Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Las ganske nylig en uttalelse om at en ikke bør se på de små opp- og nedgangen som blir påvirket av syklus og lignende, men heller den jevne nedgangen. Jeg har ikke vekt, men har tatt mål noen ganger etter jul. Liker bedre å faktisk kunne se at magen henger litt mindre utenfor tightsen enn før ;)

Det er nok ganske sant. Jeg var veldig flink til å måle i fjor høst, men har ikke målt på lenge nå... Syns liksom ikke jeg merker noen særlig forskjell på klærne heller jeg da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var ukas tredje og siste økt gjennomført :trene: Jeg er ganske stolt over at jeg klarte å gjennomføre tre økter denne uka, spesielt de to siste, for på torsdag hadde jeg mest lyst til å ligge hjemme med varmeputa og i dag har jeg sovet vekk halve dagen fordi jeg har vært så kvalm :( Men trening ble det allikevel, og jeg er veldig fornøyd med dagens resultat! :duskedame:

Gange i normal, jogging i fet, hastighet i parantes

5 (fra 5-6.2) - 1 (9) - 3 (6.2) - 4 (8.5) - 3 (6.2) - 3 (9) - 1 (6.2)

Jeg klarte hele 3 minutter på hastighet 9 :duskedame: Og på styrkebiten har jeg også god framgang :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ukas tredje og siste økt gjennomført :trene: Jeg er ganske stolt over at jeg klarte å gjennomføre tre økter denne uka, spesielt de to siste, for på torsdag hadde jeg mest lyst til å ligge hjemme med varmeputa og i dag har jeg sovet vekk halve dagen fordi jeg har vært så kvalm :( Men trening ble det allikevel, og jeg er veldig fornøyd med dagens resultat! :duskedame:

Gange i normal, jogging i fet, hastighet i parantes

5 (fra 5-6.2) - 1 (9) - 3 (6.2) - 4 (8.5) - 3 (6.2) - 3 (9) - 1 (6.2)

Jeg klarte hele 3 minutter på hastighet 9 :duskedame: Og på styrkebiten har jeg også god framgang :trene:

Flinkis :duskedame:

Det er så moro med framgang! Nå som vekta mi står stille, så er det i hvertfall litt oppmuntrende når jeg klarer med enn tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkis :duskedame:

Det er så moro med framgang! Nå som vekta mi står stille, så er det i hvertfall litt oppmuntrende når jeg klarer med enn tidligere!

Stillestående vekt her også, så jeg har "vektforbud" fram til 1. april. Tror ikke jeg klarer å holde det, men jeg gjør så godt jeg kan :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg blir med på den jeg gitt! Med tanke på Londontur og sånn så tror jeg fort det kan bli litt trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg blir med på den jeg gitt! Med tanke på Londontur og sånn så tror jeg fort det kan bli litt trist!

Jeg merker at jo lengre det går siden jeg har veid meg, jo mer skuffa kommer jeg til å bli hvis ikke jeg får resultater når jeg veier meg :sjenert: Lurer på om jeg bare skal veie meg i morgen og si at mandag er den nye veiedagen min :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker at jo lengre det går siden jeg har veid meg, jo mer skuffa kommer jeg til å bli hvis ikke jeg får resultater når jeg veier meg :sjenert: Lurer på om jeg bare skal veie meg i morgen og si at mandag er den nye veiedagen min :sjenert:

Sånn er det med meg også! Men for min del er mandagsveiing veldig ugunstig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det med meg også! Men for min del er mandagsveiing veldig ugunstig... :sjenert:

Det tror jeg det er for min del også :sjenert: Hva med onsdager? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdager høres mer fornuftig ut ja! Da er jeg sikret at all rødvin og sjokolade fra helgen er ute av kroppen :fnise:

Veier meg onsdag morgen og tar pause etter det frem til 1 april! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdager høres mer fornuftig ut ja! Da er jeg sikret at all rødvin og sjokolade fra helgen er ute av kroppen :fnise:

Veier meg onsdag morgen og tar pause etter det frem til 1 april! :)

Høres ut som en god plan :duskedame:

Nå skal jeg :dusje: og deretter er det senga :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp at jeg har blitt oppgradert til "Ivrig skribent" så jeg får vel logge meg ut av KG for i kveld.

Dessuten roper senga på meg! God natt! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp at jeg har blitt oppgradert til "Ivrig skribent" så jeg får vel logge meg ut av KG for i kveld.

Dessuten roper senga på meg! God natt! :natti:

Natta! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en lang dag med skole og kursholding, rakk dessverre ikke å trene mellom skolen og kurset. Er skikkelig sliten, og har planer om å finne senga veldig straks :sovne:

Skal jobbe dagvakt i morgen, men satser på at jeg klarer å trene etterpå allikevel :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært en lang dag med skole og kursholding, rakk dessverre ikke å trene mellom skolen og kurset. Er skikkelig sliten, og har planer om å finne senga veldig straks :sovne:

Skal jobbe dagvakt i morgen, men satser på at jeg klarer å trene etterpå allikevel :trene:

Sånne dager kommer innemellom, du har nok forbrent litt på skole og kurs uansett!

Tipper det blir en bra økt i morgen jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trene:

Var en tung økt i dag, løpingen gjorde vondt på framsiden av leggene rett under kneskåla (øverst på leggbeinet) :( Men jeg fikk gjennomført programmet (som nå har økt til 21 minutter :duskedame: ) til tross for litt vondt når jeg jogga. Det gikk helt fint å gå, så jeg tipper det går over i løpet av et par dager. Hadde jo dagvakt i dag og var på beina i syv timer, så det kan ha sammenheng :jepp: Har smørt begge leggene med Ibux-gel i alle fall, så jeg håper på bedring i løpet av kvelden :fnise:

Har ikke helt klart å bestemme meg for om jeg skal veie meg i morgen eller ikke, på en måte har jeg VEEEELDIG behov for å veie meg, på en annen måte virker det faktisk ørlitt lettere å ikke veie seg hver dag... Som om jeg kanskje er over verste kneika, liksom? :sjenert: Vi får se hva som skjer i morgen tidlig :jepp:

:sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt

03.01.11 - 83.6 kg

04.02.11 - 83.5 kg (-0.1)

04.03.11 - 86.3 kg (+2.8)

16.03.11 - 85.8 kg (-0.5)

Litt småskuffa og litt glad samtidig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så støl i armene etter treningen i går at jeg hverken får strukket armene helt ut (og jeg har vanligvis hypermobile ledd :sjenert: ) eller strukket armene over hodet. Det var VELDIG vanskelig å få av seg genseren isted, for å si det sånn :skratte:

På tirsdag skal jeg ha treningsveiledning, hadde en liten prat med gym-eieren i går som mener jeg vil ha bedre effekt av HIT med kun ett sett enn flere sett og færre reps... Vi får se hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke holde meg unna i dag heller... :sjenert:

Vekt

03.01.11 - 83.6 kg

04.02.11 - 83.5 kg (-0.1)

04.03.11 - 86.3 kg (+2.8)

16.03.11 - 85.8 kg (-0.5)

18.03.11 - 85.3 kg (-0.5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner deg godt! Men nå har du jo gått ned, så det var vel en hyggelig overraskelse :Nikke: God helg! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...