AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #1 Del Skrevet 11. august 2010 prøver å prøver, men får liksom ikke til. knytte gode vennskap. komme meg ut så treff en fyr som kan godta meg som jeg er , heller ikke lett. å så treng en å prate, el bare å finn på noe sammen. gode tips? bortsett fra den samme regla gå på kafe gå ut gå ut gå å bowl gå på ditt el gjør datt, er ikke lett når en er usikker å har fått mer en en smell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 11. august 2010 #2 Del Skrevet 11. august 2010 Gode tips er vel å jobbe med seg selv og de sosiale antennene samt selvtilliten. Har funnet ut for litt siden at en hel haug sliter med selvtilliten. Samme hvor bra folk ser ut så har de nesten alltid noen komplekser med seg selv. Å spille bowling, klatring, danse osv er greit i starten da en ikke kjenner hverandre så sinnsykt, er liksom lov å ha litt stillhet da. Sitter du på en kafe så oppfattes det som pinlig stillhet. Det beste er egentlig å ha samme interesse for aktivitet. Da en kan gjøre det sammen. Pleier ofte å gå turer med venner og bekjente, i nærområdet og fjellet. Får liksom pratet litt da. Ellers går det mye i å se film og små prate litt. Du sier godta som jeg er, hva tenker du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #3 Del Skrevet 11. august 2010 jeg er meg, ikke den peneste . helt vanlig, men bli ikke lagt merke til om je går på byn. at jeg har non kg for my. at jeg ikje har en superbra helse. at jeg er stille rolig noe usikker, ikke altid så flink til å skravle i veg. er stille av meg. men blir jeg kjent så skal jeg jaggu kunne få til å få litt liv- å d uten alkohol må da være lov å være noe deppa(d er jo sjukdom) uten bli kalla for sjuke dust?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #4 Del Skrevet 17. august 2010 Det er viktig å få god søvn og å spise bra og sundt, og ikke kun sitte inne å spise snop, chips og brus, og junkfood dagen lang. Da blir man sykere enn det man trenger å være. Du må ta det gradvis, gå turer i skog og mark eller på fjellet, spørs hvor du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #5 Del Skrevet 17. august 2010 klarer ikke gå så mye. det gjorde jeg jo så mye av før. i ungdom å barneår. er nesten 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå