Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enda godt han er kjekk da :gjeiper:

Si meg, hva gjør egentlig en naprapat :sjenert:

Jeg har litt skrekken for sånne yrkesgrupper etter at jeg var hos en kiropraktor i fjor som sa; "du har ikke prolaps, det er en sideveis låsning i bekkenet" også knakk han tre ganger på ryggen min og etter det kunne jeg ikke gå :filer:

:sjokkert: Han gjorde virkelig ikke det? :dåne:

Sånn vet jo "alle" at man ikke gjør! :kjefte::regler:

Han her trykker egentlig mest... Behandlingene (de to jeg har vært på :sjenert: ) har starta med at han har "knukket opp" nakken og ryggen (det er ikke vondt, bare litt smått ubehagelig å høre ALLE knoklene i ryggraden knekke på rad :ler: ) og deretter trykket på alle de vonde stedene (hardt! :dåne: Og jeg har HØY smerteterskel :sjenert: ) og masserer kanskje litt. Sistgang forsøkte han å knekke opp hofta/bekkenet mitt, det førte ikke med seg noe godt, så i dag har han bare trykket på forskjellige plasser bak på hofta. Kjenner det GODT nå, kan du si :dåne: La meg et par timer isted for å få sovet ut etter sprøyta, og den siden av hofta (venstre denne gangen) er ikke så ille lenger (den pleier alltid å være veldig vond etter disse injeksjonene...). Den høyre siden derimot, der jeg vanligvis har den "låsningen" (eller hva det nå er, ingen som har klart å diagnostisere det :sjenert: ), gjør så VONDT nå at jeg tror jeg skal finne litt :sjokolade: å trøste meg med... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, høres ut som smertefulle greier! Håper det hjelper for noe da :)

Skrevet

Uff, høres ut som smertefulle greier! Håper det hjelper for noe da :)

:klemmer:

Satser på at det hjelper, om ikke med en gang så i alle fall på sikt :)

Skrevet

Satser på at det hjelper, om ikke med en gang så i alle fall på sikt :)

:klemmer: tilbake. Kos deg med sjokoladen du! Etter en så hard dag er det veldig fortjent :)

Skrevet

:klemmer: tilbake. Kos deg med sjokoladen du! Etter en så hard dag er det veldig fortjent :)

Jeg vet nå ikke helt om det er fortjent, men jeg spiser det i alle fall :ler:

Det er så lenge siden jeg har trent at jeg holder på å gå på veggen :dåne: Skal se an formen i morgen, hvis hofta er like vond utgår trening med høy fart, og hvis jeg er forkjøla og ikke får puste er det ikke SÅ kult å gå på trening liksom :sjenert: Går ingen yoga-timer i morgen heller, så kanskje jeg bare skal vente til mandag eller tirsdag? :klo:

Gjest Caitlin
Skrevet

:sjokkert: Han gjorde virkelig ikke det? :dåne:

Sånn vet jo "alle" at man ikke gjør! :kjefte::regler:

Han her trykker egentlig mest... Behandlingene (de to jeg har vært på :sjenert: ) har starta med at han har "knukket opp" nakken og ryggen (det er ikke vondt, bare litt smått ubehagelig å høre ALLE knoklene i ryggraden knekke på rad :ler: ) og deretter trykket på alle de vonde stedene (hardt! :dåne: Og jeg har HØY smerteterskel :sjenert: ) og masserer kanskje litt. Sistgang forsøkte han å knekke opp hofta/bekkenet mitt, det førte ikke med seg noe godt, så i dag har han bare trykket på forskjellige plasser bak på hofta. Kjenner det GODT nå, kan du si :dåne: La meg et par timer isted for å få sovet ut etter sprøyta, og den siden av hofta (venstre denne gangen) er ikke så ille lenger (den pleier alltid å være veldig vond etter disse injeksjonene...). Den høyre siden derimot, der jeg vanligvis har den "låsningen" (eller hva det nå er, ingen som har klart å diagnostisere det :sjenert: ), gjør så VONDT nå at jeg tror jeg skal finne litt :sjokolade: å trøste meg med... :ler:

Jahvisst... Da vet jeg hvor jeg heller ikke skal :sjenert:

Skrevet

Klem til deg!!! Enda godt han naprapaten er KJEKK!!

Har erfaring med at behandlingen er vond, en periode med skikkelig stivhet og triggerpunktsbehandling gjorde at jeg begynte å puste "fødepusting" under behandling. Det hjalp!

Men gjør innmari godt da etterhvert ;)

Skrevet

Jahvisst... Da vet jeg hvor jeg heller ikke skal :sjenert:

:ler: Med prolaps er det sikkert smart å holde seg unna :fnise:

Klem til deg!!! Enda godt han naprapaten er KJEKK!!

Har erfaring med at behandlingen er vond, en periode med skikkelig stivhet og triggerpunktsbehandling gjorde at jeg begynte å puste "fødepusting" under behandling. Det hjalp!

Men gjør innmari godt da etterhvert ;)

Ja, at han er kjekk er det eneste som redder ham! :fnise:

Jeg sliter med å huske å puste jeg, så "fødepusting" hjelper ikke altså :ler: Men han kjekkingen skal heldigvis ha meg til å prate underveis, så jeg må jo puste. Det blir litt stønning også, rett og slett fordi det er så vondt :sjenert:

Skrevet

Da har det gått 13 timer siden behandlingen, og jeg verker fra hofteleddet og opp på begge sider av ryggraden, bak på skuldrene opp mot nakken, og i et belte rundt hoftene. Tror det er på tide å finne senga :søvn:

Skrevet

Da har det gått 13 timer siden behandlingen, og jeg verker fra hofteleddet og opp på begge sider av ryggraden, bak på skuldrene opp mot nakken, og i et belte rundt hoftene. Tror det er på tide å finne senga :søvn:

Gjest Caitlin
Skrevet

:hoppe: Åssen er formen :hoppe:

Jeg har spist ostepop til frokost og har for mye energi bare :sjokkbla:

Skrevet

:hoppe: Åssen er formen :hoppe:

Jeg har spist ostepop til frokost og har for mye energi bare :sjokkbla:

:ler: Ostepop hørtes godt ut nå!

Formen er så-som-så, regna med at jeg kom til å være øm i dag og det hadde jeg rett i :jepp: Selv med voltaren innabords har jeg sovet utrolig dårlig, og er kjempesliten selv om jeg ikke har gjort noe som helst hittil i dag. Tipper det blir enda en dag med sofasitting :sjenert:

Skrevet

Vekt

03.01.11 - 83.6 kg

07.01.11 - 85.1 kg (+1.5)

14.01.11 - 84.5 kg (-0.6)

21.01.11 - 85.0 kg (+0.5)

Kanskje jeg bare skal ta et hint og forstå at 85 er matchvekt? :sjenert: Blir så fort umotivert når jeg ikke klarer å trene ved siden av :tristbla:

Skrevet (endret)

Men du da CoffeGirl... Detta hørtes da ikke noe kult ut i det heletatt.

Håper behandlingen virker og at du er up and running inn no time! :klemmer:

God Helg!

Hihi.. ostepop til frokost, det er jo galskap The Beib... :fnise:

Edit: Skriveleif

Endret av Aurora_A
Skrevet

Men du da CoffeGirl... Detta hørtes da ikke noe kult ut i det heletatt.

Håper behandlingen virker og at du er up and running inn no time! :klemmer:

God Helg!

:klemmer: Takk :)

Og hvis du lurer på hvor bekkenløsningen din blir av, så kan det jo hende den har flytta inn hos meg isteden :sjenert: Det er liksom det som er mest symptomlikt med det jeg har.

Gjest Neferet
Skrevet

Tipper det blir enda en dag med sofasitting :sjenert:

Og mere film kanskje? :lur:

Håper formen er stigende og at du får en flott helg! :jepp:

Skrevet

Håper formen kommer seg! God helg i hvertfall :)

Gjest Caitlin
Skrevet

Hihi.. ostepop til frokost, det er jo galskap The Beib... :fnise:

Huh :klø: Det funker riktignok ikke så godt rent vektmessig, men jeg hadde masser energi en goooood stund :kaklehone:

Jeg lever bare livets glade dager her nå før jeg skal ta fatt på min o store livsstilendring må vite. Jeg har nemlig tenkt å begynne å like og trene i år :trene: Til forskjell fra i fjor altså, og alle år jeg har levd før det, der jeg har sett på trening som selvpining :pisk:

Jeg har mine grunner :vekt:

Skrevet

Og mere film kanskje? :lur:

Håper formen er stigende og at du får en flott helg! :jepp:

Masse film :jepp: Har hatt de tre Twilight-filmende snurrende i bakgrunnen her de siste tre dagene :sjenert:

Håper formen kommer seg! God helg i hvertfall :)

Takk :)

Huh :klø: Det funker riktignok ikke så godt rent vektmessig, men jeg hadde masser energi en goooood stund :kaklehone:

Jeg lever bare livets glade dager her nå før jeg skal ta fatt på min o store livsstilendring må vite. Jeg har nemlig tenkt å begynne å like og trene i år :trene: Til forskjell fra i fjor altså, og alle år jeg har levd før det, der jeg har sett på trening som selvpining :pisk:

Jeg har mine grunner :vekt:

Min o store livsstilsendring har hatt pause denne uka :ler:

:ol:

Null :ol: her, men seigmenn og Cola Zero :jepp: Og lapskaus fra boks, og et tomt word-dokument :ler: Ble plutselig truffet av "lyst til å skrive noe"-lynet, men jeg vet jo ikke hva :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...