Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Jeg kjenner til den skrekken der ja! Gruer meg skikkelig jeg også, særlig til praksisperioden vår, det er jo praktisk talt fulltidsjobb! :fnise:

Kjenner ei som nettopp hadde praksis på samme skole, i tillegg til at hun jobbet mye ekstra. Hun var ganske gåen de to månedene - opp klokka 6 hver morgen, jobbe 7/8-15/16, og så videre til neste jobb 16-20. Stakkars jente...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ei som nettopp hadde praksis på samme skole, i tillegg til at hun jobbet mye ekstra. Hun var ganske gåen de to månedene - opp klokka 6 hver morgen, jobbe 7/8-15/16, og så videre til neste jobb 16-20. Stakkars jente...

Uff, stakkars, det hørtes tøft ut! Hvis jeg klarer å skaffe jobb ved siden av, kommer jeg til å søke om permisjon eller noe de to månedene jeg er i praksis :jepp:

Jeg hater fortsatt å stå opp tidlig. Selv om jeg la meg rundt 22 i går fikk jeg ikke sove før klokka var 23-23:30, og jeg har sovet skikkelig dårlig i tillegg. Når søvnen er kutta fra 8 til 6 timer merker jeg det godt altså! :søvn:

Skrevet

Å stå opp tidlig er det verste jeg og vet, så jeg skjønner deg veldig godt! Ikke mulighet for en liten middagslur senere da så du ikke havner helt i underskudd? :)

Skrevet

Å stå opp tidlig er det verste jeg og vet, så jeg skjønner deg veldig godt! Ikke mulighet for en liten middagslur senere da så du ikke havner helt i underskudd? :)

Uff nei, da får jeg ikke sove til kvelden igjen, også er jeg plutselig fanget i en ond sirkel :sjenert:

Hadde egentlig planer om å trene i dag, men jeg er så sliten at det utgår elegant :sjenert: Skal prøve å få lest litt, og forberede meg til semesterets første gruppepresentasjon i morgen :dåne:

Skrevet

Vekt

03.01.11 - 83.6 kg

07.01.11 - 85.1 kg (+1.5)

14.01.11 - 84.5 kg (-0.6)

Det går i alle fall smått nedover igjen, selv om jeg både skal ha mensen og har ignorert all trening denne uka. Spist mer enn 1200 kcal hver dag denne uka, har ligget mellom 1500 og 1800 hver dag, og det ser ut til å ha løsna litt på platået. Krysser fingrene for mer nedgang neste uke - vil så gjerne være under 80 til bursdagen min :sjenert:

Skrevet

Jippi! :) Godt at det løsner litt for deg :) Du er nok i en del aktivitet i løpet av dagen også tenker jeg?

Skrevet

Jippi! :) Godt at det løsner litt for deg :) Du er nok i en del aktivitet i løpet av dagen også tenker jeg?

Jeg sitter overraskende mye stille altså :sjenert: Men jeg beveger meg mer enn da jeg gikk på universitetet, det er jo sant :ler:

Skrevet

Sånne platåer har jeg hørt om.

De er ofte litt leie og knekke etter hva jeg har skjønt?

Men deilig å se at pila bikker riktig vei da!

Du får bare fortsette sakte med sikkert i den riktige retningen. Litt mer aktivitet så er nok det platået en saga blått!

CoffeGirl is going to kick some platå ass! :duskedame:

Skrevet

Sånne platåer har jeg hørt om.

De er ofte litt leie og knekke etter hva jeg har skjønt?

Men deilig å se at pila bikker riktig vei da!

Du får bare fortsette sakte med sikkert i den riktige retningen. Litt mer aktivitet så er nok det platået en saga blått!

CoffeGirl is going to kick some platå ass! :duskedame:

Oh yes! :duskedame:

I dag har jeg startet platå-krigen med fem sjokoladebiter til frokost :sjenert: Får bli bedring i morgen, det blir alltid sånn når vi ikke er hjemme at jeg spiser bare tull :sjenert:

Skrevet

Har dere forlovet dere nå, eller er det meg som henger etter???

Uansett, gratulerer så mye :) :)

Skrevet

Har dere forlovet dere nå, eller er det meg som henger etter???

Uansett, gratulerer så mye :) :)

Vi forlovet oss for fire år siden, men nå har vi endelig satt dato :nigo:

Skrevet

I gang med ny uke..

Er du på krigstien med dette plaået?? :lur:

Og så gøy med brylupp om et halvt år! :-)

Skrevet

Ååå! Så morro :)

Da får du oppdatere litt bryllup underveis også syns jeg :)

Skrevet

I gang med ny uke..

Er du på krigstien med dette plaået?? :lur:

Og så gøy med brylupp om et halvt år! :-)

Nja, krigssti og krigssti :sjenert: Ble dårlig over helga, så i går lå jeg på sofaen hele dagen (selv når jeg egentlig skulle vært på skolen) med feber og hodepine og sånn. I dag har jeg vært på skolen, men den ene foreleseren vår er syk, så dagen ble litt amputert. Andre halvdel av skoledagen ble tilbragt på cafe... :sjenert: Drakk bare en latte da, så det kunne jo ha vært verre.

Skulle helst vært på trening i dag, men for et par timer siden dukka mensen opp med det den fører med seg av oppblåsthet, hodepine og sinnssyke smerter, så jeg ligger på sofaen og syns synd på meg selv igjen :sjenert: I morgen blir det fem timer på beina i alle fall, det er i alle fall noe... :)

Ååå! Så morro :)

Da får du oppdatere litt bryllup underveis også syns jeg :)

Det skal jeg nok gjøre :jepp:

Skrevet

Har ikke vært på brudekjoleprøving enda (skal om et par uker tenker jeg :sjenert: ) men syns denne kjolen er så fin...

Skrevet

Den var nydelig! :jepp:

Det syns igrunnen jeg også. Vurderer å putte "brudepikene" i en av disse:

1

2

3

4

Vi har ikke bestemt oss for om vi skal gå for blått eller rosa som "fargetema", fargetemaet skal i så fall gå igjen i kjolen min på en eller annen måte (tilbehør, den fargeborden (dersom det blir den kjolen da!), blomster osv) og på kjolene til min forlover og ei jente til, pluss slipsene til "mannfolka"... :fnise: Jeg tror kanske jeg skal bli proff bryllupsplanlegger! :ler:

Skrevet

Høres ut som det blir et flott og gjennomført bryllup!!

Så gøy og glede seg.. håper det blir mye kos og glede også i planleggingen.. Ikke stress! :)

Skrevet

Høres ut som det blir et flott og gjennomført bryllup!!

Så gøy og glede seg.. håper det blir mye kos og glede også i planleggingen.. Ikke stress! :)

Null stress foreløpig - satser på å få alt ferdig relativt tidlig, sånn at jeg slipper stress i eksamensperioden :sjenert:

Gjest Caitlin
Skrevet

Måtte jo inn og snike litt hos deg når jeg så du skulle gifte deg. Den brudekjolen du linket til var superflott :tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...