Gå til innhold

Er det noen skorpioner her...??

Anbefalte innlegg

Er en ekte skorpion selv, som er i besittelse av samtlige av de egenskaper som er karakteristiske for skorpionen. Er selvfølgelig fryktelig stolt av dette, men lurer litt på om det finnes andre som meg der ute? Føler nemlig noen ganger at jeg har problemer med å kommunisere med andre mennesker. Trives ofte best med å sitte alene og gjøre noe kreativt. Er også meget hemmelighetsfull og er opptatt av å skaffe meg informasjon om ting. For eksempel, absolutt alle mennesker jeg møter blir sjekket ut på internett. Adresse, fødselsdato, inntekter osv. Selv om det er mennesker jeg bare har møtt en eneste gang og sannsynligvis aldri kommer til å se igjen..

Er flink til å tiltrekke meg menn, men har virkelig store problemer med å holde på dem, og dette synes jeg er utrolig trist. Noen som har tips til meg?

Er det virkelig slik at alle skorpioner har sære og merkelige tanker og interesser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er skorpion. Har fått stilt personlig horoskop, noe som var veldig interesant. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er også skorpion- født 4.november 1982. Og jeg kjenner meg 100% igjen i hva du skriver + alt annet som er typisk skorpioner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...