AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Her kommer noen spørsmål: - Hvor gammel er du? - Hva er du utdannet? Evt. hva jobber du med? - Hva tjener du i timen? - Hva tjener du i måneden (netto)? - Hvor mye har du igjen etter at alle faste utgifter er betalt? Da mener jeg penger du kan bruke på klær, reiser, aktiviteter, frisør osv..
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 - Hvor gammel er du? * 28 - Hva er du utdannet? Evt. hva jobber du med? * Videregående, allmennfag - avdelingsleder - Hva tjener du i timen? * ca 200 - Hva tjener du i måneden (netto)? * ca 31000 - Hvor mye har du igjen etter at alle faste utgifter er betalt? Da mener jeg penger du kan bruke på klær, reiser, aktiviteter, frisør osv.. * 10000 +/-, er i ferd med å kjøpe egen bolig (leier i dag), da blir det nok noe mindre
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 AnonymBruker over her: Jeg har ikke tatt med mat/husholdning i faste utgifter, dette skal selvsagt trekkes fra de 10000. Så det er kanskje 7-8 tusen igjen etter dette.
Sweetpea25 Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Her kommer noen spørsmål: - Hvor gammel er du? 24, snart 25. - Hva er du utdannet? Evt. hva jobber du med? Er utdannet hjelpepleier, jobber med psykisk utviklingshemmede. - Hva tjener du i timen? Har 151 kr i timen, men får et tillegg på 45 kr pr time etter kl. 17 og + 35 kr på helg i timen. - Hva tjener du i måneden (netto)? Det er veldig forskjellig, har bare 40 % stilling, men jobber mye ekstra, så ender opp med i snitt 20 000 kr utbetalt. - Hvor mye har du igjen etter at alle faste utgifter er betalt? Da mener jeg penger du kan bruke på klær, reiser, aktiviteter, frisør osv.. Pr. dags dato bor jeg hjemme og eneste faste utgiftene mine er på 1200 - 1500 i måneden. Så sitter igjen med ganske mye. Men etter budskjettet jeg og kjæresten min har laga, så kommer jeg til å sitte igjen med 7-8000 etter at vi har kjøpt oss hus, som vi snart skal.
estrella Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 - Hvor gammel er du? 20 - Hva er du utdannet? Evt. hva jobber du med? Starter på vernepleien til høsten. Jobber innenfor helsesektoren(deltid). - Hva tjener du i timen? 126kr - Hva tjener du i måneden (netto)? Det varierer alt etter hvor mye jeg har jobbet. Si ca 3-4000kr. Nå i sommermånedene har jeg jo tjent mer. Dessuten så får jeg 6700 kr august-mai - Hvor mye har du igjen etter at alle faste utgifter er betalt? Da mener jeg penger du kan bruke på klær, reiser, aktiviteter, frisør osv.. Rundt tusenlappen +/-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå