Tinkerbell_ Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Jeg har i ca. fem måndeder hatt en knullekompis. Vi ble kjent gjennom en felles venninne og har hatt sex fra dag èn vi møttes (på nachspiel) Vi er sammen alt fra 1-3 dager i uken, kun for sexens skyld. Det eneste vi har gjort utenom er å se på film sammen, drukket og vært på byen sammen - som uansett også ender med sex. Vi har begge hele tiden hatt gjensidige følelser om at dette kun er et seksuelt forhold, men nå vet jeg ikke lenger helt med han... Han har plutselig begynt å ringe oftere, blitt mer kosete enn tidligere både under og etter sex og jeg føler at han på en måte bryr seg mer om meg. Men han har i tillegg blitt mer interessert i hva jeg driver med ellers når jeg ikke er sammen med han (som jo er ganske ofte at jeg ikke er). Spesielt spør han om jeg har vært sammen med noen andre menn, ja til og med om jeg har hatt sex med noen andre. Og hvis mobilen min ringer når jeg er hos han, nærmest krever han å få vite hvem det var. Er det en jente er det greit, er det en annen gutt vil han vite hvem osv. Har fortalt noen av disse tingene til venninnen vi har feller, og hun sier hun har mistanker om at han har begynt å få følelser for meg. Vet ikke helt hva jeg skal tro. :klø: Er det noen som har noen lignende erfaringer med elskere? Hva tror dere?
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Hei! Jeg er i en lignende situasjon, men der er det jeg som har følelser - og det tror jeg ikke han har... Det høres ut som om din elsker har det på samme måte som meg... Det er skikkelig vondt, så du burde finne ut av dette og ev. avslutte hvis du overhodet ikke er interessert i noe mer. Jeg sliter med å fatte hvordan man klarer å kun ha seksuelle følelser jeg da...
LineGourmet Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Det kan absolutt se ut som han har fått dypere følelser for deg ja Vær tydelig med han på hva du vil og ikke vil da..
Tinkerbell_ Skrevet 11. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2010 Jeg glemte visst å skrive en realativt viktig ting, og det er at han har kjæreste. De har ikke et bra forhold, snakker lite sammen, men likevel er de fortsatt kjærester. Og ja, jeg vet det er fyyy å holde på med en opptatt mann, men da han unlot å fortelle meg det den første måneden eller så, var det liksom gjort.. Poenget er at jeg vet at han ikke er interessert i å gå ut av forholdet han er i, og om han hadde gjort det vet jeg at han ville vært singel. Alt er igrunn veldig forvirrende. Det er derfor jeg lurer på om han faktisk begynner å føle noe mer for meg, eller om han faktisk bare er litt eiesyk og ser på meg som om jeg bare er hans..
Gjest ehhh Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Han vil ikke ha deg, men ha noen å finne på noe med mens han venter på at det med kjæresten hans skal ordne seg. Han vil ikke ha deg, men vil likevel ha deg for seg selv slik at han ikke mister elskerinna si til noen andre.
Tinkerbell_ Skrevet 11. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2010 Han vil ikke ha deg, men ha noen å finne på noe med mens han venter på at det med kjæresten hans skal ordne seg. Han vil ikke ha deg, men vil likevel ha deg for seg selv slik at han ikke mister elskerinna si til noen andre. Skjønner tankegangen din, og det kunne godt stemt også.. Det er bare det at jeg er ikke den eneste dama han har. Jeg vet at han har hatt både en, to og tre (og kanskje mange fler) ONS f.eks mens vi har holdt på. Men det bryr meg ikke da også jeg har flørtet og hatt sex med andre menn under denne perioden. Poenget mitt er at han ikke har problemer med å skaffe seg damer da han er både kjekk, sjarmerende og en liten badboy...som mange av oss kvinner (dessverre?) har en tendens til å rote oss borti. Så noe spesiell grunn til å holde fast på akkurat meg til han liksom har ordnet opp med damen sin, har han ikke. Tror jeg.
Plommetreet Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Jeg mener han er eiesyk. Conquer and rule!
I Grosny Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 Jeg tror gutten er glad i alle damene sine. Sex uten kjærlighet, det er det mange som ikke gidder i lengden. Da kan man liksågodt onanere. Skal du også bli glad i han snart? Jeg synes pulevenn er ett tvilsomt konsept. Det går tydeligvis ut på sex med veldig begrenset kjærlighet, så blir den ene forelsket, og man får et ubalansert forhold med sprikende målsetning. Sprikende bein og sprikende mål passer dårlig. Jeg synes egentlig du ikke bør fortsette med den gutten, med mindre du får tydelig aksept for dette fra de andre damene hans. Og hvis du ikke er forelsket engang, hva er vitsen?
Gjest Vært dama... Skrevet 12. august 2010 #10 Skrevet 12. august 2010 Stakkars dama hans ... Signerer denne!
Alvina Skrevet 12. august 2010 #11 Skrevet 12. august 2010 Jeg glemte visst å skrive en realativt viktig ting, og det er at han har kjæreste. De har ikke et bra forhold, snakker lite sammen, men likevel er de fortsatt kjærester. Og ja, jeg vet det er fyyy å holde på med en opptatt mann, men da han unlot å fortelle meg det den første måneden eller så, var det liksom gjort.. Poenget er at jeg vet at han ikke er interessert i å gå ut av forholdet han er i, og om han hadde gjort det vet jeg at han ville vært singel. Alt er igrunn veldig forvirrende. Det er derfor jeg lurer på om han faktisk begynner å føle noe mer for meg, eller om han faktisk bare er litt eiesyk og ser på meg som om jeg bare er hans.. Uffa, han er eiesyk, sikkert fordi du er den av damene som er mest tilgjengelig og lettest å få tak i.
Tinkerbell_ Skrevet 12. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 12. august 2010 Jeg tror gutten er glad i alle damene sine. Sex uten kjærlighet, det er det mange som ikke gidder i lengden. Da kan man liksågodt onanere. Skal du også bli glad i han snart? Jeg synes pulevenn er ett tvilsomt konsept. Det går tydeligvis ut på sex med veldig begrenset kjærlighet, så blir den ene forelsket, og man får et ubalansert forhold med sprikende målsetning. Sprikende bein og sprikende mål passer dårlig. Jeg synes egentlig du ikke bør fortsette med den gutten, med mindre du får tydelig aksept for dette fra de andre damene hans. Og hvis du ikke er forelsket engang, hva er vitsen? Uffa, han er eiesyk, sikkert fordi du er den av damene som er mest tilgjengelig og lettest å få tak i. Jeg tror dere misforstod litt, eller at jeg ordla meg feil. Han har èn kjæreste. Og en elsker; meg. Men han har også endt opp med en og annen dame etter en tur på byen. Det vet jeg fordi han har fortalt meg det. Noe som er helt greit for meg siden jeg ikke har noen andre følelser for han enn som en (god) venn. Dermed er det ikke noen andre damer å få aksept fra for å holde på med han.. Skjønte uansett ikke helt hva du mente med det. Om han hadde hatt flere faste elskere, skulle jeg funnet ut hvem de var og spurt om det var greit at jeg også lå med han? Hehe, neida, regner ikke med at det var det du mente. Og du spør hva som er vitsen hvis jeg ikke er forelsket engang. Vel, forelskelse, kjærlighet og sex trenger ikke nødvendigvis å ha noe med hverandre å gjøre. Det er min mening. Jeg vil ha sex også når jeg er singel, gjerne masse av det også, derfor er det greit med en elsker. Skulle jo selvfølgelig helst funnet meg en partner som også er singel da, for vet jo at jeg er medskyldig i at han er utro mot damen sin...
I Grosny Skrevet 13. august 2010 #13 Skrevet 13. august 2010 Skulle jo selvfølgelig helst funnet meg en partner som også er singel da, for vet jo at jeg er medskyldig i at han er utro mot damen sin... Så logg deg inn på match da, skriv brev med noen, fire måneder med seriøs leting gav meg helt fantastisk dame, og jeg er halvgammel, halvfattig og halvfeit. Så det burde være enklere for deg.
Gjest meg Skrevet 13. august 2010 #14 Skrevet 13. august 2010 avslutt dette forholdet..tenk hvis du var dama hans? jeg hater folk som er utro. det er så utrolig grusomt gjort. glad at ikke jeg har en sånn jævel til kjæreste. så hvis dere i det hele tatt har noe samvittighet så slutter dere å være utro og avslutter dette. finn deg noen som er singel! fy søren at folk kan være så onde.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2010 #15 Skrevet 13. august 2010 avslutt dette forholdet..tenk hvis du var dama hans? jeg hater folk som er utro. det er så utrolig grusomt gjort. glad at ikke jeg har en sånn jævel til kjæreste. så hvis dere i det hele tatt har noe samvittighet så slutter dere å være utro og avslutter dette. finn deg noen som er singel! fy søren at folk kan være så onde. Enig at utroskap er forkastelig og at elskeren høres ut som en drittsekk, men ærlig talt; men å bruke ord som grusomt, utro personer er onde og at du hater folk som er utro er nokså drøyt. Utroskap kommer i mange ulike settinger og det er mange ulike årsaker. Ingen er perfekte. Ordbruken din sparer jeg til sadister.
Gjest meg Skrevet 13. august 2010 #16 Skrevet 13. august 2010 Enig at utroskap er forkastelig og at elskeren høres ut som en drittsekk, men ærlig talt; men å bruke ord som grusomt, utro personer er onde og at du hater folk som er utro er nokså drøyt. Utroskap kommer i mange ulike settinger og det er mange ulike årsaker. Ingen er perfekte. Ordbruken din sparer jeg til sadister. [/quote utroskap er grusomt gjort mot et annen person.. sånn er det bare. nei ingen er perfekte men utroskap er grusomt gjort. at noen kan gjøre noe sånn..å fy!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2010 #17 Skrevet 13. august 2010 fy fy bla bla. Gud bedre som noen mennesker skal heve seg over andre.
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2010 #18 Skrevet 13. august 2010 Han må faen meg være bedre enn Elvis... Kan jeg få nummeret hans?! Seriøst, han må være bra når du gidder å holde på som dette, mens han har dame og puler enda fler...! Konge han der gitt.
Tinkerbell_ Skrevet 15. august 2010 Forfatter #19 Skrevet 15. august 2010 avslutt dette forholdet..tenk hvis du var dama hans? jeg hater folk som er utro. det er så utrolig grusomt gjort. glad at ikke jeg har en sånn jævel til kjæreste. så hvis dere i det hele tatt har noe samvittighet så slutter dere å være utro og avslutter dette. finn deg noen som er singel! fy søren at folk kan være så onde. Litt vel overdreven ordbruk på deg, syns jeg. Jeg er da ikke ond og grusom selvom jeg holder på med en som ikke er singel, selvom jeg vet at det ikke er snilt av meg mot kjæresten hans.. Jeg dristet meg faktisk til å spørre han en gang, hvorfor han fortsatte å være sammen med damen når han likevel lever som om han er singel. Han åpnet seg litt og sa at de ikke fikk forholdet til å fungere, men at hun var så forelsket i han og ville fortsette å prøve, og at han da ikke ville såre henne. Det er ikke en god løsning i mine øyne, da hun jo kommer til å bli mer såret om hun finner ut at han er utro.. Jeg vet jo at det ikke rettferdiggjør det faktum at han er utro og at jeg er delvis medskyldig, men husk at det kan ligge mye mer bak f.eks et utroskap enn det man vet. Så det å slenge ut at noen er onde mennesker, ut i fra de forholdsvis få opplysningene jeg har skrevet her, er faktisk litt vel drøyt..
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2010 #20 Skrevet 15. august 2010 Han er hypp på noe mer. Ergo, du må tenke over om du kan komme han i møte. Hvis du ikke kan så avslutt alt umiddelbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå