Gjest -Sarah- Skrevet 5. april 2011 #1061 Del Skrevet 5. april 2011 Hvordan gikk det med suget etter Cola Zero i går? Klarte du å motstå? Kan jeg også få se kjolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1062 Del Skrevet 5. april 2011 Ikke jeg heller!! Syns du så utrolig flott ut! Takk Hvordan gikk det med suget etter Cola Zero i går? Klarte du å motstå? Kan jeg også få se kjolen? Jeg fant ut at jeg har cola-saft i kjøleskapet, så jeg blandet det med litt farris og fikk stilt det verste suget :fniser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 5. april 2011 #1063 Del Skrevet 5. april 2011 Ikke gi opp avvenningen! Du klarer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 5. april 2011 #1064 Del Skrevet 5. april 2011 Kjolen var virkelig fin!! Du kommer til å være så vakker Blir det noe trening på deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1065 Del Skrevet 5. april 2011 Ikke gi opp avvenningen! Du klarer det! Kjolen var virkelig fin!! Du kommer til å være så vakker Blir det noe trening på deg i dag? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1066 Del Skrevet 5. april 2011 Det ble en liten tur på jobb i dag også, gitt. Sånn kan det gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 5. april 2011 #1067 Del Skrevet 5. april 2011 Husk å ikke si ja til alt for mye nå Viktig å lære seg å si nei om det frister mer med en kveld på sofaen (syns i alle fall jeg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 6. april 2011 Forfatter #1068 Del Skrevet 6. april 2011 Husk å ikke si ja til alt for mye nå Viktig å lære seg å si nei om det frister mer med en kveld på sofaen (syns i alle fall jeg!) Jeg er ganske dårlig på å si nei, men det funka igrunnen greit å jobbe i går altså I dag skal jeg på cafe med en venninne, og i kveld skal jeg holde et kurs :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. april 2011 #1069 Del Skrevet 6. april 2011 Cola-saft??? Må le litt da.. Ikke bare bare å være avhengig... Kanskje det kunne vært lurt om du fant en knallgod, men sunnere erstatning? Mange fruktjuicer er digg å blande med litt farris.. blir skikkelig nammenam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 6. april 2011 Forfatter #1070 Del Skrevet 6. april 2011 Cola-saft??? Må le litt da.. Ikke bare bare å være avhengig... Kanskje det kunne vært lurt om du fant en knallgod, men sunnere erstatning? Mange fruktjuicer er digg å blande med litt farris.. blir skikkelig nammenam Ja, sånn Fun Light-saft fra Sverige som man skal tilsette kullsyre fra kullsyremaskin for å lage egen brus Jeg er tom for kullsyre, så da ble det saft pluss farris Fruktjuice er så kaloririkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 7. april 2011 #1071 Del Skrevet 7. april 2011 Haha! Det er det værste jeg har hørt. Er det mulig å bli SÅ avhengig av brus?? Har hørt folk si at det - men jeg trodde ikke de mente det! Er den cola saften noe god da? Ser for meg at smaken er temmelig dævv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. april 2011 Forfatter #1072 Del Skrevet 7. april 2011 Haha! Det er det værste jeg har hørt. Er det mulig å bli SÅ avhengig av brus?? Har hørt folk si at det - men jeg trodde ikke de mente det! Er den cola saften noe god da? Ser for meg at smaken er temmelig dævv?? Smaken er helt forferdelig, så det er bare for å ha noe "svart" i glasset Jeg føler meg skikkelig teit, men med unntak av en Sprite Zero i går har jeg ikke drukket brus siden forrige tirsdag (og brus er jo lov igrunnen, det er light-colaen som må gå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 7. april 2011 #1073 Del Skrevet 7. april 2011 Det er jo kjempe bra. Hvis det faktisk er avhengighetskapende den derre lettbrusen din, så kan det jo sammenlignes med å slutte å røyke! Så du er jammen meg flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. april 2011 Forfatter #1074 Del Skrevet 7. april 2011 Det er jo kjempe bra. Hvis det faktisk er avhengighetskapende den derre lettbrusen din, så kan det jo sammenlignes med å slutte å røyke! Så du er jammen meg flink! Jeg er nok egentlig et avhengighetsmenneske, så det for meg å slutte med noe er sinnssykt vanskelig. Har forsøkt å slutte med brus tidligere, men aldri klart det over lengre tid. Egentlig tror jeg ikke jeg klarer det denne gangen heller Men jeg skal gjøre et forsøk i alle fall. "Alle" jeg kjenner sier de har sett fantastiske resultater på vekta når de slutta med brus, men jeg har ikke sett noe hittil, så jeg vet liksom ikke om det er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 7. april 2011 #1075 Del Skrevet 7. april 2011 Ja du må bare ikke gi opp!! I tillegg til at du føler deg avhengig er det jo sikkert en vane for deg å sette deg ned med et glass brus, så ligger nok noe der også. Men TENK så deilig den dagen du faktisk ikke bryr deg om brus. Da kan du tenke tilbake og klappe deg selv på skulderen og vite at du faktisk klarte det! Heier på deg, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 7. april 2011 #1076 Del Skrevet 7. april 2011 Men du tillater vel deg selv et glass brus på lørdagen vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. april 2011 Forfatter #1077 Del Skrevet 8. april 2011 Ja du må bare ikke gi opp!! I tillegg til at du føler deg avhengig er det jo sikkert en vane for deg å sette deg ned med et glass brus, så ligger nok noe der også. Men TENK så deilig den dagen du faktisk ikke bryr deg om brus. Da kan du tenke tilbake og klappe deg selv på skulderen og vite at du faktisk klarte det! Heier på deg, jeg! Men du tillater vel deg selv et glass brus på lørdagen vel? Jeg drakk faktisk en halvliter Cola Zero i går, sammen med middagen (som var fra McDonalds...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. april 2011 Forfatter #1078 Del Skrevet 8. april 2011 Vekt 03.01.11 - 83.6 kg 04.02.11 - 83.5 kg (-0.1) 04.03.11 - 86.3 kg (+2.8) 04.04.11 - 86.5 kg (+0.2) 08.04.11 - 86.0 kg (-0.5) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 8. april 2011 #1079 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg drakk faktisk en halvliter Cola Zero i går, sammen med middagen (som var fra McDonalds...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. april 2011 Forfatter #1080 Del Skrevet 8. april 2011 Hehe, det er lov innimellom det! Blitt endel drittmat her også i det siste. Flytting, rot kombinert med nedpakkede kjeler har ført til en del bergbys, Mcdonalds og Spaghetti Alacapri Sitter allerede å planlegger hva jeg skal kose meg med i helga jeg Her har det igrunnen vært drittmat siste uka Mandag sov jeg hele dagen, husker ikke helt hva vi hadde til middag jeg... Pizza kanskje? Tirsdag måtte jeg jo plutselig jobbe, da var det noe pasta-greier som jeg bare slengte i microen. Onsdag var det McDonalds før kurset og pizza etter, i går var det McDonalds før kurs og Fjordland etter, og i dag blir det sannsynligvis pizza Høres jo ut som om vi er superdårlige på å lage middag, men denne uka har vært ekstraordinær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå