CoffeeGirl Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #621 Del Skrevet 17. desember 2010 Naprapaten prøver å finne årsaken til problemet og fjerne dette.. ikke bare "smertestilling" midlertidig altså. Dette skjer gjerne med en kombinasjon mellom muskelbehandling (ikke direkte massasje, mer trykk-triggerpunkt osv) og leddbehandling/manipulasjon. de kan også bruke akupunktur osv.. veldig flinke, tar seg god tid, og hjelper virkelig, er min erfaring! Ingenting å grue seg til.. Jeg merker jeg blir veldig skeptisk til triggerpunkt-manipulasjon Har fibromyalgi, og triggerpunktene mine er mildt sagt jævlige Men det går sikkert bra Nå snør de tett, jeg har skikkelig julestemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #622 Del Skrevet 18. desember 2010 I dag har rett og slett vært et lite smertehelvete her Skuldra verker, jeg har fått en "klump" helt øverst i nakken, og noe som kjennes ut som en halvveis låsning i korsryggen/høyre hofte Skal på trening og skikkelig stretching-time i morgen, satser på at det ordner litt opp i ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 18. desember 2010 #623 Del Skrevet 18. desember 2010 Sikker på at du ikke heller skal ta turen til legen enn på TRENING med STRETCHING? Eller bare ta det litt med ro nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #624 Del Skrevet 19. desember 2010 Sikker på at du ikke heller skal ta turen til legen enn på TRENING med STRETCHING? Eller bare ta det litt med ro nå? Jeg var jo hos legen på fredag Har en sterk mistanke om at korsrygg/hofte-vondten er et etterslep av både eksamensskriving og B12-sprøyta, og nakken er sikkert gretten på grunn at eksamensskriving den også Får se an dagsformen utover i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 19. desember 2010 #625 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg var jo hos legen på fredag Har en sterk mistanke om at korsrygg/hofte-vondten er et etterslep av både eksamensskriving og B12-sprøyta, og nakken er sikkert gretten på grunn at eksamensskriving den også Får se an dagsformen utover i dag Tror det er kroppen din som ber om juleferie etter all treninga og eksamenstiden! Jeg var helt gåen over en uke etter jeg var ferdig med eksamenene, ikke snakk om at jeg orker tanken på trening engang... Håper du føler deg bedre etterhvert, ikke moro når du vil trene og kroppen er uenig. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #626 Del Skrevet 19. desember 2010 Tror det er kroppen din som ber om juleferie etter all treninga og eksamenstiden! Jeg var helt gåen over en uke etter jeg var ferdig med eksamenene, ikke snakk om at jeg orker tanken på trening engang... Håper du føler deg bedre etterhvert, ikke moro når du vil trene og kroppen er uenig. :gjeiper: Jeg endte visst opp med å høre på deg Null trening siden mandag, med andre ord Satser på bedre form i uka som kommer Ble en liten tur ut i skogen for å finne da Dessuten blir det generalprøve på julemiddagen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 23. desember 2010 #627 Del Skrevet 23. desember 2010 Innom en liten tur for å si god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. desember 2010 #628 Del Skrevet 23. desember 2010 riktig god jul coffeegirl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #629 Del Skrevet 23. desember 2010 Innom en liten tur for å si god jul! riktig god jul coffeegirl! Tusen takk jenter, god jul til dere også! Har ikke blitt NOE trening her siden forrige mandag, men masse baking og snackslaging. Sånt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 24. desember 2010 #630 Del Skrevet 24. desember 2010 God jul! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #631 Del Skrevet 27. desember 2010 Det har vært en veldig rolig jul her, og det er egentlig deilig. Ingen trening, ingen kaloripåpassing eller noe som helst, men voldsomme menssmerter da Skikkelig dårlig timing, men sånn er det bare. Fikk masse fine gaver, blant annet nye glass som jeg ønsket meg, noen nydelige øredobber, en sportsflaske, helt nytt treningsantrekk, og mye annet flott Fikk en "hemmelig" gave av sambo på morgenen, og fikk litt småpanikk da jeg åpnet den En bok om graviditet, samt bøker om babyer og småbarn - totalt fire bøker :dåne: Trodde først det var et sånt "hei, jeg vil ha barn nå"-hint men det var det heldigvis ikke Det er hans måte å si "hvis det skjer, er det greit" på isteden Men det skjer ikke enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. desember 2010 #632 Del Skrevet 27. desember 2010 åhh så fint av sambo da Da er det bare å vente på riktig tidspunkt da.. og lese seg litt opp! Jeg fikk også mensen i jula... på selveste afta.. God jul liksom Men overlevde greit for det heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #633 Del Skrevet 27. desember 2010 åhh så fint av sambo da Da er det bare å vente på riktig tidspunkt da.. og lese seg litt opp! Jeg fikk også mensen i jula... på selveste afta.. God jul liksom Men overlevde greit for det heldigvis Jeg fikk også på selve julekvelden Teite greier altså. Ja, jeg ble veldig glad for gaven, og for at han ikke er like "OMG vi skal ikke ha barn før det passer" som for et par år siden Nå er han litt mer laidback, "det kommer når det kommer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 27. desember 2010 #634 Del Skrevet 27. desember 2010 Kødder du?? For en sambo du har!! Han høres ut som du må holde på! Det skjer ikke enda..? Plutselig, poff! God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #635 Del Skrevet 27. desember 2010 Kødder du?? For en sambo du har!! Han høres ut som du må holde på! Det skjer ikke enda..? Plutselig, poff! God jul No kidding! Kan ta bilde og legge ut av bøkene i morra Skal beholde ham ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 28. desember 2010 #636 Del Skrevet 28. desember 2010 Aww så koselig da! Han må du samle på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #637 Del Skrevet 2. januar 2011 Nytt år, nye muligheter! Har ingen nyttårsforsetter, men et par "mål" for året Trene minst to ganger i uka - Jeg skal finne to dager som blir faste treningsdager, og holde meg til dem! Hvis jeg trener mer enn ti ganger i løpet av en måned, får jeg "belønning" i form av å kunne kjøpe noe til meg selv for max 500 kr Drikke mer vann! En gullstjerne for hver dag jeg drikker minst 1 liter vann. 30 gullstjerner = belønning!Ett plagg inn = ett plagg ut - dette gjør forhåpentligvis at jeg blir kvitt digre hauger på soveromsgulvet Vektmål - jeg skal veie mindre enn 80,0 kg innen 28. februar Veiing i morgen, det er starten på nytt år og nye utfordringer. Har hatt det rolig denne helgen, men vært bevisst på at 3. januar er det "over og ut". Nå har vi blitt enige om bryllupsdato også, og jeg blir visst 2011-brud Så det er greit å komme litt i form før bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. januar 2011 #638 Del Skrevet 2. januar 2011 åh skal du gifte deg i år?? Gratulerer... Ja klart da er det bare å legge inn gode treningsrutiner.. Smart med belønningssystem, håper det fungerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 2. januar 2011 #639 Del Skrevet 2. januar 2011 Grattis med dato! Vært forlovet lenge? Syns målene dine høres veldig bra ut Jeg er nesten avhengig av vann jeg, på gode dager drikker jeg over 2 liter, på dårlige nærmere en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #640 Del Skrevet 3. januar 2011 åh skal du gifte deg i år?? Gratulerer... Ja klart da er det bare å legge inn gode treningsrutiner.. Smart med belønningssystem, håper det fungerer! Takk Satser også på at det funker Grattis med dato! Vært forlovet lenge? Syns målene dine høres veldig bra ut Jeg er nesten avhengig av vann jeg, på gode dager drikker jeg over 2 liter, på dårlige nærmere en... Litt over fire år Ting ble satt litt på vent da jobb og skole tok sitt. Men nå har vi funnet en løsning som fungerer, så da blir vi mann og kone i år Jeg liker ikke vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå