Gjest Minci Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Hva hadde dere synes om kjæresten deres var nødt å flørte på byen for å få bekreftelser på at hun/han var attraktiv? er dette greit?
<CupCake> Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Typen flørter ikke (som jeg ser, lets be honest ), men jeg tro at om damer ikke hadde lagt seg etter han (er noe uniforms greier som disse damene sikler etter) så hadde han sikkert hatt litt lyst for å få det bekreftet men det er fordi jeg ikke tror han har såååå høy selvtillit selv om han virkelig burde ha det...
Daniel84 Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Er en flørtete person av natur, det er dama også.. uten at vi mener noe med det Så ser ikke noe galt med det egentlig . (kommer selvfølgelig an på hva slags flørting det er)
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Hva hadde dere synes om kjæresten deres var nødt å flørte på byen for å få bekreftelser på at hun/han var attraktiv? er dette greit? Tror ikkje eg hadde orka å vært sammen med ein fyr som var såpass usikker at han trengte bekreftelser fra "fulle kjerringer" på by'n. Så nei, det hadde ikkje vært greit for meg. Og eg hadde blitt sinna og såret om han hadde flørtet åpenlyst med andre damer foran meg uansett grunn, det hadde eg ikkje gadd og han hadde blitt dumpet til slutt..
*appifany* Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Er en flørtete person av natur, det er dama også.. uten at vi mener noe med det Så ser ikke noe galt med det egentlig . (kommer selvfølgelig an på hva slags flørting det er) Må si meg enig i denne. Men om han MÅ flørte, så er det kanskje noe som ikke stemmer helt? Flørte kommer jo bare naturlig og er veldig situasjonsbetinget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå