CoffeeGirl Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #761 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg blir gaaaaal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 25. januar 2011 #762 Del Skrevet 25. januar 2011 Hva skjer'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #763 Del Skrevet 26. januar 2011 Hva skjer'a? Det er hele situasjonen med han kameraten jeg har nevnt (og alt som skjer "i kulissene" rundt den situasjonen) som gjør meg helsprø Og når jeg skal overanalysere alt og tenke på alle mulige hendelser og utfall blir jeg superstressa, noe som fører med seg eksemutbrudd og migreneanfall. Det er en grunn til at jeg har blitt god på stressmestring :dåne: Nå sitter jeg og spiser frokost, så skal jeg på trening. Der har jeg planer om å løpe til jeg ikke klarer å tenke mer Så er det møte og skole etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #764 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Teite pulsklokka pausa seg selv midt under løpingen min! Så den registrerte bare puls i 15 minutter, av 30! :dåne: Men inkludert den halvtimen jeg brukte på styrketrening mener klokka på at jeg har forbrukt 500 kcal, så hvis jeg går utifra at jeg har brukt +25% av det havner jeg vel ca riktig? 625 kcal i så fall 3.53 km på 30 minutter, er igrunnen ganske fornøyd med det. Jogga (småløp ) så godt som hele tiden, bortsett fra fem minutters oppvarming, men måtte ha noen pauser innimellom Til å ikke ha trent siden 3. januar er jeg i alle fall veldig fornøyd Har bestemt meg for å skrive ned ALL trening fram til 1. mars, for nå som vekta har krøpet oppover igjen ser det skummelt ut med målet mitt om under 80 til 1. mars altså Trening 26. januar - 28. februar 26.01 - 3.53 km/30 min + styrke (overkropp) Edit: Så de hadde lagt ut en artikkel om SMART-e mål på forsiden nå, det er jo noe jeg faktisk har hatt kurs om Så jeg bør kanskje gjøre om målet mitt til noe smart noe? S - Jogge 4 km på 30 minutter M - Veldig målbart, jeg har jo oversikt over både puls, distanse og tid på både mølla og pulsklokka A - Veldig ambisiøst! Jeg har aldri likt å løpe før R - Jeg klarer 3.5 km på 30 minutter nå, så en framgang på 500m/30min vil bety at jeg må øke farten fra 7 der jeg ligger nå til 8. Det mener jeg er realistisk å kunne klare T - 28. februar - 33 dager (fire uker og fem dager) Vektmålet mitt er IKKE målbart på en SMART-skala i alle fall Endret 26. januar 2011 av CoffeeGirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 26. januar 2011 #765 Del Skrevet 26. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 26. januar 2011 #766 Del Skrevet 26. januar 2011 Bra gjort! Jeg pleier også ha havne rett over 3,5 på en halvtime når jeg ikke tar meg helt ut, syns du skal være fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #767 Del Skrevet 26. januar 2011 Bra gjort! Jeg pleier også ha havne rett over 3,5 på en halvtime når jeg ikke tar meg helt ut, syns du skal være fornøyd med det Takk! Jeg tok meg helt ut, men jeg tror det skal gå bra å gjøre det samme på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. januar 2011 #768 Del Skrevet 26. januar 2011 Lurt å sette seg mål, Coffee, aller helst litt smarte og hårete.. Vi må ha noe å strekke oss etter..! Ikke gi opp vektmålet ditt, du må jobbe jevnt, jevnt, jevnt.. Stå på!!!! Prøv en ny taktikk, nye treninger, nye matretter... men ikke mist motivasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #769 Del Skrevet 26. januar 2011 Lurt å sette seg mål, Coffee, aller helst litt smarte og hårete.. Vi må ha noe å strekke oss etter..! Ikke gi opp vektmålet ditt, du må jobbe jevnt, jevnt, jevnt.. Stå på!!!! Prøv en ny taktikk, nye treninger, nye matretter... men ikke mist motivasjonen! Takk Smarte mål er bra Den nye taktikken får bli å trene mer jevnt. Har vært mye unnasluntring nå de to siste månedene, eksamener, jul, sykdom og andre ting har liksom hatt litt overtaket. Men nå skal det bli bedre! Trening 26. januar - 28. februar 26.01 - 3.53 km/30 min + styrke (overkropp) 26.01 - 1.7 km/18 min (rakk ikke bussen, måtte gå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 26. januar 2011 #770 Del Skrevet 26. januar 2011 Coffee + Trening = Sant Nå går vi mot lysere tider og forhåpentligvis litt mer energi. Jeg synes iallfall at det er deilig med litt lysere dager, og ikke minst vite at det går mot vår og sommer. Fint du setter deg mål og fortsett å tren jevnt og trutt. Mye bedre det enn å overanstrenge seg i en måned og gå lei. Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #771 Del Skrevet 27. januar 2011 Coffee + Trening = Sant Nå går vi mot lysere tider og forhåpentligvis litt mer energi. Jeg synes iallfall at det er deilig med litt lysere dager, og ikke minst vite at det går mot vår og sommer. Fint du setter deg mål og fortsett å tren jevnt og trutt. Mye bedre det enn å overanstrenge seg i en måned og gå lei. Keep up the good work! Ja, merker godt at vi går mot lysere tider, det er kjempedeilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #772 Del Skrevet 27. januar 2011 Vekt 03.01.11 - 83.6 kg 07.01.11 - 85.1 kg (+1.5) 14.01.11 - 84.5 kg (-0.6) 21.01.11 - 85.0 kg (+0.5) 27.01.11 - 85.4 kg (+0.4) Ble nødt til å veie meg i dag framfor i morgen, siden jeg ikke kommer til å være hjemme på morgen før til mandag igjen Er lite fornøyd med vekta denne uka også, lurer på om jeg går med en betennelse i kroppen akkurat nå, at det er derfor vekta er så ustabil. Veide jo 86.1 på mandag eller tirsdag, så jeg har egentlig gått ned 0.6 kg siden da, men så hadde jeg jo gått opp 1.1 kg fra fredag til tirsdag... jeg blir gal! Sambo kom nettopp hjem med bilen (lang dag på jobb, stakkars), så jeg vurderer en tur ned på treningssenteret igjen. Tviler nemlig på at det blir ork til trening i morra og helgen er helt uaktuelt Dessuten jobber hjernen fortsatt i høygir med disse kamerat-greiene, og det hjalp veldig å trene i går... Tipper jeg slenger på meg klær og stikker snart jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #773 Del Skrevet 27. januar 2011 Trening 26. januar - 28. februar 26.01 - 3.53 km/30 min + styrke (overkropp) 26.01 - 1.7 km/18 min (rakk ikke bussen, måtte gå ) 27.01 - 1.96 km/15 min + 15 min sykling (4 km) Stakkars pulsen min var ikke god under løpinga, average 180, max 193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 27. januar 2011 #774 Del Skrevet 27. januar 2011 Syns du er flink jeg. Det med vekta, du er ikke før, under eller rett etter mensen feks? Da hopper i allefall vekta mi opp og ned som en annen jojo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #775 Del Skrevet 27. januar 2011 Syns du er flink jeg. Det med vekta, du er ikke før, under eller rett etter mensen feks? Da hopper i allefall vekta mi opp og ned som en annen jojo Jeg er på tiende syklusdag (av 26), så jeg syns det er merkelig at vekta er så jojo akkurat nå. Kanskje det er eggløsninga som gjør det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 27. januar 2011 #776 Del Skrevet 27. januar 2011 Min puls er like gal når jeg løper Har planer om å sjekke makspuls snart, for jeg føler jo ikke at jeg holder på å dø hele veien? Kanskje jeg har høyere makspuls? Merkelig. FLink du er som er på gang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 27. januar 2011 #777 Del Skrevet 27. januar 2011 Så flink du er til å trene! Vekten finner nok veien nedover etter hvert! Du har jo gått ned så mye allerede, kanskje kroppen fortsatt driver å justerer seg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #778 Del Skrevet 27. januar 2011 Min puls er like gal når jeg løper Har planer om å sjekke makspuls snart, for jeg føler jo ikke at jeg holder på å dø hele veien? Kanskje jeg har høyere makspuls? Merkelig. FLink du er som er på gang igjen! Har ikke målt makspuls på kjempelenge, for jeg vet liksom ikke hvor mye jeg gidder å ta i Men jeg må ha høyere makspuls enn 193, for jeg dør ikke av det Så flink du er til å trene! Vekten finner nok veien nedover etter hvert! Du har jo gått ned så mye allerede, kanskje kroppen fortsatt driver å justerer seg litt? Ja, det er sikkert bare kroppen som har nådd et platå, men nå har jeg ligget mellom 84 og 90 siden juni, så jeg begynner å bli litt lei :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #779 Del Skrevet 28. januar 2011 Vekt 03.01.11 - 83.6 kg 07.01.11 - 85.1 kg (+1.5) 14.01.11 - 84.5 kg (-0.6) 21.01.11 - 85.0 kg (+0.5) 27.01.11 - 85.4 kg (+0.4) - tidlig veiing pga planer 28.01.11 - 84.4 kg (-1.0) - planer avlyst, kunne veie meg allikevel Jepp, planene i går kveld ble avlyst, så da har jeg sovet hjemme allikevel. Kan det virkelig stemme at jeg har gått ned 1 kg på ett døgn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #780 Del Skrevet 31. januar 2011 For en helg :dåne: Skulle gjerne likt å si at jeg aldri skal drikke igjen, men det skjer bare ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå