Gå til innhold

Et ønske om en fin opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har et ønske om å gjøre noe fint for familien min. Vi er fire til sammen. I en hverdag med jobb, studie, fritidsaktiviter og lignende blir det ikke mye tid til å være sammen som en familie. Jeg har derfor et ønske om å oppleve noe med dem. Kanskje ta en weekendtur til et sted, men jeg vet ikke helt hvor.. Har dere noen forslag? Enten til en weekendtur eller noe annet vi kan gjøre som en familie?

Ps. Det er begrenset hvor mye penger jeg kan legge i dette, da jeg er student selv.

Skrevet

Dere kunne jobbe sammen på kjøkkenet med å lage mat, gjerne noe nytt dere har lyst til å prøve. Så tar dere med dere maten og koser dere med den ute i naturen et eller annet koselig sted. :jepp: Koster ikke mange kronene det

Skrevet

Greit å vite litt om alderen før jeg fyrer løs med forslag :)

Skrevet

AnonymBruker: Det var et godt forslag, takk! Har du flere? :)

Frk_rastløs: Ah, beklager. Vi er i slutten av tenårene og i begynnelsen av førtiårene.

Det går helt fint å foreslå en helgetur evt. en overnatting et sted. Jeg er dessverre ikke så godt kjent med tanke på slike begivenheter ;-) Vi bor på Østlandet.

Skrevet

Leie kano, fiske, klatre, ta noen familiebilder ute i naturen. Likte veldig godt forslaget om mat :)

Skrevet

Hvis dere ikke har vært i København så vil jeg absolutt anbefale København!! Det er noe der for alle. Masse å se på, masse å gjøre, masse å oppleve. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...