Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Åh, jeg skulle aldri ha gått på vekta i dag tidlig :tristbla: Den tippa over 88 kg, og selv om jeg vet at det skyldes MYE salt popcorn i helgen så er det kjipe tall å se :( Forsøker å komme meg back on track i dag, men det er vanskelig etter en helg med soft-is, popcorn, dessert-buffet og vin :sjenert: Har skikkelig sukkerabstinenser :daane:

Du må jo ikke veie deg på en mandag! Få mannen til å gjemme vekta fra uke til uke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, ikke veiing rett etter helg! ;)

Spis noe mint, eller noe annet som får tankene dine vekk fra sukker.. spis et ordentlig måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da :klemmer: Jeg har også skikkelig sukkerabstinenser nå, for jeg prøve så godt jeg kan å kutte sjokoladen og godteriet igjen etter en periode med alt for mye godt :sjenert: Men dette klarer vi!

Jeg gikk som sagt på en liten smell tidligere i dag :sjenert: Men men, i morgen blir en bedre dag :jepp:

Du må jo ikke veie deg på en mandag! Få mannen til å gjemme vekta fra uke til uke :fnise:

:sjenert: Det var kanskje ikke så smart nei...

Enig, ikke veiing rett etter helg! ;)

Spis noe mint, eller noe annet som får tankene dine vekk fra sukker.. spis et ordentlig måltid.

Mint? Hjelper det? Det eneste jeg kommer på som er mint akkurat nå er mint-sjokolade :sjenert: Men jeg har vært på butikken og skaffet snack-a-jacks, så jeg spiser det isteden :jepp:

On a different note: I dag kom brudekjolen min i posten! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooohh! Får vi se? :)

Jeg er fortsatt ikke heeelt sikker på om dette er kjolen jeg skal ha eller ikke, men... :sjenert: Er så vinglete, så har bestilt både denne og denne, og dessuten er det tre andre jeg har lyst til å bestille :fnise: Betalte 800 for den første og 500 for den andre, så jeg blir ikke akkurat ruinert av å bestille flere for å finne ut hvilken jeg EGENTLIG vil ha :ler:

Opprinnelig var dette drømmekjolen, men det er så mange fine :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, nå fikk jeg også lyst til å gifte meg.... :jepp:

:fnise: Det er jo snart bryllupssesong :jepp:

Nydelige alle sammen, men jeg syns nr 1 var finest :rodmer:

Den er flott den altså, og virkelig fin på også! :jepp: Men jeg har alltid drømt om kjole med litt farge på, så jeg må bare teste og se om det er kjærlighet ved første blikk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjole nr 1 var NYDELIG!! :hjerte:

Takk :klemmer:

Fordelen med å ha veid seg på mandag (88.7) er det at når jeg veier meg i dag føler jeg at jeg har vært superflink de to siste dagene... I dag stoppa vekta nemlig på 86.7 :fnise: Ikke at jeg ser noe særlig til de to kiloene, det er jo bare vann, men det er rart hvordan det teite tallet kan få meg til å føle meg bedre :sjenert:

Dessuten driver jeg og prøver å venne meg av med light-brus, så her går det i Fun Light for alle penga. Jeg har vel igrunnen aldri levd så innmari opp til nicket mitt før nå, for nå er jeg oppe i fem-seks kopper kaffe om dagen :sjenert: Dessuten er Pepsi Max/Cola Zero-abstinensene helt forferdelige :daane: Og jeg vet at det ikke er søtstoff-abstinenser, for det får jeg jo via saften, så jeg er veldig nysgjerrig på nøyaktig hva i den brusen det er jeg har abstinenser etter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, lettbrus er skumle greier.. :sjenert: Du får holde oss oppdatert på hvordan avvenningen går! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, lettbrus er skumle greier.. :sjenert: Du får holde oss oppdatert på hvordan avvenningen går! :jepp:

Uff, ja, det er fælt! I går gikk jeg rundt med en halvlitersflaske Cola Zero i sekken hele dagen, som sånn safety-blanket, men i dag har jeg satt igjen den i kjøleskapet hjemme. Var innom Kiwi før skolen og kjøpte Farris, for jeg må ha litt kullsyre, men jeg skal vente så lenge som mulig med å åpne den flaska... :sjenert:

Mat-messig sett var gårsdagen ganske grei, havna på rett over 1900 kcal i daglig inntak, men hadde skikkelig hunger hele dagen. I dag har det vært litt bedre, men jeg merker det at brus-sluttingen virkelig påvirker humør og sultfølelse altså! Har ikke hatt økt matlyst mens jeg har drukket brus, mens nå som jeg skal slutte er jeg sulten eller sjesken absolutt hele tiden! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig sulten for tida, veldig plagsomt!!

Heldigvis ikke avhengig av brus, veldig glad for det. Håper abstinensene gir seg raskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også veldig sulten for tida, veldig plagsomt!!

Heldigvis ikke avhengig av brus, veldig glad for det. Håper abstinensene gir seg raskt :)

I dag har sulten vært holdbar, faktisk :strix: Jeg føler meg nesten litt lykkelig.

Dessuten har jeg kjøpt sykkel i dag :nigo:

scott-contessa-50-womens-2010-mountain-bike.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært og trent :trene:

Tok turen til senteret som "oppvarmingsjoggetur" (gå 5 - jogge 1 - gå 3 - jogge 5 - gå 2 - jogge 4 - gå 1). Endte opp med å skippe det siste minuttet med gåing, for da var jeg framme på senteret gitt! :duskedame: Deretter var det styrketrening i 50 minutter :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smart måte å utnytte turen til treningssenteret på!! :jepp:

Det var et artig innfall ja :jepp: Og sambo kjørte ned, for han skulle også trene, så jeg slapp å gå/jogge hjem igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så merker jeg SKIKKELIG abstinenser etter brusen... :sjenert: Jeg går rundt med konstant hodepine, og alt jeg klarer å tenke på er brus :daane: Men nå har jeg ikke drukket brus siden tirsdag kveld, så dette går sikkert bra! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke se den andre kjolen, men den første var heeelt nydelig! :rodmer:

Bra jobbet med brusen! Hva om du tømmer i deg masse vann hver gang du tenker på brus? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...