Zips Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 ;( Kjæresten forlot meg .... Vi var sammen 3 år men da sa han at han ikke elsker meg lenger og forlot meg ... Kanskje du har noen ideer hvordan du glemme ham? Hva shold jeg gjøre? All den tid jeg tenker på ham .. Jeg prøver å spille noen gode spill, men jeg tenker på ham ...
sophiaM Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Er ikke så flink med kjærlighetssorg selv. Alt jeg vet er at det hjelper å være mye med venner, og ellers ta tiden til hjelp, for en dag gir det plutselig slipp.. I melomtiden kan du jo også prøve å se noen filmer som får tankene på noe annet, og være mest mulig opptatt med andre ting kanskje. Ikke gi deg nok tid for deg selv med tankene
Optimist6 Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 ;( Kjæresten forlot meg .... Vi var sammen 3 år men da sa han at han ikke elsker meg lenger og forlot meg ... Kanskje du har noen ideer hvordan du glemme ham? Hva shold jeg gjøre? All den tid jeg tenker på ham .. Jeg prøver å spille noen gode spill, men jeg tenker på ham ... hold deg selv opptatt.... det hjelper. Sorgene gjør deg bare sterkere.
<CupCake> Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Vær masse med venner, jobb litt ekstra - når du er hjemme aline..høres sikkert teit ut, men finn et nettspill som får deg til å tenke på spillet (Jewel quest II hjalp meg ) Jeg skulle gjerne kommet med en mirakel kur av noe slag på slikt, men har desverre ikke.. Håper det går bra med deg
Zips Skrevet 14. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2010 Takk en meget jenter ... Jeg vil prøve å bruke litt tid på mer med vennene mine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå