Summerprincess Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=78412 Blir litt provosert av slike uttalelser. Hva mener dere? Det blir nesten for dumt og fortjener egentlig ikke å bli tatt seriøst. Er det ikke så at vi nordiske jenter har mange likhetsstrekk da, med høye kinnbein og lyst hår. Slik blir vi sett av utlendinger. Tviler på de kan se noen forskjell på oss. Tydelig at i dette tilfelle ble den svenske ungkaren snurt for han ble avvist av de norske jentene. Ikke at jeg følger med på den serien, men ut fra artikkelen, fikk jeg det inntrykket. Makan !
manji Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Det er vel strengt tatt "ungkaren" som avviser. Så jeg tror ikke han vær snurt for noe. Men jeg er enig, jeg ser heller ingen forskjeld mellom Norske og Svenske kvinner.
Lisemor Skrevet 1. oktober 2003 #4 Skrevet 1. oktober 2003 Han har da ikke sett meg :D (ikke lite innbilsk :D )
Arwen Skrevet 1. oktober 2003 #6 Skrevet 1. oktober 2003 Vet at svensk presse hadde vridd på noe Max hadde sagt en gang også, kan jo hende det er det som har skjedd her..
Kame Skrevet 1. oktober 2003 #7 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg vil da tro at disse "stygge og kjedelige jentene" KUN er deltagerne i Ungkaren - ikke generelt! Og der må det kunne sies at de peneste ("billedskjønne") jentene er svenske! Jeg var faktisk litt overrasket over at ikke de norske deltagerene var "penere" - i den forstand at dette er et tv-program som skal være romantisk og fengende! De svenske jentene gjør jo mer for å se penest mulig ut, de sminker seg mye og har på lekre klær hele tiden, i tilfelle et kamera skal fange opp akkurat dem. Mens de norske jentene er normale og "seg selv". Bra for dem, men det ser ikke like bra ut på skjermen. Jentene selv har jo sagt at de ikke var interessert i han, og vice versa, så da er det vel ikke rart at de kjeder hverandre? (Forresten så synes jeg hele sammenslåingen var et gedigent feilslag, for det virker da ikke som om noen er interessert i å flytte til et annet land for "kjærligheten" de måtte finne i løpet av de få ukene programmet ble laget...)
aline Skrevet 1. oktober 2003 #8 Skrevet 1. oktober 2003 Det er vel strengt tatt "ungkaren" som avviser. Så jeg tror ikke han vær snurt for noe. Men jeg er enig, jeg ser heller ingen forskjeld mellom Norske og Svenske kvinner. uten å ha sett på, hørte på radioen at Max var blitt avvist av ei svensk jente ihvertfall, at han ville gi henne rose, men hun sa nei-takk, så jeg tror nok at ungkarene også kan bli avvist. Men bortsett fra det, så vil jeg helst slippe å bli sammenlignet med den gjengen med jenter som stiller opp frivillig i ett TV-show som ungkaren, så han får pent spesifisere det til DE jentene!! Vi andre jentene er nemlig verken stygge eller kjedelige såh!! Har dessuten kapret meg en svensk mann jeg, så såååå ille kan vi vel ikke være !!
MarianneE Skrevet 1. oktober 2003 #9 Skrevet 1. oktober 2003 Mulig jeg er barnslig nå, men jeg kan ikke akkurat si at han svensken var himmla atraktiv heller, da...... Synes alle de jentene er veldig pene, jeg!
Nilma Skrevet 1. oktober 2003 #10 Skrevet 1. oktober 2003 Mulig jeg er barnslig nå, men jeg kan ikke akkurat si at han svensken var himmla atraktiv heller, da...... Enig med du, synes han så ut som en barnerumpe! Synes ikke så mye om Max heller i utgangspunktet, men sammenliknet med svensken var han jo rene barskingen. Personligheten til begge to holder jeg klokelig kjeft om.....
Arwen Skrevet 1. oktober 2003 #12 Skrevet 1. oktober 2003 hehe les her dere 8) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=78571
Postmannen Skrevet 1. oktober 2003 #13 Skrevet 1. oktober 2003 Jo, dere skandinaviske jenter, er vel en del stygge og kjedelige ja. Jeg gremmes når jeg ser Miss Sixty buksa langt nedpå rævva. Noe så utrolig stygt altså PS. tuller ikke
Gjest Poirot Skrevet 1. oktober 2003 #15 Skrevet 1. oktober 2003 Jo, dere skandinaviske jenter, er vel en del stygge og kjedelige ja. Jeg gremmes når jeg ser Miss Sixty buksa langt nedpå rævva. Noe så utrolig stygt altså PS. tuller ikke For slik går jo ikke amerikanske og britiske jenter... Hadde akkurat en kollega som kom fra en reise til Kosovo. Hun fortalte om hvordan alle de muslimske jentene og unge kvinnene gikk med bar mage og hoftebukser. Selv har jeg venner fra andre land som elsker å komme til Norge for å titte på jentene.
Gjest sexysadie Skrevet 1. oktober 2003 #16 Skrevet 1. oktober 2003 en drittlekker svensk fyr kom bort til meg i sommer og sa: Jeg bare elskar norske tjejor. Hører mere på ham jeg
Gjest lurven Skrevet 1. oktober 2003 #17 Skrevet 1. oktober 2003 syns både norske og svenske jenter ser veldig bra ut jeg.. men liker noek svenske best ja men det er pga det deilige språket dems.. noe jeg syns er veldig stygt og som jeg har sett en del jenter gjøre det er å ha buksa nede slik at stringtrusa syns.. usexy
manji Skrevet 1. oktober 2003 #18 Skrevet 1. oktober 2003 syns både norske og svenske jenter ser veldig bra ut jeg.. men liker noek svenske best ja men det er pga det deilige språket dems.. Enig Samme gjelder Britiske kvinner og kvinner som bruker briller. Brillene og får dem til å se mer intelektuell ut.
Ronja_80 Skrevet 1. oktober 2003 #19 Skrevet 1. oktober 2003 Nå må enn jo ikke glemme hvem utsagnet kom fra da, ja , nemlig, en Svenske, og ikke en hvilken som helst svenske, men en liten guttebebi som aller helst sikkert ville hatt 16 fjortis jenter med på laget Syntes alle jentene var pene jeg, og ungkarene de fekk servert kan vel egentlig bare stille seg i skyggen....eller??
Gjest lurven Skrevet 1. oktober 2003 #20 Skrevet 1. oktober 2003 jeg synes ingen av de norske jentene var spesilet pene hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå