Jill Skrevet 6. mai 2011 #1181 Del Skrevet 6. mai 2011 Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gå med ring når (hvis) jeg forlover/gifter meg jeg. Er ingen ringperson, så lurer på om jeg hadde klart å vent meg til det. Så en eller annen kjendis som hadde klokke i stedet for ring, og det var jo litt stilig Blir det noe trening på deg for tiden da, eller er det lavkarbo for alle penga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #1182 Del Skrevet 7. mai 2011 Dag 5: 85.2 kg Totalt for dagen: 1563 kcal - 11 g/karbohydrater - 118 g/fett - 117 g/protein Dag 6: 84.4 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #1183 Del Skrevet 7. mai 2011 Så spennende med lavkarbo Gleder meg til å lese om hvordan det går! Jeg prøvde meg på lavkarbo en periode tidligere i vår, men det ble for vanskelig i sosiale sammenhenger, så jeg måtte droppe det. Men kjente absolutt at det hadde en positiv virkning på blodsukkeret Bryllupsprat.. Vil ha kjæreste jeg og! Jeg har ikke kommet til "sosiale sammenhenger" enda, men jeg tenker at det skal nok gå det også Med de resultatene jeg har hatt så langt, null blodsukkerfall og stabilt humør, vektnedgang og nesten ingen sjesking, så kommer jeg nok til å forsøke å holde meg til dette en god stund framover Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gå med ring når (hvis) jeg forlover/gifter meg jeg. Er ingen ringperson, så lurer på om jeg hadde klart å vent meg til det. Så en eller annen kjendis som hadde klokke i stedet for ring, og det var jo litt stilig Blir det noe trening på deg for tiden da, eller er det lavkarbo for alle penga? Jeg var overhodet ikke et ringmenneske før vi forlovet oss, men nå føler jeg meg rett og slett litt naken uten Den må av i forbindelse med jobb, men annet enn det er den på praktisk talt hele tiden. Nå i det siste har den "gamle" truet med å falle av under trening og joggeturer og sånn, så den har vært hjemme mens jeg har vært ute og løpt, men etterhvert tenker jeg det ikke blir et problem Lite trening, mye eksamenslesing og matfokus. Får inn de anbefalte 30 minuttene om dagen i bevegelse, men det er mest i husarbeid og på Storsenteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 7. mai 2011 #1184 Del Skrevet 7. mai 2011 Huff, eksamen ja... Lykke til! Vekta stuper jo nedover for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #1185 Del Skrevet 7. mai 2011 Huff, eksamen ja... Lykke til! Vekta stuper jo nedover for tida! Takk Regner faktisk med at jeg må konte den første eksamenen, sliter med å se hvordan alt henger sammen, men det kan jo hende alt virker logisk når jeg sitter på eksamen? Det er sikkert "bare" vann til å begynne med, men det er jo vekt som skal av det også, og jeg inntar oppimot 3 liter væske om dagen. Ser litt sånn ut når jeg går på vekta for tiden: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #1186 Del Skrevet 7. mai 2011 Åh, for en daaaag Først var jeg oppe superdupertidlig for å kjøre noen som skulle ut og reise, og så da jeg endelig hadde sovna igjen og fått sove et par timer så ble jeg vekket av telefonen Jeg hater å føle at jeg har forsovet meg til noe, og det var det inntrykket jeg fikk i begynnelsen av telefonsamtalen, så da hjalp det ikke noe særlig at det hele var en misforståelse Dagen starta tidlig i alle fall Ellers har jeg overkommet mitt største lavkarbo-hinder i dag: jeg KAN drikke kaffe ute! Greit nok, soyalatte er ikke sååå godt, men det funker av og til Jeg har også forsøkt å lage lavkarbo-iskrem i dag, og det funka strålende. Ble faktisk bedre enn kjøpe-is, om jeg får si det selv Tilogmed sambo var enig, han kom med krav om at jeg måtte lage dette hver helg Totalt for dagen: 1725 kcal - 8 g/karbohydrater - 144 g/fett - 74 g/protein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. mai 2011 #1187 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg har laget meg ny dagbok: Accept your destiny Mine skravlerier som alenemamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #1188 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg har laget meg ny dagbok: Accept your destiny Mine skravlerier som alenemamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #1189 Del Skrevet 9. mai 2011 Start 02.05 - 88.0 kg Uke 1 09.05 - 83.8 kg - 4.2 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 9. mai 2011 #1190 Del Skrevet 9. mai 2011 Oi! Det er jo fantastisk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #1191 Del Skrevet 9. mai 2011 Det er jo mye vann nå i begynnelsen, men jeg er strålende fornøyd så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 9. mai 2011 #1192 Del Skrevet 9. mai 2011 Det har du all grunn til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 9. mai 2011 #1193 Del Skrevet 9. mai 2011 Ikke lenge til 7-tallet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 10. mai 2011 #1194 Del Skrevet 10. mai 2011 Hvordan har det gått i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #1195 Del Skrevet 10. mai 2011 Hvordan har det gått i dag? Det går greit med maten altså, men det har hendt litt greier i nærmeste familie som gjør at jeg har tilbragt mesteparten av det siste døgnet på sykehuset Det er virkelig ikke fristende å spise lavkarbo når alt jeg har lyst til er å trøkke trynet med sjokolade og is, men det har holdt hittil i alle fall Og det ser ut som om det blir en ende på disse sykehusgreiene i løpet av et par dager, så alt er igrunnen snart bra I dag fikk jeg den nye ringen min Og ny tatovering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #1196 Del Skrevet 11. mai 2011 Ny bunnotering: 83.1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 11. mai 2011 #1197 Del Skrevet 11. mai 2011 Håper det går bra med deg (og familien din!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #1198 Del Skrevet 11. mai 2011 Håper det går bra med deg (og familien din!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 11. mai 2011 #1199 Del Skrevet 11. mai 2011 Jippi for vekta, og håper det går bra med familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #1200 Del Skrevet 11. mai 2011 Jippi for vekta, og håper det går bra med familien Det ser ut til at alt ordner seg, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå