Magenta Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Akkurat som det står beskrevet i artikkelen her på KG, får jeg ofte kviser av kremer. Dvs, huden min er helt normal når jeg ikke bruker noen krem. Men jeg vil jo helst ikke gå uten, vil jo ha solfaktor o.l. Er det noen som har tips på en bra ansiktskrem som ikke gir fet hud?? Jeg gir snart opp... Jeg har vel normal/blandet hud, men aldri veldig fet (utenom litt kviser av og til som sagt), og aldri veldig tørr. Jeg føler ikke jeg trenger en krem for å gi fuktighet, kun for å beskytte huden/forhindre rynker (er kun 25, så ingen rynkekrem). Blir superglad for alle tips!
Skylines Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Bruk en krem uten mineraloljer i det minste, da de tetter porene dine. Alle billige fra Loreal og Nivea etc. inneholder dette. Ses ofte som paraffinium liquidum. Gå for en krem som gir fukt, ikke fett, f.eks Decleor Hydra Floral eller Dermalogica Active Moist. Dermalogica Sheer Moist har faktor 15 og fins med og uten farge. Den er ganske lik Active Moist. Kjøper du disse på nett, blir de ganske rimelige!
Magenta Skrevet 12. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2010 Bruk en krem uten mineraloljer i det minste, da de tetter porene dine. Alle billige fra Loreal og Nivea etc. inneholder dette. Ses ofte som paraffinium liquidum. Gå for en krem som gir fukt, ikke fett, f.eks Decleor Hydra Floral eller Dermalogica Active Moist. Dermalogica Sheer Moist har faktor 15 og fins med og uten farge. Den er ganske lik Active Moist. Kjøper du disse på nett, blir de ganske rimelige! Takk:) Mener du Decleor Hydra Floral Moisturising Emulsion eller Decleor Hydra Floral Moisturising Cream? Noen som vet hva som er forskjellen? Og, inneholder de ikke solfaktor?
Lykkelitenen Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Forskjellen er at emulsionen er tynnere og lettere, fin til fet hud, mens kremen er tykkere og gir emr fukt til normal eller tørrere hud. Ikke solfaktor. Anbefaler sensilis sin c-vitaminkrem. Null mineralolje og faktor 15. Laget for jenter fra ca 25 og oppover som ikke vil ha antiage, men naturlig beskyttellse og glød. Vita har tilbud på disse nå. Lett krem som gir fukt uten å bli fet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå