Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Woho! Jeg ble nr 1000 i dagboken din! :hoppe:

Og sykkelen så veldig flott ut! Lignet litt på min, selv om den er veldig skitten og litt slitt..

Men jeg gleder meg likevel til veiene blir bare og den kan pakkes frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei kaffechickon! ;)

kjekt med ny sykkel.. skal du trene aktivt, eller mer til transport?

Skal si du veier deg masse..Kanksje du skal begynne med veiing en gang i uka? (for stressreduksjon?).

Skal du ut på noe søndagsaktivitet idag? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kaffechickon! ;)

kjekt med ny sykkel.. skal du trene aktivt, eller mer til transport?

Skal si du veier deg masse..Kanksje du skal begynne med veiing en gang i uka? (for stressreduksjon?).

Skal du ut på noe søndagsaktivitet idag? ;)

Det blir nok mer til transport, men vi får se :sjenert:

Prøver å redusere veiinga til en gang i uka, men jeg blir så stressa av å ikke "sjekke inn" hele tiden. Er livredd for å gå opp igjen. Uff, jeg høres jo halvveis spiseforstyrra ut, men det er overhodet ikke sånn det er i virkeligheten altså! Jeg spiser og drikker normalt, og trener en ok mengde, det er bare det at jeg liksom mååå sjekke for å vite at jeg ikke "plutselig" blir tjukk igjen... :daane:

Søndagsaktivitet ja... mulig det blir en rolig gåtur, eller bare husarbeid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husarbeid er typisk søndag da.. Bare da man har tid til å gjøre det.. :sjenert: Men bare å sette på litt musikk og danse i vei mens man får husarbeidet gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo greia med veiingen... men synes selv at det høres mer stressende enn beroligende ut for deg.

Det er jo slanking/oppstramming på lang sikt du er ute etter... Livsstilsendring over tid, som blir værende. Sånt sett er det nok lurt å sette seg noe mer langsiktige mål, og ha sjeldnere veiing.

Nå er ikke jeg noen ekspert altså, er så heldig at jeg aldri har veid mer enn 2-3 kg over komfortvekta mi. Men har litt erfaring med veing og måling og sånt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo greia med veiingen... men synes selv at det høres mer stressende enn beroligende ut for deg.

Det er jo slanking/oppstramming på lang sikt du er ute etter... Livsstilsendring over tid, som blir værende. Sånt sett er det nok lurt å sette seg noe mer langsiktige mål, og ha sjeldnere veiing.

Nå er ikke jeg noen ekspert altså, er så heldig at jeg aldri har veid mer enn 2-3 kg over komfortvekta mi. Men har litt erfaring med veing og måling og sånt for det.

Du har veldig rett :jepp: Jeg prøver å veie meg bare en gang i uka, så nå er det ikke veiing igjen før til onsdag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kult med ny sykkel! :jepp: Kan jo være at du får sykkeldilla når våren kommer :fnise:

Ellers kjenner jeg meg veldig godt igjen i veiinga og frykten for å gå opp igjen i vekt... så du episoden av the Biggest looser, der de hyllet alle deltakerene?? Sinnsykt motiverende! Og så flotte de ble. Bortsett fra han (som vant sin sesong) som hadde gått opp igjen ALLE kg!! Huff. "Starter i morgen".

Jeg tror vi begge to har funnet en langvarig livsstil Coffee, og kommer aldri til å havne der igjen. Du har jo gått jamt og sikkert nedover, og stabilisert deg der :jepp: Har troa på deg, alltid :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en ganske rolig uke (i alle fall på treningsfronten) har jeg endelig klart å karre meg på trening igjen i dag :trene: Men hadde det ikke vært for veiledningstimen jeg skulle ha, tror jeg faktisk jeg hadde holdt meg hjemme :sjenert:

Dagens løping - min (hastighet)

5 (6.5) - 1 (9) - 3 (6.2) - 4 (9) - 2 (6.2) - 4 (9) - 3 (6.2-->5.5)

Det var TUNGT å løpe i dag, det har sikkert sammenheng med at intervallengden har økt og at jeg økte farten... Men heavy shit var det okke som! :daane:

Etter løpingen hadde jeg time med treningsveileder. Der fikk jeg satt opp et grundig helkroppsprogram, og om 4-5 uker skal jeg ha oppfølgingstime hvor vi vurderer framgangen min. Har jeg god framgang er det muligheter for splittprogram for meg etterhvert :hoppe:

Nå er jeg kjempesliten, det har vært en lang dag (og litt lite søvn i natt...), så nå er det natta :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet! :hoppe: Kunne virkelig ha tenkt meg å hatt en sånn veiledningstime selv, og fått satt opp et program som er tilpasset meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testa det nye treningsprogrammet mitt, og fyyyy flate jeg kommer til å være støl i morgen! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så har løpingen gitt resultater på musklene mine også - i dag klarte jeg to omganger med planken! :trene: Først 41 sekunder, deretter 35 :trene:

Da jeg begynte å trene klarte jeg en runde med 30 sekunder :sjenert: Så jeg er kjempefornøyd med framgangen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fremgang, det er så moro! :) Hadde også en litt fremgang i dag, jippi!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å bli skikkelig støl i magemusklene allerede, og litt støl i hamstringsa (merk den fantastiske fornorskingen av muskelavn her :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Måtte titte lit i boken din :) Du er kjempeflink!

Ah, planken er så pain :daane: Gøy med fremgang

Håper du får en kjempefin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke vært så veldig mye kurs denne helgen, har vært på kurs og det har vært utrolig utfordrende og givende samtidig. Men jeg har ikke fått trent noe særlig da, det ble liksom med å ta trappene framfor heisen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg skulle aldri ha gått på vekta i dag tidlig :tristbla: Den tippa over 88 kg, og selv om jeg vet at det skyldes MYE salt popcorn i helgen så er det kjipe tall å se :( Forsøker å komme meg back on track i dag, men det er vanskelig etter en helg med soft-is, popcorn, dessert-buffet og vin :sjenert: Har skikkelig sukkerabstinenser :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :klemmer: Jeg har også skikkelig sukkerabstinenser nå, for jeg prøve så godt jeg kan å kutte sjokoladen og godteriet igjen etter en periode med alt for mye godt :sjenert: Men dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...