Gå til innhold

Posten kommer ikke fram :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

ante ikke hvor jeg skulle plassere dette, så jeg plasserte det her.

Jeg tror at posten ikke kommer fram. Jeg skulle ha mottat et par brev men har enda ikke fått dem, og det har gått nesten 2 uker. I tilegg prøvde jeg å sende et brev for en uke siden for å sjekke om det kom fram og det gjorde det heller ikke. Adressen og alt er riktig og navnet mitt står på postkassen(i blokk) og det er her i Oslo. Hva må jeg gjøre for å finne ut av dette? Merkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringe avsender og forsikre deg om at brevet er sendt til riktig adresse, og om det er det så kan du ringe postens kundeservice.

Skrevet

Ok,

jeg har forsikret meg det. Har til og med fått bekreftelse på e-post med hvilken adresse det ble sendt til. Adressen er riktig, jeg har jo til og med prøvd å sende brev til meg selv og det kom jo heller ikke fram. Skal kontakte posten i morgen.

Takk for svar:)

Skrevet

Har du flyttet i det siste og husket å melde adresseendring til posten?

Skrevet

1: Sørg for at postkassen din er merket med fullt navn på alle som skal motta post

2: Sørg for at alle kontakter har og bruker rett adresse på deg

3: Sørg for at du har meldt adresseendring til Folkeregisteret og Posten dersom du har flyttet, og at denne fortsatt er aktiv, om du fortsatt mottar post på gammel adresse

Har du sørget for dette er det ingen grunn for at posten din ikke skal komme frem, da er det bare å ringe og spørre hva som skjer, evt klage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...