Gina_ Skrevet 17. april 2011 #1101 Del Skrevet 17. april 2011 Jepp, sånn er det Hvordan går det med studiene forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 17. april 2011 Forfatter #1102 Del Skrevet 17. april 2011 Jepp, sånn er det Hvordan går det med studiene forresten? Veldig bra, sett bortifra at det er eksamen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 17. april 2011 #1103 Del Skrevet 17. april 2011 Hehe, kjenner til det problemet, har 5 stk nå innenfor en mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1104 Del Skrevet 18. april 2011 Hehe, kjenner til det problemet, har 5 stk nå innenfor en mnd... Jeg har "bare" tre, så jeg er igrunnen litt bedre stilt enn deg Men jeg merker at jeg gruer meg VELDIG til anatomi-eksamen, er ganske sikker på at den kommer til å gå dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1105 Del Skrevet 18. april 2011 Joggetur - 33:51 minutter, 4.15 km Max 194, average 175. 497 kcal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 18. april 2011 Forfatter #1106 Del Skrevet 18. april 2011 Forresten så klarte jeg å jogge en hel km sammenhengende i dag Og da jeg var ferdig med runden var jeg så utslitt at jeg brakk meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 18. april 2011 #1107 Del Skrevet 18. april 2011 Aww, det er ikke bra! Men hurra for at du klarte det! Jeg vurderer litt å delta på løpet jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 19. april 2011 Forfatter #1108 Del Skrevet 19. april 2011 Aww, det er ikke bra! Men hurra for at du klarte det! Jeg vurderer litt å delta på løpet jeg også Jeg syns du skal melde deg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 19. april 2011 Forfatter #1109 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg har forresten gitt opp muskelvekst-prosjektet mitt til fordel for vektnedgang-prosjektet. Få ned vekt og fettprosent først, deretter få opp muskelandelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 20. april 2011 #1110 Del Skrevet 20. april 2011 Så flink du er med løpinga!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 20. april 2011 Forfatter #1111 Del Skrevet 20. april 2011 Takk I dag ble det en kort tur, 2.75 km på 24 minutter og 28 sekunder. Nesten 9 minutter pr km, men det går fint. Beina er dritvonde, og jeg har ilagt meg selv løpeforbud fram til lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 21. april 2011 Forfatter #1112 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg vet jeg hadde ilagt meg selv løpeforbud fram til lørdag, men i dag er smertene nesten borte, så kanskje jeg kan løpe i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 21. april 2011 #1113 Del Skrevet 21. april 2011 Nei! Ikke løpe imorgen ER det beinhinnebetennelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 21. april 2011 Forfatter #1114 Del Skrevet 21. april 2011 Nei! Ikke løpe imorgen ER det beinhinnebetennelse? Det er symptomlikt, men jeg er jo ikke autorisert til å stille diagnoser Pluss at det fint kan være overgangen fra mølle til asfalt/terreng, eller overgangen fra å nesten ikke løpe til å faktisk løpe, eller overgangen fra å trene mest styrke til å trene kondisjon tre økter i uka, eller eller eller. Mye rart det KAN være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 21. april 2011 #1115 Del Skrevet 21. april 2011 Det er symptomlikt, men jeg er jo ikke autorisert til å stille diagnoser Pluss at det fint kan være overgangen fra mølle til asfalt/terreng, eller overgangen fra å nesten ikke løpe til å faktisk løpe, eller overgangen fra å trene mest styrke til å trene kondisjon tre økter i uka, eller eller eller. Mye rart det KAN være Pause til lørdag Du vil jo ikke bli verre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 21. april 2011 Forfatter #1116 Del Skrevet 21. april 2011 Pause til lørdag Du vil jo ikke bli verre? Nei, men ved å ta for lang pause og så starte opp igjen kan jeg også bli verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 21. april 2011 #1117 Del Skrevet 21. april 2011 Sykkel da? Er ikke et fint som avlastning? Uansett er det nok llurt å vente litt, eventuelt ikke gå så hardt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 21. april 2011 Forfatter #1118 Del Skrevet 21. april 2011 Sykkel da? Er ikke et fint som avlastning? Uansett er det nok llurt å vente litt, eventuelt ikke gå så hardt ut... Joda, og det kan fint hende at jeg bruker morgendagen på bilmekking også Så det blir nok en løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 23. april 2011 Forfatter #1119 Del Skrevet 23. april 2011 I dag har jeg vært helt slått ut av allergien, har hatt så pusteproblemer at jeg rett og slett ikke turte å ta en løpetur. Bare det å vaske bilen framkalte et par hostekuler, så jeg tror det har vært greit at jeg holdt meg inne I morra blir det jobb, og en løpetur etterpå hvis formen er ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 23. april 2011 #1120 Del Skrevet 23. april 2011 Allergier høres veldig kjipt ut, håper du er bedre imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå