Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Skjønner veldig godt ekstraordinære uker, vi har en del av de vi og :ler: Er ikke alltid man er hjemme til samme tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, noen uker blir sånn når man har litt dårlig tid og ting kommer litt brått på!

Jeg vet jo at dere er et gammalt ektepar som pleier å ha fisk på søndager, så drittmat hver uke vet jeg at ikke du spiser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt ekstraordinære uker, vi har en del av de vi og :ler: Er ikke alltid man er hjemme til samme tider!

Denne uka har vi omtrent ikke sett hverandre. Skal bli deilig med helg, kan du si! :fnise:

Hehe, noen uker blir sånn når man har litt dårlig tid og ting kommer litt brått på!

Jeg vet jo at dere er et gammalt ektepar som pleier å ha fisk på søndager, så drittmat hver uke vet jeg at ikke du spiser ;)

De siste søndagene har det faktisk vært kylling :sjenert: Men vi er generelt gode på middager altså! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er gode på middag vi også, men det er ikke lett de ukene jeg har kveldsskift. Da blir det gjerne noe usunt for hans del og knekkebrød for min del. Skal bli godt med middag til uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt nesten et halvt år hvor jeg såvidt ser samboeren. Det er kjipt, men det nærmer seg at det roer seg for han... :sjenert: Men i går ble jeg litt sur, så han skjønte problemet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt

03.01.11 - 83.6 kg

04.02.11 - 83.5 kg (-0.1)

04.03.11 - 86.3 kg (+2.8)

04.04.11 - 86.5 kg (+0.2)

08.04.11 - 86.0 kg (-0.5)

11.04.11 - 85.6 kg (-0.4)

Endelig en mandag hvor det faktisk var gøy å veie seg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg tilbake fra trening :trene: Ble 32 minutters joggetur ute og en sykkeltur til og fra matbutikken :nigo: Merka godt at det er nesten to uker siden siste trening da :sjenert: Pluss at leggene mine overhodet ikke er fornøyde med å løpe på asfalt merker jeg, selv med sinnssykt god demping :(

Joggetur - 32 minutter, 3.62 km

Max 195, average 166. 418 kcal

Sykkeltur - 20 minutter, 3.49 km

Max 185, average 159. 252 kcal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at skoene ikke funker optimalt :( Har du mulighet til å jobbe på grus eller i skogen?

FLott at du får trent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :D

Nå ga du meg kjempe motivasjon! Jeg elsker å gå på vekten og bare kjenne det boble av glede når en har gått ned litt :) Når en ser at all jobben som er gjort for det virkelig er verdt det! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at skoene ikke funker optimalt :( Har du mulighet til å jobbe på grus eller i skogen?

FLott at du får trent :D

Jeg må vente til snøen smelter helt i skogen, men når den gjør det blir det nok å kjøre opp til markagrensa og jogge der isteden gitt :sjenert: Skoene funker jo igrunnen veldig bra, men jeg veier jo nesten 90 kg, og da er det 270 kgs belastning pr bein pr løpeskritt... Er ikke rart det merkes nei :sjenert:

Så flink du er :D

Nå ga du meg kjempe motivasjon! Jeg elsker å gå på vekten og bare kjenne det boble av glede når en har gått ned litt :) Når en ser at all jobben som er gjort for det virkelig er verdt det! :popcorn:

Takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg har shoppet så mye fiiiint :hjerte: Ny lipgloss, sokker, en skjorteblusetunika-ting, to singletbluser fra H&M (med sånn chiffon utenpå :hjerte: ), en kjole fra H&M, to bukser (den ene er en str for liten :lur: ) og et par Lacoste-sko :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært ute og trena i dag også :trene: Men jeg merka godt på pusten at jeg hadde glemt astma-sprayen min hjemme, så heretter må jeg huske den :jepp:

Joggetur - 36:49 minutter, 4.45 km

Max 197, average 177. 556 kcal

Merker det på ytelsen at jeg har gått fra mølleløping til uteløping, kan liksom ikke unngå oppoverbakkene ute :sjenert: Men den ruta jeg løp i dag likte jeg veldig godt (selv om jeg må kjøre et stykke for å komme dit :sjenert: ) så jeg kommer nok til å løpe der flere ganger :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekt

03.01.11 - 83.6 kg

04.02.11 - 83.5 kg (-0.1)

04.03.11 - 86.3 kg (+2.8)

04.04.11 - 86.5 kg (+0.2)

08.04.11 - 86.0 kg (-0.5)

15.04.11 - 85.2 kg (-0.8) :duskedame:

Lurer på om det er jogginga som gir utslag på vekten? At jeg kun trener kardio, og ikke styrke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klemmer: Denne helgen er litt ekstraordinær, men skal prøve å få til en treningstur nå i løpet av formiddagen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null trening i helgen, og resten av uka blir litt sånn smårar den også. Jaja, sånn er det av og til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...