Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Jeg gikk nettopp forbi et speil på badet og innså at jeg sannsynligvis har sittet på det møtet i kveld med noe som ser ut som en veldig heftig pulesveis... :daane: Tydeligvis er ikke håret mitt fornøyd med å bli satt opp når det er vått, så det tørker litt sånn rart og småflokete. Nå skjønner jeg i alle fall hvorfor den ene fyren på møtet tittet så lurt på meg hele tiden :sjenert:

:skratte::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:skratte::fnise:

Jeg hadde ikke plass til hårføner i treningsbaggen, så da ble det bare sånn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt

03.01.11 - 83.6 kg

04.02.11 - 83.5 kg (-0.1)

04.03.11 - 86.3 kg (+2.8)

Siste veiingen på en måned, lurer på hvordan dette skal gå :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trening siden torsdag, men har jobbet nesten 30 timer i uka som gikk (hvorav 21 av dem siden fredag kl 8) og all gåinga gjør sitt med beina og bekkenet mitt altså :sjenert: Jeg har veldig gode sko, men selv ikke sko til et par tusenlapper kan fjerne all belastning fra knær og bekken. Det må man vel bare regne med i mitt yrke, tipper jeg :jepp:

I morgen blir det trening! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trening siden torsdag, men har jobbet nesten 30 timer i uka som gikk (hvorav 21 av dem siden fredag kl 8) og all gåinga gjør sitt med beina og bekkenet mitt altså :sjenert: Jeg har veldig gode sko, men selv ikke sko til et par tusenlapper kan fjerne all belastning fra knær og bekken. Det må man vel bare regne med i mitt yrke, tipper jeg :jepp:

I morgen blir det trening! :danser:

Får sette på deg en skritteller, om du passerer 10000 så har du jo gjennomført en treningsøkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sette på deg en skritteller, om du passerer 10000 så har du jo gjennomført en treningsøkt :)

Vet du, det har vi spøkt om på jobb, så jeg tror faktisk jeg skal gjøre det neste gang jeg har vakt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir visst jobb i dag også, så da skal jeg ha på skritteller for å se hvor langt jeg faktisk går :jepp: Blir bare kortvakt da, men det er jo interessant å se allikevel.

Treningen utgår til i morgen før skolen :sjenert: Mangler litt motivajon akkurat nå, måtte slåss hardt med meg selv i dag tidlig for å ikke gå på vekta, men jeg vet at jeg skal ha TR om fem dagers tid og er så oppblåst at jeg ser ut som om jeg er fem måneder på vei :tristbla: Så alt er bare dumt og teit og søtsuget er helt sinnssykt. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, det har vi spøkt om på jobb, så jeg tror faktisk jeg skal gjøre det neste gang jeg har vakt :jepp:

Jaa, det må du gjøre! Vi har diskutert det på jobb vi også nemlig :fnise: Jeg har ingen skrittteller, så jeg har ikke fått testa. Men ifølge noen av de jeg jobber med, så har de ligget rundt 6000-8000 skritt. Sier meg igrunn ingenting :sjenert: Må nok teste selv, og lurer på hvor du ligger/hvor travelt dere har det, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte skritteller :daane: Får prøve å huske det i morra :sjenert:

Har vært på trening i dag, gjennomførte løpeprogrammet og styrkeprogrammet mitt :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten veldig stolt over løpingen min i dag - 4 minutter gange på 6.2, 3 minutter på 8.5, 4 minutter på 6.2, 2 minutter på 9 (:duskedame:) og 1 minutt på 6.2 :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten veldig stolt over løpingen min i dag - 4 minutter gange på 6.2, 3 minutter på 8.5, 4 minutter på 6.2, 2 minutter på 9 (:duskedame:) og 1 minutt på 6.2 :trene:

Du er flink! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt

03.01.11 - 83.6 kg

04.02.11 - 83.5 kg (-0.1)

04.03.11 - 86.3 kg (+2.8)

Siste veiingen på en måned, lurer på hvordan dette skal gå :daane:

Jeg har faktisk klart å ikke veie meg siden fredag! :danser: Vet ikke hvordan det skal gå med resten av måneden, men hvis jeg klarer å holde meg til en gang i uka skal jeg si meg fornøyd da altså :sjenert:

Har tenkt meg på trening senere i dag, men TR meldte nettopp sin ankomst og smertene er på vei, så jeg vet ikke helt om jeg orker :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet igjen treningsgleden, tror jeg! I dag belønnet jeg meg med enda et par joggesko, en ny treningstopp og et sett HH superundertøy :) Skoene kosta rundt tusenlappen, superundertøyet (bukse OG genser) var satt ned fra 699,- til 199,- og toppen fa 399,- til 50 kr! :danser: Dessuten bestilte jeg en tights og en trøye til for et par dager siden :sjenert: Snart ferdig med shoppinga nå! :jepp:

Økte fra 14 til 19 minutter løping/gåing i dag, og er helt kjørt i beina! Merker heldigvis god framgang fortsatt, siden jeg øker både i intervalltid og i fart fra gang til gang :) På styrkebiten lurer jeg på om jeg skal legge til flere øvelser og sette opp et skikkelig splitt-program, eller om jeg bare skal holde meg til de "filleøvelsene" jeg gjør nå :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk vært ganske flink til å unngå vekten selv denne uken. Var ikke sunt sånn jeg holdt på en stund. Veide meg etter hvert bidige måltid.. :sjenert:

Grattis med nytt treningstøy! Det hjelper veldig på motivasjonen det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiii... gøy med nytt treningstøy!

Og så bra at treningsgleden er tilbake... og at det går fremover med løpingen.

Også er det fredag og helg!!

GOD HELG :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk vært ganske flink til å unngå vekten selv denne uken. Var ikke sunt sånn jeg holdt på en stund. Veide meg etter hvert bidige måltid.. :sjenert:

Grattis med nytt treningstøy! Det hjelper veldig på motivasjonen det! :)

Jeg er nesten litt småbekymret for å gå på vekta igjen jeg altså :sjenert: Tenk om jeg har gått opp masse? :tristbla: Tror faktisk jeg har bedre av å veie meg hver dag, framfor å bli fanatisk av typen "tenk om jeg har lagt på meg?" :sjenert:

Wiii... gøy med nytt treningstøy!

Og så bra at treningsgleden er tilbake... og at det går fremover med løpingen.

Også er det fredag og helg!!

GOD HELG :duskedame:

:duskedame: Helg :hjerte:

Grattis med treningstøy, det hjelper godt på motivasjon! :) God helg!

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Las ganske nylig en uttalelse om at en ikke bør se på de små opp- og nedgangen som blir påvirket av syklus og lignende, men heller den jevne nedgangen. Jeg har ikke vekt, men har tatt mål noen ganger etter jul. Liker bedre å faktisk kunne se at magen henger litt mindre utenfor tightsen enn før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å ta med skritteller på jobb i går også :daane: Jeg er så distrè for tiden, lurer nesten på hvordan dette skal ende :sjenert:

I dag har jeg brukt mesteparten av dagen på AF-lesing sammen med en kamerat, resten av tiden har jeg sittet på sofaen og klamret meg til en ispose... Klarte å fly på trynet i går (vinterens første trynings i mars, jeg er ganske stolt! :ler: ) og slo både kneet og hofta på den siden jeg landet på ganske så hardt. Jeg har fått en sjarmerende kul (med blåmerke inkludert) rett under kneskåla, og hele hofte/bekken-partiet mitt har stivna skikkelig til :( Satser på at det gir seg til i morgen, for jeg vil på trening! :jepp: Den nye treningstightsen dukka opp i dag, og den virker skikkelig digg, så jeg gleder meg til å teste den på mølla! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...