Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Skuffet
Skrevet

Hei

Jeg var sammen med en gutt i 3 år, det ble slutt for ca 6 mnd siden pga mye krangling, lite sex og nærhet (han ville ha sex men aldri kos og nærhet) - derfor ble jeg sur, tok det opp men det skjedde aldri noe. Så vi avsluttet forholdet.

Vi har vært gode venner etter det, vært en del sammen osv. Han har prøvd seg på meg - han vil gjerne gjøre alt untatt å kysse. Altså kose, ha sex osv. Sier mye fint til meg osv men aldri det eller snakke om ting. Jeg har ikke tatt opp noe heller for jeg vet ikke hva jeg føler, men det har skjedd litt mellom oss. Alt utenom sex.

I går var jeg lei meg - har en dårlig periode og når han kom på besøk begynte jeg plutselig å gråte. Han ble "sur" og spurte om han skulle gå. før jeg fikk svart gav han meg en klem og dro. Ikke hørt fra han siden.

er skuffet for følte at han er en venn og kjenner meg godt.

hvorfor viser han ikke mer forståelse?

og hvorfor oppfører han seg sånn? jeg er helt rådvill, kan noen komme med noen råd her?

klem

Videoannonse
Annonse
Gjest Skuffet
Skrevet

Hei

Jeg var sammen med en gutt i 3 år, det ble slutt for ca 6 mnd siden pga mye krangling, lite sex og nærhet (han ville ha sex men aldri kos og nærhet) - derfor ble jeg sur, tok det opp men det skjedde aldri noe. Så vi avsluttet forholdet.

Vi har vært gode venner etter det, vært en del sammen osv. Han har prøvd seg på meg - han vil gjerne gjøre alt untatt å kysse. Altså kose, ha sex osv. Sier mye fint til meg osv men aldri det eller snakke om ting. Jeg har ikke tatt opp noe heller for jeg vet ikke hva jeg føler, men det har skjedd litt mellom oss. Alt utenom sex.

I går var jeg lei meg - har en dårlig periode og når han kom på besøk begynte jeg plutselig å gråte. Han ble "sur" og spurte om han skulle gå. før jeg fikk svart gav han meg en klem og dro. Ikke hørt fra han siden.

er skuffet for følte at han er en venn og kjenner meg godt.

hvorfor viser han ikke mer forståelse?

og hvorfor oppfører han seg sånn? jeg er helt rådvill, kan noen komme med noen råd her?

klem

Vil også legge til at jeg lurer veldig på hva jeg skal gjøre med forholdet vårt fremover.

Jeg er veldig glad i han, men føler at han ikke vil åpne seg, snakke om ting osv.

og om jeg skal ta dette opp med han.

Skjønner ikke hvorfor han prøver seg på meg hele tiden heller, ikke v il kysse osv. Han ser jo bra ut så om han vil bare ha sex kan han helt sikkert få det andre steder.

Blir så forvirret her..

Skrevet

Du burde gitt han sex, da ville han blitt lengre.

Skrevet

Jeg tror han kanskje synes du er litt slitsom å forholde seg til.

Dere har hatt en så dårlig periode at det ble slutt, og nå sliter du igjen og trenger nærhet.

Han er kanskje ikke interessert i å være trøst og armkrok, men vil ha en kjæreste som er positiv og som gir han nærhet og bekreftelse.

Menn liker svært sjelden å "åpne seg" og snakke, og ofte gjør de det på en annen måte enn oss kvinner. Om du venter deg at han skal sette seg ned med en kopp te og fortelle om barndommen sin og om sine innerste hjertesmerter så har du en lang vent foran deg.

Jobb med deg selv du, og være en positiv og god person å være med. Man kan ha det tungt i livet uten å nødvendigvis være Medusa og gjøre dagene svart for andre også.

Skrevet

dårlig gjort av ham å gå. syns jeg.

send en sms eller ring å forhør deg om hvorfor han går når du har det leit?

forklare det så godt du kan , om situasjonen og fortelle at du egentlig øsnker at han blir en å gå.

er det at han føle seg hjepesløsfor deg eller feiger bare ut?

Skrevet

Han ser på deg som en pulevenn. Kutt han ut. For din egen skyld.

Skrevet

Virker ikke som han bryr seg så mye om deg og hva du føler.

Han er kun ute etter sex. Tror ikke han er verdt å satse på.

Skrevet

Takk for alle svar. Jeg har også en misstanke om at han ikke ønsker noe mer enn å ha sex.

Han synes kanskje jeg er grei å ha så lenge, men alikevel er det merkelig å bare stikke av med engang noen har det vanskelig. Ble sjokkert over at han ikke hadde mer empati for å være ærlig.

Det er kanskje best å kutte han ut - men skjønner ikke hvorfor han kommer til meg for å få sex når han kan få det hos mange andre. Jeg har ikke gitt han det på 6 mnd uansett.

Men ser jo at han ikke er så bra for meg og bør vel kanskje komme meg videre.

Skrevet

Har opplevd noe liknende. Fortsatte å holde på med eksen min etter bruddet, og det gikk helt fint så lenge det var god stemning. Men da jeg en kveld, etter en god del vin, hadde en liten nedtur, tror jeg rett og slett han ble litt skremt og redd for at jeg la mer i opplegget vårt enn det han gjorde. Etter det begrenset vennskapet seg til en kaffe nå og da.

Skrevet

takk for svar :)

sendte han en melding og spurte hvorfor han bare gikk og at jeg føler meg bedre nå og hadde en trist og dårlig dag.

Han svarte at han var så glad for at jeg var bedre - spurte om masse spm men svarte ikke på hvorfor han bare gikk. Skjønner ikke noe jeg..

Skrevet

Han lot være å svare på hvorfor han gikk fordi han ikke gadd å ljuge og fordi han visste at du ville klikket i vinkel av svaret, som antagelig er noe i nærheten av: "gidder ikke slikt dramahelvete. Snakker gjerne med deg når du er i humør, men jeg er ikke hverken terapauten din, faren din eller kjæresten din, så gidder ikke henge med deg når du syter eller griner".

Skrevet

Han lot være å svare på hvorfor han gikk fordi han ikke gadd å ljuge og fordi han visste at du ville klikket i vinkel av svaret, som antagelig er noe i nærheten av: "gidder ikke slikt dramahelvete. Snakker gjerne med deg når du er i humør, men jeg er ikke hverken terapauten din, faren din eller kjæresten din, så gidder ikke henge med deg når du syter eller griner".

Det er meget mulig han mener og tenker det. men jeg har vært der for han mens vi var sammen når han var deprimert og lei seg. når han sa det til meg.

Men.. mulig at han ikke gidder og får angst av det nå.

Fint å få klarnet hodet for om han bare vil ha sex men aldri være der ellers må jeg jo bare avbryte all kontakt med han

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...