Gina_ Skrevet 2. februar 2011 #801 Del Skrevet 2. februar 2011 Lurer på hva jeg ender opp med jeg... Det er jo lett - hva lommeboka tillater og hva som kjennes behagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #802 Del Skrevet 2. februar 2011 Det er jo lett - hva lommeboka tillater og hva som kjennes behagelig! Merker at det ikke blir skokjøp før i morgen - det har begynt å snø her, og jeg har veldig lite lyst til å kjøre ut i dette været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #803 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg dro faktisk og kjøpte sko i dag jeg 1600 kroner Asics Gel Nimbus 12 (i herremodell, de var utsolgt for dame ) Tydeligvis er jeg tilnærmet nøytral i pronasjonen, og trenger middels støtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 2. februar 2011 #804 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg dro faktisk og kjøpte sko i dag jeg 1600 kroner Asics Gel Nimbus 12 (i herremodell, de var utsolgt for dame ) Tydeligvis er jeg tilnærmet nøytral i pronasjonen, og trenger middels støtte Jeg har de i damemodell tydeligvis! For meg gir de veldig god støtte. Men sko er veldig, veldig viktig, syns ikke 1600 er mye for det faktisk. Når er dette 5 km løpet? Kanskje jeg også skulle prøve meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 2. februar 2011 #805 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Så moro med et konkret mål for treningen! En klar ofte å pushe seg selv litt ekstra da.. Er det et spesielt løpeprogram du følger? Btw: gratulerer med ny sko. Ordentlige tilpassede løpesko er alfa omega! Endret 2. februar 2011 av yoga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. februar 2011 #806 Del Skrevet 2. februar 2011 Gratla med nye sko.. lik fot som meg du da! Vurderer et par nye sko jeg også, så har jeg to stk... Viktig med sko ja. best på salg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 2. februar 2011 #807 Del Skrevet 2. februar 2011 Kjekt med nye sko! Jeg pleier alltid å prøve de litt ekstra i stua hjemme, haha! de er jo alltid så gode å gå med inne før de blir brukt Kult at du slenger deg med på løp! Du er tøff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 2. februar 2011 #808 Del Skrevet 2. februar 2011 Alltid motivasjonsbooster med nytt treningsutstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #809 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har de i damemodell tydeligvis! For meg gir de veldig god støtte. Men sko er veldig, veldig viktig, syns ikke 1600 er mye for det faktisk. Når er dette 5 km løpet? Kanskje jeg også skulle prøve meg... De var veldig gode i damemodell altså, og vårens farge var noe knæsj rosa og svarte greier som igrunnen var dritstilig, men nå ble det grå med neonoransje lisser isteden 5 km er 18. juni, les mer på iform.nu Så moro med et konkret mål for treningen! En klar ofte å pushe seg selv litt ekstra da.. Er det et spesielt løpeprogram du følger? Btw: gratulerer med ny sko. Ordentlige tilpassede løpesko er alfa omega! Jeg følger løpeprogrammet til iform.nu, det som skal få meg fra 0 til 5 km på 12 uker Gratla med nye sko.. lik fot som meg du da! Vurderer et par nye sko jeg også, så har jeg to stk... Viktig med sko ja. best på salg :gjeiper: Jeg har jo igrunnen et par sko fra før av, men fikk så vondt i leggene sist jeg løp at jeg bare måtte ha nye sko Men salg er best ja Kjekt med nye sko! Jeg pleier alltid å prøve de litt ekstra i stua hjemme, haha! de er jo alltid så gode å gå med inne før de blir brukt Kult at du slenger deg med på løp! Du er tøff Skulle gjerne gjort det, men da hadde sambo oppdaget at jeg har kjøpt nye sko, og det har jeg jo ikke fortalt ham Jeg vil heller at han skal oppdage det om et par uker, og at jeg kan si "nei, de kjøpte jeg for leeeenge siden" Alltid motivasjonsbooster med nytt treningsutstyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 3. februar 2011 #810 Del Skrevet 3. februar 2011 Åh, jeg trenger sårt nye joggesko jeg også, men løpelabbet ligger vel i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #811 Del Skrevet 3. februar 2011 Åh, jeg trenger sårt nye joggesko jeg også, men løpelabbet ligger vel i Oslo? Det ligger vel igrunnen litt over alt? Sjekk Loplabbet.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #812 Del Skrevet 3. februar 2011 Da var dag 1 av løpetreningen gjennomført, og jeg ble sånn passe greit sliten selv om jeg kun hadde 2 minutter løping i løpet av 15 min. 5 min rask gange fra 6 til 6.5, 1 min løping på 8.5, så 5 min gange på 6.2-6.5 og 1 min til på 8.5. Så var det 3 min nedtrapping fra 6.5 til 6 før jeg var ferdig. Syns igrunnen 15 min var litt lite, så jeg tok en liten styrkeøkt i tillegg. Der kan jeg blant annet skilte med en økning fra 4 til 5 kg i bicepscurl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 3. februar 2011 #813 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Ser ut som det nærmeste er Sandvika. Får dra med meg gubben inn en dag, han trenger nye sko selv også kanskje vi rekker en liiiiiten tur innom IKEA.. Flink du er Endret 3. februar 2011 av 2ne2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 3. februar 2011 #814 Del Skrevet 3. februar 2011 Skulle gjerne gjort det, men da hadde sambo oppdaget at jeg har kjøpt nye sko, og det har jeg jo ikke fortalt ham Jeg vil heller at han skal oppdage det om et par uker, og at jeg kan si "nei, de kjøpte jeg for leeeenge siden" Høres akkurat ut som meg selv! Har nesten alltid et par poser med nytt tøy under senga, tar frem litt og litt. Hvis han spør om noe er nytt så sier jeg "nesj, den er jo gammal den". Funker hver gang også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #815 Del Skrevet 3. februar 2011 Ser ut som det nærmeste er Sandvika. Får dra med meg gubben inn en dag, han trenger nye sko selv også kanskje vi rekker en liiiiiten tur innom IKEA.. Flink du er Det er der jeg kjøpte mine Høres akkurat ut som meg selv! Har nesten alltid et par poser med nytt tøy under senga, tar frem litt og litt. Hvis han spør om noe er nytt så sier jeg "nesj, den er jo gammal den". Funker hver gang også! Jeg stapper mitt inn i skapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 3. februar 2011 #816 Del Skrevet 3. februar 2011 Hihi, mannfolk er skrudd sammen på en fin måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #817 Del Skrevet 3. februar 2011 Hihi, mannfolk er skrudd sammen på en fin måte! Så absolutt! Nå blir det en tur til byen, jeg har planer om å sitte på et kaffehus til klokka fem, minst! Og så blir det togtur før møte Finfint med fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 3. februar 2011 #818 Del Skrevet 3. februar 2011 Hørtes veldig deilig ut! Jeg skal begynne å småpakke litt veldig snart, for vi skal på hyttetur frem til søndag! Kos deg med fri og Coffiee. Og goood helg når den tid kommer ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 3. februar 2011 #819 Del Skrevet 3. februar 2011 Skal sjekke den iform.nu greia! Jeg klarer jo 4 km på 30 minutter nå når jeg presser meg, hadde vært fint å klare den siste biten og Jeg trenger ikke skjule treningstøy for samboeren, han oppfordrer meg han! I går når jeg var på G-sport fant jeg en t-skjorte til 120, han spurte om jeg ikke skulle ha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 3. februar 2011 #820 Del Skrevet 3. februar 2011 Nå leste jeg det første innlegget ditt på nytt faktisk. Åssen i huleste klarte du å gå ned så mye i vekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå