Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er treningstøyet på (for første gang på nærmere en måned :dåne:) og jeg skal bare ha i meg litt frokost før jeg stikker på trening. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg!! :)

Takk :) Lenge siden jeg har sett deg her, hvordan går det?

Wohooooo!! :danse: You go girl...!

Hva trente du? Trener du på egenhånd eller timer?

Det ble 30 minutter på mølla før jeg fikk en gjennomgang av styrkeprogrammet "mitt". Blir en blanding av RYP og et par andre øvelser, er veldig fornøyd så langt.

Pulsklokka var bare på under mølle-treningen.

30 minutter, max 183 average 146.

Sone 1: 12:25

Sone 2: 08:25

Sone 3: 09:10

Kcal-f: 311 (26% fat)

Øvelsene jeg fikk i dag var knebøy, skråbenk, roing, bicepscurl, dips (tuuungt :dåne: Selv på "sikkert" apparat), sit-ups på benk og planken. Ganske fornøyd, selv om i dag bare var innkjøringsøkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Takk :) Lenge siden jeg har sett deg her, hvordan går det?

Jeg er ikke så KG-aktiv om dagen, men er inne og leser! Treningsdagboka døde litt da polebloggen ble født, så jeg tror kanskje jeg avvikler hele greia... ;) Men jeg trener for det da! Nå har jeg vært syk og ute av all trening en stund, begynte å kunne trene igjen i helga. Så da ble det lørdag, mandag, og skal snart avgårde for dagens økt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så KG-aktiv om dagen, men er inne og leser! Treningsdagboka døde litt da polebloggen ble født, så jeg tror kanskje jeg avvikler hele greia... ;) Men jeg trener for det da! Nå har jeg vært syk og ute av all trening en stund, begynte å kunne trene igjen i helga. Så da ble det lørdag, mandag, og skal snart avgårde for dagens økt :jepp:

Poleblogg? Her har jeg gått glipp av noe merker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke bæret av hva dere snakker om... pole? Betyr ikke det sakte? "pole pole" . Det var en digresjon... :sjenert:

Jeg liker målet ditt Coffee! Du er så syyyykt flink jo! Du kommer til å klare det :jepp: Hvordan tenker du å gjøre det i julen..? Fortsette som før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke bæret av hva dere snakker om... pole? Betyr ikke det sakte? "pole pole" . Det var en digresjon... :sjenert:

Jeg liker målet ditt Coffee! Du er så syyyykt flink jo! Du kommer til å klare det :jepp: Hvordan tenker du å gjøre det i julen..? Fortsette som før?

:sjenert: Takk. Egentlig hadde jeg håpt å nå 79,9 til julaften, men det ser dårlig ut for det gitt... :sjenert:

Jeg vet ikke hvordan åpningstidene på senteret mitt er i julen, men hvis de har åpent blir det trening. Om ikke blir det "fri" helligdagene, og trening ellers. Prøver å legge opp tre studiodager i uka framover, vet ikke om jeg klarer noe mer. Men jeg har i alle fall fått et greit program - i går kjørte jeg bare ett sett på lav vekt, men jeg er støl allikevel :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Kan jeg også få se? :) *sender pm*

Hmm, fikk ingen PM fra deg jeg.... :sjenert: Prøv igjen! :jepp:

:duskedame:

:lur:

Poledancing! :jepp: Sjekk for eksempel ut

,
og

Se og nyt!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ohhhh thanks! Akkurat den motivasjonen jeg trengte for å komme meg på trening... muskuløse, sterke kvinner er hot hot hot!!! ;)

(and I love my new growing muscles...- gotta give them some more food)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble trening i dag også ja :dåne:

20 minutter på mølle først, og jeg nådde første milepæl allerede i dag: jeg klarte å jogge (rooooolig) 5 minutter sammenhengende! :bolledeig:

20 minutter mølle. Max 177, average 147.

Sone 1: 06:04

Sone 2: 05:34

Sone 3: 08:22

Kcal-f: 210 (25% fat)

Deretter var det på tide med styrke, kjørte samme øvelsene som i går, og jammen kjente jeg godt på knebøyen at jeg hadde jogga i dag ja :dåne:

43 minutter (og 40 sek :fnise: ) styrketrening. Max 171, average 139.

Sone 1: 20:56

Sone 2: 18:36

Sone 3: 04:08

Kcal-f: 411 (32% fat)

Jeg har nok "ødelagt" litt for dagens treningsresultat med både Fridays og McDonalds, pluss to drinker :sjenert: Men det var veldig verdt det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt småskuffet over dagens vekt :sjenert: Med tanke på de to siste dagenes trening regner jeg med at det bare er musklene mine som samler vann (:dåne: for en unnskyldning!), men men. Jeg har jo gått ned 1,5 kg allikevel da :sjenert:

Vektresultater

Start (01.10.10) - 89,9 kg

Uke 1 (08.10.10) - 86,0 kg

Uke 2 (15.10.10) - 86,5 kg

Uke 3 (22.10.10) - 86,3 kg

Uke 4 (29.10.10) - 86,2 kg

Uke 5 (05.11.10) - 85,5 kg

Uke 6 (12.11.10) - 84,2 kg

Uke 7 (19.11.10) - 84,2 kg

Uke 8 (26.11.10) - 83,5 kg

Uke 9 (03.12.10) - 85,5 kg

Uke 10 (10.12.10) - 84,0 kg :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Skal si! Sykt flinke de var! :sjokk: Imponert uannsett hvilket nivå du er på Neferet, viss du driver med det! :tommel:

Tusen takk! :nigo: Jeg er nok på begynner-med-sakte-men-sikker-fremgang-nivået :ler:

ohhhh thanks! Akkurat den motivasjonen jeg trengte for å komme meg på trening... muskuløse, sterke kvinner er hot hot hot!!! ;)

(and I love my new growing muscles...- gotta give them some more food)

:jepp: Mye motivasjon i de damene der!!

------------------------------------------------------------------

Og CoffeeGirl, gratulerer med nedgang! All nedgang er bra! :klappe::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og CoffeeGirl, gratulerer med nedgang! All nedgang er bra! :klappe::duskedame:

Takk :sjenert: Jeg er igrunnen litt småskuffa, hadde håpet på å nå 79 kg til julaften, men det ser dårlig ut med det nå gitt. Men men, da blir det til 1. januar isteden! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader å kult det poledancinga var!! Hadde jeg bodd i Oslo eller noe skulle jeg lett meldt meg på.. Men når man bor "på landet" må jeg nok skru opp min egen stang i stua å kælve med.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...