Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Jeg har tilbragt helgen på jobb (i alle fall 11 timer av den :sjenert: ), og der er det mye uregelmessig spising :daane: I går ble det både marsipankake (men bare et lite stykke...) og risgrøt, men i dag har det vært relativt greit :) Prøver å komme tilbake i en god rytme med måltider hver andre time, og i dag har jeg spist følgende:

07:00 - havregrøt

09:30 - en rista brødskive med ost og salami

11:00 - et lite stykke marsipankake

12:30 - et halvt rundstykke med brunost

13:30 - et halvt rundstykke med brunost

15:00 - druer og vaniljekesam

17:30 - druer og vaniljekesam

19:00 - laks, gulrøtter og en liten potet

20:30 - to små poteter med rømme

22:00 - omelett

Det blir alt for mye småspising i løpet av dagen ser jeg, jeg må prøve å droppe den uregelmessige spisingen :sjenert:

Edit: Jeg har også brukt opp sikkert en liter antibac på jobb i dag :daane: Og jeg føler meg smittebærende og illeluktende selv etter to runder i dusjen :tristbla:

Endret av CoffeeGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sniktitting på vekta i dag viser 400 gram nedgang, satser på at det holder seg til fredag :sjenert:

Dagen starta litt seint i dag, sånn for en halvtime siden :daane: Men jeg la meg veldig seint, ble sittende oppe for å se tv :sjenert: Har funnet en skikkelig teit, men avhengighetsdannende, tv-serie som jeg bare måtte se "en episode til" av. Det ble fem, men men :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken serie? :)

Jeg startet også dagen litt sent, hadde planer om trening men det skjer egentlig bare ikke på mandag... :sjenert:

Make it or Break it :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens måltider/inntak (oppdateres gjennom dagen)

10:40 - et knekkebrød med philadelphia smøreost (frokost)

11:35 - 10 gram melkesjokolade

12:20 - omelett laget av ett egg, litt skinke, mais og sopp (lunsj)

14:25 - ca 100 gram cottage cheese med litt varme bær (suuuurt!)

16:30 - en scoop lakris-is (Dream :daane: ) og en pose baconsvor (45 gram)

17:20 - en babybel light

18:00 - en liten rød paprika

18:35 - en bolle lapskaus

19:40 - en halv bolle lapskaus

20:45 - en halv bolle lapskaus

21:10 - 10 gram melkesjokolade

21:20 - en scoop lakris-is :sjenert:

22:10 - en halv bolle lapskaus

23:00 - 10 gram melkesjokolade

23:20 - en liten rød paprika

Lapskaus:

- en halv pakke grillpølser

- en pakke lapskausblanding

- en pakke potetmos

- vann og krydder

Endret av CoffeeGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker en tendens til småspising på ettermiddagene :sjenert: Har planer om å lage middag nå, sånn at jeg kan småspise det isteden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er dagens matinntak ferdig, og jeg har putta noe i munnen 15 ganger i løpet av dagen :daane: Med mindre man teller med smaksprøven på matbutikken, da er det 16 :sjenert:

Syns allikevel ikke det ser så alt for ille ut - et knekkebrød, en ett-eggs-omelett, 100 gram CC, 30 gram melkesjokolade, en liten pose (45 gram) baconsvor, 2.5 porsjoner lapskaus, to små paprikaer, to små porsjoner (scoops) dream-is og en babybel light. Det kunne ha vært mye, mye verre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også god på å småspise... prøver egentlig å kutte det ut, men har en dårlig vane med at pensumlesning = småspising... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også god på å småspise... prøver egentlig å kutte det ut, men har en dårlig vane med at pensumlesning = småspising... :sjenert:

Sånn er det igrunnen her også, og i går var det oppgaveskriving (og tv i bakgrunnen :sjenert: ) for alle penga (=kaloriene...)

Det var VELDIG tidlig å skulle opp klokka 6 i dag, måtte utsette alarmen to ganger før jeg i det hele tatt klarte å åpne øynene, og dessuten tror jeg at jeg har pådratt meg en øyebetennelse. Dobbeltsidig sådann. Koselige greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått beveget litt på meg i dag, ble en tre kvarters gåtur for å finne ut hvor det er raskest å gå til jobb :) Men tre kvarter er bedre enn ingenting :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt

03.01.11 - 83.6 kg

07.01.11 - 85.1 kg (+1.5)

14.01.11 - 84.5 kg (-0.6)

21.01.11 - 85.0 kg (+0.5)

28.01.11 - 84.4 kg (-0.6)

04.01.11 - 83.5 kg (-0.9)

11.02.11 - 85.3 kg (+1.8)

18.02.11 - 84.9 kg (-0.4)

25.02.11 - 85.1 kg (+0.2)

Lurer på om det kan ha sammenheng med alt saltet jeg spiste i går :sjenert: For jeg har jo vært nede i 84.5 i løpet av uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du tid til å trene noe for tiden? :)

Det har vært lite trening de to siste ukene, men jeg får jo i det miste beveget meg på jobb :sjenert: Har et par studiedager neste uke og uka etter, skal prøve å innarbeide gode rutiner igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Jeg har såvidt nærmet meg treningen igjen, allerede trent to ganger denne uka og har planer om å trene lørdag også!

Har egentlig absolutt ikke tid til det, men det er jo så herlig etterpå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt

03.01.11 - 83.6 kg

07.01.11 - 85.1 kg (+1.5)

14.01.11 - 84.5 kg (-0.6)

21.01.11 - 85.0 kg (+0.5)

28.01.11 - 84.4 kg (-0.6)

04.01.11 - 83.5 kg (-0.9)

11.02.11 - 85.3 kg (+1.8)

18.02.11 - 84.9 kg (-0.4)

25.02.11 - 85.1 kg (+0.2)

Lurer på om det kan ha sammenheng med alt saltet jeg spiste i går :sjenert: For jeg har jo vært nede i 84.5 i løpet av uka...

Syns du er flink uansett jeg med tanke på hvor mye du har gått ned og hvor mye du jobber om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt brudekjole i dag :sjenert:

Er ikke heeelt sikker på om den jeg bestilte er den jeg vil ha da, så jeg har et par kjoler som alternativer dersom denne ikke sier "yes!" med en gang jeg tar den på liksom... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er herved offisielt: jeg går opp i vekt når jeg skal ha EL også :daane:

Årets offisielle bursdagsvekt: 87.8 kg (det er jo bare vann - ingen går opp 2 kg fett på tre dager, men allikevel :sjenert: )

Nå er bagen med treningstøy OG skoleting pakket, og jeg sitter og inntar bursdagsfrokost: havregrøt med prim :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...