Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, sånn er det :) Hvordan går det med studiene forresten? :)

Veldig bra, sett bortifra at det er eksamen snart :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner til det problemet, har 5 stk nå innenfor en mnd...

Jeg har "bare" tre, så jeg er igrunnen litt bedre stilt enn deg :sjenert: Men jeg merker at jeg gruer meg VELDIG til anatomi-eksamen, er ganske sikker på at den kommer til å gå dårlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så klarte jeg å jogge en hel km sammenhengende i dag :strix: Og da jeg var ferdig med runden var jeg så utslitt at jeg brakk meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aww, det er ikke bra! Men hurra for at du klarte det! :)

Jeg vurderer litt å delta på løpet jeg også :sjenert:

:klemmer:

Jeg syns du skal melde deg på! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten gitt opp muskelvekst-prosjektet mitt til fordel for vektnedgang-prosjektet. Få ned vekt og fettprosent først, deretter få opp muskelandelen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :duskedame:

I dag ble det en kort tur, 2.75 km på 24 minutter og 28 sekunder. Nesten 9 minutter pr km, men det går fint. Beina er dritvonde, og jeg har ilagt meg selv løpeforbud fram til lørdag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg hadde ilagt meg selv løpeforbud fram til lørdag, men i dag er smertene nesten borte, så kanskje jeg kan løpe i morgen? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! Ikke løpe imorgen :) ER det beinhinnebetennelse?

Det er symptomlikt, men jeg er jo ikke autorisert til å stille diagnoser :sjenert: Pluss at det fint kan være overgangen fra mølle til asfalt/terreng, eller overgangen fra å nesten ikke løpe til å faktisk løpe, eller overgangen fra å trene mest styrke til å trene kondisjon tre økter i uka, eller eller eller. Mye rart det KAN være :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er symptomlikt, men jeg er jo ikke autorisert til å stille diagnoser :sjenert: Pluss at det fint kan være overgangen fra mølle til asfalt/terreng, eller overgangen fra å nesten ikke løpe til å faktisk løpe, eller overgangen fra å trene mest styrke til å trene kondisjon tre økter i uka, eller eller eller. Mye rart det KAN være :fnise:

Pause til lørdag :opplyser: Du vil jo ikke bli verre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause til lørdag :opplyser: Du vil jo ikke bli verre?

Nei, men ved å ta for lang pause og så starte opp igjen kan jeg også bli verre :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykkel da? :) Er ikke et fint som avlastning? :) Uansett er det nok llurt å vente litt, eventuelt ikke gå så hardt ut...

Joda, og det kan fint hende at jeg bruker morgendagen på bilmekking også :fnise: Så det blir nok en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært helt slått ut av allergien, har hatt så pusteproblemer at jeg rett og slett ikke turte å ta en løpetur. Bare det å vaske bilen framkalte et par hostekuler, så jeg tror det har vært greit at jeg holdt meg inne :jepp:

I morra blir det jobb, og en løpetur etterpå hvis formen er ok :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...