Annie19 Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Hei! Kom over nokre dusjsåper frå lushnorge.no, er det nokon som har erfaringar med dei? Tenkjer spesielt på den som visst nok skal lukte nyslått gras. Luktar den verkeleg det? I såfall skal eg hamstre! Tusen takk for alle svar
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Jeg har ikke prøvd den du nevner, men Yummy, yummy, som lukter jordbær. Den luktet i vert fall mer "ekte" enn andre dusjsåper (og produkter generelt) som jeg har prøvd. (Og alt fra Lush lukter heeerlich, etter min mening:D)
BeautyFuzz Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Har yummi yummi yummi syns ikke den lukter jordbær:/ noe syntetisk merkelig lukt.. Så har den klumpete konsistens:P
Frua Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Har luktet på den men ikke testet den. Den lukta grass ja!! Elsker LUSH og har testet en hel haug med saker og ting derifra i det siste :rødme:
Karmosin Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Grass lukter nyslått gress, ja! Men det lukter ikke gress av huden etterpå. Jeg bruker den innimellom, men jeg blir ikke enig med meg selv om jeg faktisk liker den eller synes det blir for intenst. Lush er stor stas. De har en stylingkrem (King of the Mods) som er akkurat det jeg trenger og som lukter fantastisk godt sitrus, det løfter dagen min å bruke den om morgenen. De har også verdens beste shampoo (Big) for håret mitt. Det eneste jeg har å utsette på dem er at de små flaskene deres er harde og vanskelige å klemme noe ut av. Også må de slutte med all rosenoljen/rosenekstrakten de putter i alt for mange ting. Jeg er allergisk...
Perledrøm Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Jeg digger The Olive Branch! Yummi Yummi Yummi lukter kvalmt og man må bruke kjempemye for å få vasket hele kroppen - liker den ikke.
tante fiolett Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Jeg har Flying Foxx-dusjsåpen, og er veldig fornøyd. Den lukter utrolig godt og er drøy, gjør huden ren uten å tørke ut. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå