Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Måtte jo inn og snike litt hos deg når jeg så du skulle gifte deg. Den brudekjolen du linket til var superflott :tommelsmil:

Snikere er alltid velkomne! :velkommen:

Jeg syns også den kjolen er kjempenydelig, har alltid likt kjoler med litt fargedetaljer. Nå må jeg bare velge om jeg vil ha blå eller rosa.... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelige kjoler!! :) Det kommer sikkert til å bli perfekt :=)

Gjest Caitlin
Skrevet

Goooooood morning :mrgreen:

Innom med en liten :kaffekopp: og lurer på åssen det går med hodepinen???

Skrevet

Nydelige kjoler!! :) Det kommer sikkert til å bli perfekt :=)

:klemmer:

Goooooood morning :mrgreen:

Innom med en liten :kaffekopp: og lurer på åssen det går med hodepinen???

God morgen! :nigo:

Hodepinen er fraværende, heldigvis, men menssmertene er meget tilstedeværende! Stemmen er også litt på halv tolv, så jeg tilbringer nok en dag på sofaen :sjenert:

Skrevet

Selv om du er på sofaen er det vel ikke helt avslapning, tipper du planlegger bryllup? :)

Skrevet

Selv om du er på sofaen er det vel ikke helt avslapning, tipper du planlegger bryllup? :)

Nå har jeg faktisk vært på butikken og på posten for å hente en pakke. Ble kjøpt inn litt :popcorn: i butikken, så jeg sitter og gomler nå :sjenert:

Planlegging ja, det er faktisk veldig gøy :duskedame:

Skrevet

Nå har jeg faktisk vært på butikken og på posten for å hente en pakke. Ble kjøpt inn litt :popcorn: i butikken, så jeg sitter og gomler nå :sjenert:

Planlegging ja, det er faktisk veldig gøy :duskedame:

Gni det inn du :ler: Har en treig samboer her :sjenert:

Glemte å si at de brukekjolene var veldig fine! Tror jeg likte nummer 1 og 2 best :)

Skrevet

Gni det inn du :ler: Har en treig samboer her :sjenert:

Glemte å si at de brukekjolene var veldig fine! Tror jeg likte nummer 1 og 2 best :)

Tenker du på brudepikekjolene nå? :klø:

Skrevet

Tenker du på brudepikekjolene nå? :klø:

Jepp, brudepikekjolene :ler: Ble visst for vanskelig så "tidlig" på morgenen :ler: Sov helt til halv tolv i dag, og da henger ikke hodet helt med :gjeiper:

Skrevet

Jepp, brudepikekjolene :ler: Ble visst for vanskelig så "tidlig" på morgenen :ler: Sov helt til halv tolv i dag, og da henger ikke hodet helt med :gjeiper:

Det er de to jeg liker best også :jepp: Har fått svar fra den ene brudepiken nå, og hun må ha en kjole med stropper pga bh og sånn, så det er mulig det blir nr 1. Evt at jeg får sydd på stropper på kjole nr 2, for den er jo egentlig ganske flott :sjenert:

Skrevet

For ikke så lenge siden innså jeg at jeg faktisk ikke eier en skikkelig joggedress eller daffedress, så i pakken jeg var og hentet tidligere i dag lå det både en Champion joggebukse av typen som var kul å ha gym med da jeg gikk på ungdomsskolen (det begynner å bli noen år siden... :sjenert: ) og en Adidas genser med gull-logo på, en sånn en som var veldig sosse-kul for tre-fire år siden. Jeg er strålende fornøyd, og har igjen funnet min plass på sofan, litt sånn lettere henslengt med beinet over armlenet, den ene siden hvilende mot sofaryggen og masse puter som støtte i ryggen. Vurderer å finne fram varmeputa også, for menssmertene fra helvete har jo fortsatt ikke gitt seg... :tristbla:

Skrevet

Blåse bort teite menssmerter :kjefte::troest:

:klemmer: Takk, søte :hjerte:

I gårkveld var det så ille at jeg måtte puste meg gjennom smertetakene, er overbevist om at det er sånn starten på en fødsel kommer til å kjennes ut :sjenert: Så nå har jeg fått mild fødselsangst i tillegg :ler: Hvis ikke dette gir seg i løpet av et par syklused til får jeg snakke med fastlegen :sjenert:

Skrevet

anbefaler deg å ta en skikkelig sjekk hos gynekolog.. via fastlegen. jeg har aldri hatt det før, og så har jeg det, og vips: jeg har trolig endometriose.. Kjempeglad jeg fikk litt info og innsikt for å si det slikt.

Du skal ikke måtte ha dødelige smerter for å ta en sjekk..

håper du snart blir bedre! ;)

Skrevet

anbefaler deg å ta en skikkelig sjekk hos gynekolog.. via fastlegen. jeg har aldri hatt det før, og så har jeg det, og vips: jeg har trolig endometriose.. Kjempeglad jeg fikk litt info og innsikt for å si det slikt.

Du skal ikke måtte ha dødelige smerter for å ta en sjekk..

håper du snart blir bedre! ;)

Jeg har hatt en gyn-sjekk tidligere, men ikke for dette problemet :sjenert: Hadde sterke smerter fra jeg var 13 til jeg var 16, men så begynte jeg med hormonprevansjon og problemet forsvant. Slutta på hormonprevansjon for to år siden (pluss litt), og smertene har kommet gradvis tilbake, men de har ikke vært så ille som de siste syklusene siden jeg var tidlig tenåring. Nei, faktisk, de har ALDRI vært så sterke. Har begynt å få heftige symptomer mellom EL og første syklusdag også, med ømme bryster, rare sjeskinger og generelle humørsvingninger. :tristbla:

Skrevet

Det skjedde meg også, helt likt: slutte på minipillen for to år siden.. og nå har mensen blitt verre og verre, særlig det siste året.

Dersom det er endometriose, så mistenker jeg at det "bygger" seg opp en cystesak over tid, ergo blir verre og verre... Jeg vet jo ikke, jeg har ikke engang fått det påvist.

men smertene har vært delvis invadiliserende, har hatt problemer med å gå, MÅTTE gå hjem fra jobb, smertestillende fungerer ikke... kvalm og svimmel og rier nedover beina... oh great!!

Så få deg en sjekk, anbefaler deg det! ;) Goooooood bedring!! :klemmer:

Skrevet

Det skjedde meg også, helt likt: slutte på minipillen for to år siden.. og nå har mensen blitt verre og verre, særlig det siste året.

Dersom det er endometriose, så mistenker jeg at det "bygger" seg opp en cystesak over tid, ergo blir verre og verre... Jeg vet jo ikke, jeg har ikke engang fått det påvist.

men smertene har vært delvis invadiliserende, har hatt problemer med å gå, MÅTTE gå hjem fra jobb, smertestillende fungerer ikke... kvalm og svimmel og rier nedover beina... oh great!!

Så få deg en sjekk, anbefaler deg det! ;) Goooooood bedring!! :klemmer:

Uff, blir jo rent bekymra :sjenert: Jeg skal ta rådet ditt til etterretning :klemmer: Takk!

Gjest Caitlin
Skrevet

Skjønner at du blir litt engstelig, men du får se på det som en sjanse til å få det avkreftet da :Nikke::kose:

Skrevet

Skjønner at du blir litt engstelig, men du får se på det som en sjanse til å få det avkreftet da :Nikke::kose:

:jepp: Får gjøre det. Glemte å bestille time hos legen når jeg var nede der tidligere i dag, får ordne det i neste uke... :sjenert:

Starta dagen hos naprapaten, som jeg sa sist er det bra for ham at han er så kjekk altså! :sjenert: Han hadde ikke fått lov til å gjøre meg SÅ mye vondt hadde han ikke vært fin å se på :ler: Han har maltraktert skuldrene mine igjen, og tatt litt ekstra på hoftene mine også for å se om han kunne gjøre noe med hofte/bekkenproblemet mitt. Skal bli spennende å se om det løser noe - sist gjorde han bare vondt verre :dåne: I tillegg har jeg kanskje gjort ting litt kjipt selv ved å få satt ny dose B12 i dag da, men jeg spurte torturisten ( :fnise: ) først om han trodde det gikk greit, og svaret var ja, så da regner jeg med at det ikke blir mye verre i dag enn det pleier å være. Skjønner ikke helt hvorfor de intramuskulære injeksjonene skal ødelegge meg så innmari... Nuvel.

Filmdag i dag også :popcorn:

Gjest Caitlin
Skrevet

Enda godt han er kjekk da :gjeiper:

Si meg, hva gjør egentlig en naprapat :sjenert:

Jeg har litt skrekken for sånne yrkesgrupper etter at jeg var hos en kiropraktor i fjor som sa; "du har ikke prolaps, det er en sideveis låsning i bekkenet" også knakk han tre ganger på ryggen min og etter det kunne jeg ikke gå :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...