CoffeeGirl Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #662 Skrevet 4. januar 2011 Ble en litt rar treningsøkt i dag, PT var syk, så jeg hadde først 20 minutter på mølla (223 kcal), så 25 minutter afrikansk dansemix (319 kcal) og deretter en hel time Actic Power (styrke og stram opp, 540 kcal). Totalt en time og 45 minutter trening, og over 1080 kcal forbrent! :dåne: Deretter var jeg hos naprapat, og hadde han ikke vært så kjekk og sjarmerende () hadde det ikke vært langt på nær så "tålbart" som det var. Jeg har veldig høy smerteterskel, men når 85 kg manne-muskler legger kraftig trykk på vonde steder, slutter til og med jeg å skravle Nå er det wok til middag, HIMYM på tven og så er det senga! Første skoledag i morgen
CoffeeGirl Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #664 Skrevet 4. januar 2011 Flinka! Så tidlig du starter?? Har bytta skole jeg vet du... Vurderer et par emner på UiO, spesielt ett om kjønn og oppvekst, men jeg vet ikke om jeg får tid ved siden av sykepleien
Gina_ Skrevet 4. januar 2011 #665 Skrevet 4. januar 2011 Skal si du er effektiv, trodde du bare snakka om det jeg Blir spennende imorgen da tenker jeg! Er det på HiO forresten?
Pasjonsblomst Skrevet 4. januar 2011 #666 Skrevet 4. januar 2011 så god start på dagen!! Naprapat også, selv om jeg kan skrive under på at det er sykt vondt på de vonde punktene.. jeg drev med skikkelig "fødselsstønning" type pust inn og pust ut for å takle det.. hehe. håper PT snart blir frisk da, så du får gjennomført!
CoffeeGirl Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #667 Skrevet 4. januar 2011 Skal si du er effektiv, trodde du bare snakka om det jeg Blir spennende imorgen da tenker jeg! Er det på HiO forresten? Jeg hadde jo kommet inn da Det var liksom da jeg begynte å snakke om det Det er ikke HiO. Hvis du lurer så send meg pm, skal jeg fortelle mer så god start på dagen!! Naprapat også, selv om jeg kan skrive under på at det er sykt vondt på de vonde punktene.. jeg drev med skikkelig "fødselsstønning" type pust inn og pust ut for å takle det.. hehe. håper PT snart blir frisk da, så du får gjennomført! Det ble vel ikke akkurat start på dagen da, trente fra 16-18 Men at det var godt å komme seg ut, det var det! Som sagt var naprapatens overveldende hansom-ness det eneste som holdt meg "på jorda". Eneste som gjør at jeg kommer til å dra tilbake også
CoffeeGirl Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #668 Skrevet 5. januar 2011 I dag hjelper det ikke naprapaten at han var kjekk, jeg har lyst til å kaldkvele fyren. Jeg er så øm i skuldrene at selv det å ha bh-stropper på skuldrene gjør vondt, og lurer veeeeldig på hvordan dette blir utover dagen. En ting er sikkert: jeg skal IKKE trene i dag, og jeg SKAL kose meg med pizza på Peppes med klassen etter skolen i dag!
Gjest Neferet Skrevet 5. januar 2011 #669 Skrevet 5. januar 2011 Høres ut som en hviledag er på sin plass når kroppen er så øm! Kos deg med klassen! ...og hva er egentlig afrikansk dansemix? :klø:
CoffeeGirl Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #670 Skrevet 5. januar 2011 Høres ut som en hviledag er på sin plass når kroppen er så øm! Kos deg med klassen! ...og hva er egentlig afrikansk dansemix? :klø: Jeg har egentlig litt lyst til å dra på trening, men orker rett og slett ikke. Får bli i morgen eller på fredag. Afrikansk dansemix kan kanskje sammenlignes med en blanding av zumba og aerobic? :klø: Jeg har aldri vært på det før, men det var gøy da
CoffeeGirl Skrevet 7. januar 2011 Forfatter #671 Skrevet 7. januar 2011 Jeg skjønner ingenting av vekta mi for tiden På mandag veide jeg jo 83,6 kg, og denne uka har jeg gjort alt "etter boka", men allikevel veier jeg 85,1 kg i dag Nå har det jo "bare" gått fem dager, og ikke en uke, men jeg tror virkelig ikke helgen utgjør noen forskjell Litt sånn smått demotivert nå, men jeg vet jo at det går seg til etter hvert. Ellers er det utrolig tungt å måtte opp mellom 6 og 6.30 hver dag, jeg er så avhengig av mye søvn at jeg må legge meg mellom 21.30 og 22.30 hver dag, og selv da er jeg kjempetrøtt hver morgen Jeg får satse på at det også går seg til litt utover i skoleåret Men jeg kan skryte av at jeg allerede har begynt å lese da Den ene boka vår så alt for spennende ut til at jeg klarte å la den ligge Lilledelfin: jeg vet du leser her, for har sett vi har vært innom samtidig et par ganger - hvordan har du hatt det denne uka? Jeg har tenkt på deg, håper du har hatt en fin uke Håper alle som er innom får en flott fredag!
Gjest Neferet Skrevet 7. januar 2011 #672 Skrevet 7. januar 2011 God fredag til deg også! Vekta stabiliserer seg, men enig i at det kan være frustrerende til tider....
lilledelfin Skrevet 7. januar 2011 #673 Skrevet 7. januar 2011 Jeg leser ja Når jeg husker det, hehe. Joda, det har gått sånn passe greit. Sliter med å spise masse nok riktig mat, og lite feil mat. Men jeg gir ikke opp, jeg er på god vei, selv om jeg har gått på et par smeller denne uka. Jeg har visst gått ned 2 kilo, men det er ikke offisielt før veiedag på mandag! God helg :D
CoffeeGirl Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #674 Skrevet 8. januar 2011 God fredag til deg også! Vekta stabiliserer seg, men enig i at det kan være frustrerende til tider.... Sambo prøver å dytte meg i retningen "du spiser for lite i forhold til trenings- og aktivitetsnivå, du går på sparebluss". Jeg skal prøve å spise litt mer den uka som kommer, og se hva som skjer Jeg leser ja Når jeg husker det, hehe. Joda, det har gått sånn passe greit. Sliter med å spise masse nok riktig mat, og lite feil mat. Men jeg gir ikke opp, jeg er på god vei, selv om jeg har gått på et par smeller denne uka. Jeg har visst gått ned 2 kilo, men det er ikke offisielt før veiedag på mandag! God helg :D Nå ligger tråden på din "mine innlegg"-side, så nå er det ingen unnskyldning Jeg bytter offisiell veiedag til fredag, har hatt så gode resultater der tidligere, men har ikke lyst til å la gårsdagen telle kan du si Så fantastiske vektresultater du har hittil! Kjempeflink er du!
Gina_ Skrevet 8. januar 2011 #675 Skrevet 8. januar 2011 God helg! Er det ikke merkelig at man skal spise mer for å gå ned i vekt? Jeg forstår det jo og syns det er veldig fornuftig, men jeg syns det er veldig rart Opp så tidlig har jeg aldri klart, jeg er et ganske ekstremt b-menneske. Hadde jeg ikke hatt samboeren, hadde jeg vært våken til klokka 4 hver natt. De gangene jeg er hjemme på besøk mens han er i leiligheten, sitter jeg alltid oppe så lenge Huff. Hardt å være b-menneske i en a-menneskeverden!
CoffeeGirl Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #676 Skrevet 8. januar 2011 God helg! Er det ikke merkelig at man skal spise mer for å gå ned i vekt? Jeg forstår det jo og syns det er veldig fornuftig, men jeg syns det er veldig rart Opp så tidlig har jeg aldri klart, jeg er et ganske ekstremt b-menneske. Hadde jeg ikke hatt samboeren, hadde jeg vært våken til klokka 4 hver natt. De gangene jeg er hjemme på besøk mens han er i leiligheten, sitter jeg alltid oppe så lenge Huff. Hardt å være b-menneske i en a-menneskeverden! Jeg skjønner det jo jeg også, sånn egentlig, men jeg syns ikke 1200 kcal er så lite jeg da Men jeg skal øke til 1600 en uke og se hva som skjer Skjønner godt hva du mener med b-menneske, jeg HATER å stå opp tidlig Men jeg har obligatorisk undervisning fra 8:45-14 de fleste dagene, og da må jeg jo bare komme meg opp. Går og håper på at når det blir en vane så kommer ting til å gå så mye bedre
Gina_ Skrevet 10. januar 2011 #677 Skrevet 10. januar 2011 (endret) Hvordan går det? Endret 10. januar 2011 av Gina_
CoffeeGirl Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #678 Skrevet 10. januar 2011 Hvordan går det? Jeg er trøtt :dåne: Det går i skole, spising og soving her for tiden. Skal prøve å rekke trening i morgen da
Gina_ Skrevet 10. januar 2011 #679 Skrevet 10. januar 2011 Jeg er trøtt :dåne: Det går i skole, spising og soving her for tiden. Skal prøve å rekke trening i morgen da Håper det går seg til etterhvert Gruer meg til dagen skal skal ut i fulltidsjobb (som ditt studie nesten er), kommer til å bli ødelagt!
CoffeeGirl Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #680 Skrevet 10. januar 2011 Håper det går seg til etterhvert Gruer meg til dagen skal skal ut i fulltidsjobb (som ditt studie nesten er), kommer til å bli ødelagt! Jeg kjenner til den skrekken der ja! Gruer meg skikkelig jeg også, særlig til praksisperioden vår, det er jo praktisk talt fulltidsjobb!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå