Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Syd-Europa :daane: Høres utrolig herlig ut! Tar dere kombinert bryllupsreise også da? :)

:jepp:

En uke på bryllupsstedet, junior-suite :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Urk, jeg HATER de første syklusdagene :daane: Alt jeg har spist i dag er tortillachips, dip eller sjokoladekuler, og da blir jeg både daff og mer uggen :tristbla: Jeg er jo så teit også! Så nå sitter jeg og spiser en liten bolle druer med vaniljekesam istedenfor sjokoladekuler, og skal straks lage middag - sunn middag! Laks med grønnsaker og poteter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres flott ut med den turen! :)

Hater også de første dagene, prøver å kun stappe i meg sunne ting, hvis ikke blir alt bare verre... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Urk, jeg HATER de første syklusdagene :daane: Alt jeg har spist i dag er tortillachips, dip eller sjokoladekuler, og da blir jeg både daff og mer uggen :tristbla: Jeg er jo så teit også! Så nå sitter jeg og spiser en liten bolle druer med vaniljekesam istedenfor sjokoladekuler, og skal straks lage middag - sunn middag! Laks med grønnsaker og poteter :jepp:

Kjent ja. Høres deilig ut den middagen din :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres flott ut med den turen! :)

Hater også de første dagene, prøver å kun stappe i meg sunne ting, hvis ikke blir alt bare verre... :(

Denne gangen har det blitt MYE dritt uka før mensen altså :(

Kjent ja. Høres deilig ut den middagen din :gjeiper:

Nå står fisken i ovnen, og gulrøttene på kok :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt med syd-europeisk bryllup! blir dere mange eller? Har inntrykk av at han der mannen din er en go kar.

Ellers er det bare å kikke mensen ut!! :kjefte: * Hater mensen på ellers-daffe-rolige-deilige-søndag *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og forresten, kult med nytt studie! Tøft av deg å "plutselig" hoppe over på nye 3 år :tommelopp:

Jeg har nok samme jobb som deg, liker meg der jeg og :fnise: veldig studierelatert. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt med syd-europeisk bryllup! blir dere mange eller? Har inntrykk av at han der mannen din er en go kar.

Ellers er det bare å kikke mensen ut!! :kjefte: * Hater mensen på ellers-daffe-rolige-deilige-søndag *

------------------------------------

Og forresten, kult med nytt studie! Tøft av deg å "plutselig" hoppe over på nye 3 år :tommelopp:

Jeg har nok samme jobb som deg, liker meg der jeg og :fnise: veldig studierelatert. :lur:

Ja, bryllupet blir bra :jepp: Dersom alle kommer blir vi 10-11 stykker, og det er igrunnen helt okay :) Mannen min er verdens beste :hjerte: Men selv ikke han kan kurere menssmerter :tristbla:

:sjenert: Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskemiddag her også i dag.

Vi føler oss litt som et gammelt ektepar her, for her har det blitt en vane med fisk hver søndag.

Fisk er jo nam nam, og det som er enda bedre er at etter fiskemiddag på søndag så er det dessert! :)

Kjenner igjen de umenneskelige cravingsene som kom en gang i måneden. Men fokuser heller på at det ble sunn middag og la spist være spist ;-)

God søndag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskemiddag her også i dag.

Vi føler oss litt som et gammelt ektepar her, for her har det blitt en vane med fisk hver søndag.

Fisk er jo nam nam, og det som er enda bedre er at etter fiskemiddag på søndag så er det dessert! :)

Kjenner igjen de umenneskelige cravingsene som kom en gang i måneden. Men fokuser heller på at det ble sunn middag og la spist være spist ;-)

God søndag! :goodbye:

Sambo ytret frampå at vi godt kunne ha fisk hver søndag, for det var så godt :ler: Så vi blir nok et gammelt ektepar til slutt vi også :) Dessert er noe vi egentlig ikke har, men jeg vurderer å innføre det på søndager altså! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom på KG innimellom som AB, men ikke fulgt med i dagbokland, hverken egen eller andres på en god stund. Trengte en skikkelig pause, mye som skjedde i livet mitt. La merke til et innlegg du hadde skrevet og så tickeren din, og da måtte jeg jo komme tilbake :)

Utrolig koselig nyhet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært innom på KG innimellom som AB, men ikke fulgt med i dagbokland, hverken egen eller andres på en god stund. Trengte en skikkelig pause, mye som skjedde i livet mitt. La merke til et innlegg du hadde skrevet og så tickeren din, og da måtte jeg jo komme tilbake :)

Utrolig koselig nyhet! :klem:

Jeg skjønner behovet for pause av og til :) Håper du har det bedre :klemmer:

Takk, jeg syns også det er en koselig nyhet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det stort sett jeg som er middagsansvarlig, men siden det er Valentines i dag tenkte jeg sambo skulle få velge middag :rodmer:

...inntil jeg fant ut at han ville ha kjøttkaker :daane:

Men som den sporty kjæresten jeg er reiste jeg på butikken for å kjøpe kjøttkaker, tyttebærsyltetøy, brun saus og poteter, og nå står desserten i ovnen og godgjør seg mens jeg venter på at klokka skal bli 16.30 og at jeg kan begynne på middag :) Dessert blir brownies med kaffeglasur og rosa hjertepynt :rodmer: Har dessuten kjøpt inn mini-love-hearts til å pynte kaka litt med :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så romlemantisk du er! :rodmer:

Håper dere får en befriende herlig Valentines-kveld.

Jeg finnes jo egentlig ikke romantisk i det hele tatt :sjenert: Hadde igrunnen bestemt meg for å ignorere Valentines i år, og det hadde sambo også, men det blir aldri sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag startet med et skikkelig heftig "anfall" etter et stykke kake (rester fra i går :sjenert: ), så jeg måtte bare gå og legge meg igjen klokka halv ti selv om jeg egentlig skulle være flink og gjøre masse teoriarbeid i dag. Men nå er jeg oppe igjen, klarer endelig å få i meg litt mat og drikke (pizza og Pepsi Max :ler: ) og sitter og jobber med et foredrag jeg skal ha til torsdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...