Gjest jepp Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Noen kvinner sier de liker menn med muskler, andre sier de ikke kan fordra muskler. Jeg har sett et par-tre emner om dette temaet før - menn med muskler, men at menn har muskler, betyr jo rett og slett at de bryr seg om kroppen sin. Når jeg skriver dette innlegget, så ser jeg selvfølgelig bort ifra de som bruker steroider, da dette er noe helt annet enn naturlige bygde muskler på ærlig vis. En mann på rundt 80kg, lite kroppsfett og bra med muskler. Hva synes kvinner generelt om denne 'modellen' ? Not to big, not to small. Jeg lurer da også på én ting til. Hvor mye bør en mann ta i benken før han eventuelt kan klassifiseres som en ekte mann? Min mening er definitivt at en ekte mann bør hvertfall ta 100 i benken, minst. Og hvorfor tar jeg benkpress som et eksempel? Vel, fordi det er denne øvelsen folk spør om hvis de lurer på hvor 'sterk' du er. Markløft og knebøy er selvsagt også med, da dette bidrar til å styrke en massiv og gjennomgående trent fysikk. Jeg vet at dette egentlig er en teit post, men seriøst, vet dere kvinner noe som helst om dette? Er dere ikke enig i at en mann BØR være sterk fysisk? En mann som er spinkel og hengslete er ingen mann, på lik linje som at en full mann ikke er en mann. Men så vil jeg si til slutt: Personlighet og godhet bør selvsagt være prioritet nummer én
Barcelone Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Helt ærlig kunne det ikke brydd meg mindre hva min kjære løfter i benken. Tror faktisk det er noe dere gutta er mere opptatt av enn oss jentene.
Wildy Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 (endret) Hvor mye en mann tar i benk er meg revnende likegyldig. Når det kommer til utseende foretrekker jeg personlig menn som er litt "solid" bygd. Gjerne markerte muskler, men ikke noe must. Men tynne, hengslete menn er ikke favoritten, for å si det slik. De skal ha større biceps enn meg..... ;-) Men... veldig markert, og dermed veldig lav fettprosent viser mye vilje til å trene og spise riktig. Og kan fort tippe over til å bli for mye av det gode. For jeg vil også ha en mann som har tid til å sitte i sofaen sammen med meg og ta kverken på en pose Cheese Doddles i ny og ne uten å få nær-døden-opplevlese av mengden kalorier inn..... *Edit* Og når det komemr til hvlken øvelse som viser hvor " sterk" man er syne jeg chins er adskillig bedre enn benk........ Endret 11. august 2010 av Wildy
Rumohra Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Hvis jeg skal la den overfladiske siden min snakke, så må jeg si at jeg liker muskler på menn. Han trenger ikke være diger, eller ekstremt trent. Det viktigste er at han har kraftige armer, store ryggmuskler og bra med magemuskler. Han trenger likevel ikke være en kjempe, men det er det jeg synes er mandig og tenner meg mest seksuelt. Enda viktigere enn muskler er egentlig kroppsformen, da jeg finner bredskuldrede menn mye mer tiltrekkende enn menn med smale skuldre. Hvor mye han tar i benk og slikt bryr meg egentlig ganske lite.
Gjest TS Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 TS her. Det er ikke snakk om å være på tuppa på kalorier eller noe slikt. Ikke noe prippen. En mann skal kunne spise hva han vil og ikke være for opptatt av hva han inntar oralt av søtsaker til enhver tid, seriously. Disse gutta som er på deffern og teller kalorier synes jeg rett og slett er på trynet
Kråkesaks Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Jeg aner ikke hva mannen min tar i benkpress og ser ingen grunn til å spørre om det. Det viktigste for meg er at han tar vare på seg selv og at han klarer å bære de tingene jeg ikke klarer å bære.
Yogamann Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Noen kvinner sier de liker menn med muskler, andre sier de ikke kan fordra muskler. Jeg har sett et par-tre emner om dette temaet før - menn med muskler, men at menn har muskler, betyr jo rett og slett at de bryr seg om kroppen sin. Når jeg skriver dette innlegget, så ser jeg selvfølgelig bort ifra de som bruker steroider, da dette er noe helt annet enn naturlige bygde muskler på ærlig vis. En mann på rundt 80kg, lite kroppsfett og bra med muskler. Hva synes kvinner generelt om denne 'modellen' ? Not to big, not to small. Jeg lurer da også på én ting til. Hvor mye bør en mann ta i benken før han eventuelt kan klassifiseres som en ekte mann? Min mening er definitivt at en ekte mann bør hvertfall ta 100 i benken, minst. Og hvorfor tar jeg benkpress som et eksempel? Vel, fordi det er denne øvelsen folk spør om hvis de lurer på hvor 'sterk' du er. Markløft og knebøy er selvsagt også med, da dette bidrar til å styrke en massiv og gjennomgående trent fysikk. Jeg vet at dette egentlig er en teit post, men seriøst, vet dere kvinner noe som helst om dette? Er dere ikke enig i at en mann BØR være sterk fysisk? En mann som er spinkel og hengslete er ingen mann, på lik linje som at en full mann ikke er en mann. Men så vil jeg si til slutt: Personlighet og godhet bør selvsagt være prioritet nummer én Jeg tviler sterkt på at Napoleon tok noe i nærheten av hundre i benken. Samtidig syntes kvinner han hadde en ekstrem maskulin tiltrekningskraft.
billcat Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Off topic, men sorry, du (TS) avslører deg grundig som noob når du tar fram benk som målestokk på styrke. Bench-jockey kalles man da. Kun ett trinn opp fra curl-jockey. Mark eller bøy er kongen og dronningen av øvelser, rekkefølgen på disse kan dog diskuteres.
m74 Skrevet 11. august 2010 #9 Skrevet 11. august 2010 Hvor mye bør en mann ta i benken før han eventuelt kan klassifiseres som en ekte mann? Min mening er definitivt at en ekte mann bør hvertfall ta 100 i benken, minst. Heldigvis er dette revnende likegyldig for de fleste kvinner som har passert 17 ... er min opplevelse i hvertfall. Dvs. - dersom det finnes kvinner som er opptatt av hvor mye menn tar i benkpress så ville ikke jeg vært spesielt interessert uansett. Godt vi er forskjellige
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #10 Skrevet 11. august 2010 Jeg ville nok ikke synes at "modellen" TS kommer med her er særlig attraktiv utseendemessig. Personlig trenger jeg rett og slett ikke en mann til å passe på meg, derimot trenger jeg en intelligent partner med evne til å se ting fra flere sider - personlighet er veldig mye mer viktig enn utseende.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #11 Skrevet 12. august 2010 Jeg liker menn som har litt muskler og faktisk er sterke. Jeg skal ikke være den fysisk sterke i forholdet. Men han behøver ikke å ha masse muskler, jeg liker litt kraftige gutter også. Jeg liker ikke tynne pinglegutter, for meg er det skikkelig turnoff.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå