Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

loxodonta: sånn har jeg også det :ler: Liker å trene både på morgenen og på kvelden, men det blir litt mye hvis jeg skal trene to ganger om dagen, blir liksom ikke plass til så mye annet liv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veeeeeet! Det er noen ganger jeg har vurdert å trene på ettermiddagen og, men det har ikke blitt enda... *jeg skal ikke overdrive treningen heller!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda. Smågal? Tipper det er grunnen til at du har klart å gå ned så siiiiinsykt mange kg! :tommel: hva er dagens planer? Jeg syns det er litt kjipt når treningen er ferdiggjort på morgenen... da kan jeg ikke glede meg til det gjennom dagen liksom :gjeiper:

Dagens planer var (er) gruppemøte, seminar (som jeg sitter på nå :fnise: ), og nytt møte i kveld. Regner med å være hjemme rundt 21:30-22:00, og da orker jeg ikke trene på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loxodonta: sånn har jeg også det :ler: Liker å trene både på morgenen og på kvelden, men det blir litt mye hvis jeg skal trene to ganger om dagen, blir liksom ikke plass til så mye annet liv :lol:

Sånn er det egentlig her også. Hvis jeg ikke rekker å trene på kvelden, prøver jeg å trene på morgenen, men jeg har veldig lyst til å trene både morgen og kveld da :fnise:

Veeeeeet! Det er noen ganger jeg har vurdert å trene på ettermiddagen og, men det har ikke blitt enda... *jeg skal ikke overdrive treningen heller!*

Jeg overdriver ikke. Helt sant! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet inn døra, og jeg merker utrolig godt at jeg er helt tom for energi. Bra jeg har fri i morgen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen trening før 6 i dag? :lur:

I dag har jeg faktisk fri :fnise: Så jeg har sovet "lenge". Det er så sært, for et par uker siden ville det å stå opp før 10 på en fridag vært tidlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektresultater

Start (01.10.10) - 89,9 kg

Uke 1 (08.10.10) - 86,0 kg

Uke 2 (15.10.10) - 86,5 kg

Uke 3 (22.10.10) - 86,3 kg

Uke 4 (29.10.10) - 86,2 kg

Det sniker seg sakte men sikkert nedover, selv om jeg syns både 200 og 100 gram er veldig lite. Men men, jeg har jo tross alt gått ned 3,7 kg i oktober, og det tilsvarer jo nesten en kilo i uka. Selv om mesteparten forsvant første uka :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har blitt tilbragt på konferanse, med så mye gratis soft-is og popcorn man kan spise. Jeg er svak for popcorn, så det ble litt mye av det i helgen kan du si :fnise:

Knekkebrød til frokost - denne uka skal bli bra! På lørdag morgen veide jeg plutselig 85,4 (ned fra 86,2 på fredag, haha), så kanskje jeg har flaks og kan se det tallet nå på fredag også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe::hoppe::danser::hoppe::klappe:

og noen :duskedame: :duskedame: :duskedame: for en bra uke!

:klemmer: Takk!

Uka starta med knekkebrød, og deretter 60 gram lakris :fnise: Men nå har jeg spist opp alle de gode bitene i posen, så da er det ingen fristelser lenger :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååååååååååååå! BMI-altså :) Skal du se du kryper nærmere og nærmere "normalen".

Ja, krysser jo fingrene for det da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...