AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Hei! Jeg har et ønske om å gjøre noe fint for familien min. Vi er fire til sammen. I en hverdag med jobb, studie, fritidsaktiviter og lignende blir det ikke mye tid til å være sammen som en familie. Jeg har derfor et ønske om å oppleve noe med dem. Kanskje ta en weekendtur til et sted, men jeg vet ikke helt hvor.. Har dere noen forslag? Enten til en weekendtur eller noe annet vi kan gjøre som en familie? Ps. Det er begrenset hvor mye penger jeg kan legge i dette, da jeg er student selv.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Dere kunne jobbe sammen på kjøkkenet med å lage mat, gjerne noe nytt dere har lyst til å prøve. Så tar dere med dere maten og koser dere med den ute i naturen et eller annet koselig sted. Koster ikke mange kronene det
redchilli Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Greit å vite litt om alderen før jeg fyrer løs med forslag
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 AnonymBruker: Det var et godt forslag, takk! Har du flere? Frk_rastløs: Ah, beklager. Vi er i slutten av tenårene og i begynnelsen av førtiårene. Det går helt fint å foreslå en helgetur evt. en overnatting et sted. Jeg er dessverre ikke så godt kjent med tanke på slike begivenheter ;-) Vi bor på Østlandet.
redchilli Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Leie kano, fiske, klatre, ta noen familiebilder ute i naturen. Likte veldig godt forslaget om mat
I.am.me Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Hvis dere ikke har vært i København så vil jeg absolutt anbefale København!! Det er noe der for alle. Masse å se på, masse å gjøre, masse å oppleve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå