gi forholdet en sjangs. Hvordan kan du si at alt klaffer da? Du ljuger til deg sjøl hvis du sier alt stemmer når du stoler mer på rykter enn på han sjøl. Hvordan har du blitt såret? Og visst han sårer deg hvorfor sier du at han er fantastisk kjekk med deg og att dere storkoser dere og at alt klaffer?? Hvordan kan du si at dere tenker likt når du ikke stoler på at han er trofast? Jeg lurer også på: Hvorfor er det andre sier mer viktig enn hva du sjøl føler og opplever når du er med han? For det er jo andres mening du "styrer" etter her...
<CupCake> Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Jeg vil bare si at jeg hadde et utrolig dårlig rykte før.. Tok uansett helomvending når det kom til typen nå.. Husk at selv om det stemmer så kan han ha endret seg - det er hva DU mener, ikke hva alle andre mener som betyr noe.
Gjest gjest Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Har også kommet noen påstander om andre jenter o.l et par av tingene vet jeg er sant, resten nekter han for. Veldig usikker nå, for vi har det jo så bra sammen, men lurer litt på om han er en annen person når jeg ikke er til stede? Har han holdt på med andre jenter samtidlig som han er med deg? Eller er det det han nekter for? Om det er slike ting som gjør at du ikke stoler på han så tror jeg det vil bli vanskelig for det å noen gang gjøre det. Du kan alltids lytte til ryktene, men ofte er de multiplisert en del ganger, så jeg hadde nok prøvd å gjort meg opp min egen mening om han.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 vær den som gir ham en sjangs til bli en betre person! noen ganger så er det og , at d blir tull me en del a livet, for de ikje funne den som er den rette. kansje er det nettopp du som er den rette. og han klarer vende om å bli den gode Mann sammen med deg. da treng ikje tenk på fortid
gulda Skrevet 15. august 2010 #7 Skrevet 15. august 2010 TS: Jeg er i lignende situasjon som deg, og skjønner hvor vanskelig det kan være. Da jeg traff den nåværende kjæresten min fikk jeg flere 'advarsler' fra flere kanter; det handlet om jenter/at han var en player, at han var aggressiv, og kommentarer som at han kom til å såre meg på et tidspunkt. Disse kommentarene kom fra noen av hans nærmeste venner. Jeg har konfrontert han med de konkrete tingene jeg har hørt, om jenter og temperament, og han har innrømmet dette og vært veldig ærlig med meg når vi har snakket om det. Men jeg kan ikke konfrontere ham med at kompisene hans har advart meg mot ham. Det er for sårende, og det er ikke noe han kan forsvare seg mot fordi jeg vat ikke helt klart hva som var bakgrunnen for disse kommentarene. Vi har det fantastisk når vi er sammen, men jeg har en gnagende tvil ift en fremtid med ham. Jeg vet ikke om det er ryktene, eller om det er min erfaring med ham som gir meg denne tvilen, men jeg tenker at det er viktig å ta den seriøst. Så vi har noen dager fra hverandre nå, og jeg tenker å gjøre det slutt med ham. Hvis det er 'meant to be' så kan vi finne sammen igjen på et senere tidspunkt. Det er et godt poeng som kommer frem her det med tillit. Hvorfor gnager ryktene så, hvis ikke du ser noe i ham som gjør at du tenker det kan være i det de andre sier? Og som også er blitt nevnt her tidligere; han har allerede såret deg, sier du? Hva handlet det om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå