Camilla7 Skrevet 11. august 2010 #1 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg har lest flere steder at fork henviser til en såkalt TS? Hvem er dette? Føler jeg har gått glipp av noe Har også ett innlegg, der folk snakker til en TS, men ingen som har skrevet på innlegget heter noe med disse bokstavene, så jeg skjønner ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #2 Del Skrevet 11. august 2010 TS betyr trådstarter, den som skrev det første innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #3 Del Skrevet 11. august 2010 Det betyr trådstarter, så akkurat nå er du TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #4 Del Skrevet 11. august 2010 Det betyr trådstarter, så akkurat nå er du TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #5 Del Skrevet 11. august 2010 slit litt selv føre det gikk opp. å så i ene trå jeg starta, har en slengt med leppa. og samtidi skrivi no om at en driv å " ..." stemningen mot TS. men d var en innlegg som var ryddet imellom så vet ikke hva det egentli stod å fattet ikke at det var til meg da. jaujau..likegreit d dengang da, så slapp å bli såra der...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #6 Del Skrevet 11. august 2010 slit litt selv føre det gikk opp. å så i ene trå jeg starta, har en slengt med leppa. og samtidi skrivi no om at en driv å " ..." stemningen mot TS. men d var en innlegg som var ryddet imellom så vet ikke hva det egentli stod å fattet ikke at det var til meg da. jaujau..likegreit d dengang da, så slapp å bli såra der...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla7 Skrevet 11. august 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 11. august 2010 Hehe, aaaah:) Da forstår jeg sammenhengen:D Takk for svar, dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå