Gjest Paff Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 Jeg har prøvd og er overbevist - genialt!! Jeg har aldri prøvd selvbruningskrem før og måtte få litt farge pga spesielt antrekk til spesiell kveld. Jeg bestilte "brun uten sol" i salong og ble plassert naken i en dusj der jeg ble sprayet med krem og luft. Jeg fikk en kjempefin gyllen farge. Genialt til julebordsesongen!
Kreps Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Kan jeg spørre hvor mye denne "behandlingen " kostet?
Gjest Paff Skrevet 30. september 2003 #3 Skrevet 30. september 2003 250 kr Tilsvarer visstnok 5 solariums"timer".
Kreps Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 250 kr Tilsvarer visstnok 5 solariums"timer". Det var jo ikke så galt, dette skal jeg ha i bakhodet
Gjest Paff Skrevet 30. september 2003 #5 Skrevet 30. september 2003 Jeg slipper ivertfall å stresse med å huske på å begynne å ta solarium før årets julebord! Får bare en slik dusj dagen før så blir jeg fin!
Vianne Skrevet 30. september 2003 #6 Skrevet 30. september 2003 Så dette på "Fab 5", bare at det da var en mann som måtte dusjes. Var det ikke mer enn 250,-? Kan jeg spørre om hvilken salong du fikk det gjort i?
Gjest Paff Skrevet 30. september 2003 #7 Skrevet 30. september 2003 Kjerstis Hudpleie i Bergen, ligger ved McDonalds nedenfor Fløibanen. Ettersom jeg forsto det er det ganske nytt her i landet, og det har visst tatt helt av...
Vianne Skrevet 30. september 2003 #8 Skrevet 30. september 2003 Takk for svar Da får jeg kanskje ta meg en tur før julebord jeg også.
Agnes Skrevet 30. september 2003 #9 Skrevet 30. september 2003 Dusjet du ansiktet også, Puff? Var det noen spesiell før-behandling som måtte til for at brunfargen skulle bli jevn?
Gjest Paff Skrevet 1. oktober 2003 #11 Skrevet 1. oktober 2003 AGNES: (Med din avatar skjønner jeg at dette er interessant!!! ) Kvinnen dusjet ansiktet mitt to ganger. Kvelden før peelet jeg hele kroppen i dusjen og smurte meg med en tykk bodylotion etterpå. Hadde jeg hatt tørr hud skulle jeg gjentatt smøringen om morgenen. Dette var anbefalt fra salongen. URSULA: Jeg fikk behandling torsdag, i dag er det onsdag og det meste av fargen er borte. Det er visst slik at hvis man gjør det noen ganger så holder fargen lengre. Kan legge til at den dagen jeg ble dusjet gikk jeg i løse klær etterpå og lot være å dusje til dagen etter (som anbefalt). Da jeg sto opp var jeg KNALLBRUN - nesten uanturlig - fikk meg en god , har aldri vært så brun før jeg!! Heldigvis så jeg mer naturlig ut etter en dusj, gylden og fin farge.
Junebug Skrevet 1. oktober 2003 #13 Skrevet 1. oktober 2003 Kan legge til at den dagen jeg ble dusjet gikk jeg i løse klær etterpå og lot være å dusje til dagen etter (som anbefalt). Da jeg tok St. Tropez behandling måtte jeg vente i fem (eller var det åtte?) timer før jeg kunne dusje. Jeg måtte også gå rundt i løstsittende klær. Kunne heller ikke vaske hendene. Jeg syntes det var litt slitsomt å ikke vaske hendene. Jeg tror ikke jeg hadde fikset å ikke vaske hendene en hel dag - da måtte jeg i tilfelle tatt denne brundusj-behandlingen sent om kvelden.
Fauna Svecica Skrevet 2. oktober 2003 #15 Skrevet 2. oktober 2003 Finnes det sånn i Oslo mon tro? Det skal da ikke være vanskelig å søke?
Arwen Skrevet 2. oktober 2003 #16 Skrevet 2. oktober 2003 http://www.allesbeautyclinique.com/ her har de hvertfall tre brun uten sol behandlinger for 900 kroner. Vet ikke om det er det samme men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå