Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gå med ring når (hvis) jeg forlover/gifter meg jeg. :klo: Er ingen ringperson, så lurer på om jeg hadde klart å vent meg til det. Så en eller annen kjendis som hadde klokke i stedet for ring, og det var jo litt stilig :)

Blir det noe trening på deg for tiden da, eller er det lavkarbo for alle penga? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 5: 85.2 kg

Totalt for dagen:

1563 kcal - 11 g/karbohydrater - 118 g/fett - 117 g/protein

Dag 6: 84.4 kg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med lavkarbo :) Gleder meg til å lese om hvordan det går!

Jeg prøvde meg på lavkarbo en periode tidligere i vår, men det ble for vanskelig i sosiale sammenhenger, så jeg måtte droppe det. Men kjente absolutt at det hadde en positiv virkning på blodsukkeret :)

Bryllupsprat.. Vil ha kjæreste jeg og! :sukk:

Jeg har ikke kommet til "sosiale sammenhenger" enda, men jeg tenker at det skal nok gå det også :jepp: Med de resultatene jeg har hatt så langt, null blodsukkerfall og stabilt humør, vektnedgang og nesten ingen sjesking, så kommer jeg nok til å forsøke å holde meg til dette en god stund framover :jepp:

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gå med ring når (hvis) jeg forlover/gifter meg jeg. :klo: Er ingen ringperson, så lurer på om jeg hadde klart å vent meg til det. Så en eller annen kjendis som hadde klokke i stedet for ring, og det var jo litt stilig :)

Blir det noe trening på deg for tiden da, eller er det lavkarbo for alle penga? :)

Jeg var overhodet ikke et ringmenneske før vi forlovet oss, men nå føler jeg meg rett og slett litt naken uten :sjenert: Den må av i forbindelse med jobb, men annet enn det er den på praktisk talt hele tiden. Nå i det siste har den "gamle" truet med å falle av under trening og joggeturer og sånn, så den har vært hjemme mens jeg har vært ute og løpt, men etterhvert tenker jeg det ikke blir et problem :)

Lite trening, mye eksamenslesing og matfokus. Får inn de anbefalte 30 minuttene om dagen i bevegelse, men det er mest i husarbeid og på Storsenteret :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, eksamen ja... Lykke til! :) Vekta stuper jo nedover for tida! :duskedame:

Takk :klemmer: Regner faktisk med at jeg må konte den første eksamenen, sliter med å se hvordan alt henger sammen, men det kan jo hende alt virker logisk når jeg sitter på eksamen? :fnise:

Det er sikkert "bare" vann til å begynne med, men det er jo vekt som skal av det også, og jeg inntar oppimot 3 liter væske om dagen. Ser litt sånn ut når jeg går på vekta for tiden: :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en daaaag :daane: Først var jeg oppe superdupertidlig for å kjøre noen som skulle ut og reise, og så da jeg endelig hadde sovna igjen og fått sove et par timer så ble jeg vekket av telefonen :daane: Jeg hater å føle at jeg har forsovet meg til noe, og det var det inntrykket jeg fikk i begynnelsen av telefonsamtalen, så da hjalp det ikke noe særlig at det hele var en misforståelse :sjenert: Dagen starta tidlig i alle fall :fnise: Ellers har jeg overkommet mitt største lavkarbo-hinder i dag: jeg KAN drikke kaffe ute! :duskedame: Greit nok, soyalatte er ikke sååå godt, men det funker av og til :jepp:

Jeg har også forsøkt å lage lavkarbo-iskrem i dag, og det funka strålende. Ble faktisk bedre enn kjøpe-is, om jeg får si det selv :fnise: Tilogmed sambo var enig, han kom med krav om at jeg måtte lage dette hver helg :fnise:

Totalt for dagen:

1725 kcal - 8 g/karbohydrater - 144 g/fett - 74 g/protein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo mye vann nå i begynnelsen, men jeg er strålende fornøyd så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har det gått i dag? :hoppe:

Det går greit med maten altså, men det har hendt litt greier i nærmeste familie som gjør at jeg har tilbragt mesteparten av det siste døgnet på sykehuset :( Det er virkelig ikke fristende å spise lavkarbo når alt jeg har lyst til er å trøkke trynet med sjokolade og is, men det har holdt hittil i alle fall :) Og det ser ut som om det blir en ende på disse sykehusgreiene i løpet av et par dager, så alt er igrunnen snart bra :)

I dag fikk jeg den nye ringen min :rodmer: Og ny tatovering :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi for vekta, og håper det går bra med familien :klemmer:

:klemmer: Det ser ut til at alt ordner seg, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...