Gjest Maggie Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Jeg syns det er gøy å flørte, og vil høre dine beste flørtetips:D
sophiaM Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Har kanskje ikke noen direkte tips til hvordan man flørter, men tror det kommer an på personligheten din. Jeg er en ganske flørtete person, og med guttevenner er det mer uskyldig og vennskapelig, mens med kjæresten går det mer i søte blikk, måten jeg tar på han (kiler han på ryggen og kysser han i nakken når vi ligger og koser, og stryker i håret hans når vi står og kysser) I den første "flørteperioden" før vi ble sammen var det mye blikk fram og tilbake, og han holdt meg hardt inntill seg, likte og klemme og kose på meg, og tulla og erta litt barnslig ogsånn. hehe syns det er litt søtt, for vi er jo ikke helt voksne enda, så vi har lov til å være litt barnslige med hverandre. Jeg tror også at det er veldig viktig og være i godt humør, og smile og le mye. Ikke vær redd for å vise at man har god humor, og kan le av at man f.eks driter seg litt ut (viser litt selvironi).
Gjest Taxmannen Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Jeg flørter aldri. Kald og effektiv. Lar alltid jentene komme til meg.
Tinkerbell_ Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Jeg er en veldig flørtete person av natur og kan gjøre flere ting når jeg flørter, men blikk er det mest effektive som blir brukt hos meg
<CupCake> Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Jeg flørter aldri. Kald og effektiv. Lar alltid jentene komme til meg. Å nei... lol.. Jeg liker sterke, dominante... jakt menn Typen fanga meg syntes det funket best...
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Har kanskje ikke noen direkte tips til hvordan man flørter, men tror det kommer an på personligheten din. Jeg er en ganske flørtete person, og med guttevenner er det mer uskyldig og vennskapelig, mens med kjæresten går det mer i søte blikk, måten jeg tar på han (kiler han på ryggen og kysser han i nakken når vi ligger og koser, og stryker i håret hans når vi står og kysser) I den første "flørteperioden" før vi ble sammen var det mye blikk fram og tilbake, og han holdt meg hardt inntill seg, likte og klemme og kose på meg, og tulla og erta litt barnslig ogsånn. hehe syns det er litt søtt, for vi er jo ikke helt voksne enda, så vi har lov til å være litt barnslige med hverandre. Jeg tror også at det er veldig viktig og være i godt humør, og smile og le mye. Ikke vær redd for å vise at man har god humor, og kan le av at man f.eks driter seg litt ut (viser litt selvironi). aaaw savner å være forelsket jeg :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå