2ne2 Skrevet 3. februar 2011 #821 Del Skrevet 3. februar 2011 Nå leste jeg det første innlegget ditt på nytt faktisk. Åssen i huleste klarte du å gå ned så mye i vekt Å dægærn! Det hadde jeg "glemt".. Lenge siden jeg leste første siden din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 3. februar 2011 #822 Del Skrevet 3. februar 2011 Åh, så herlig med frii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #823 Del Skrevet 3. februar 2011 Hørtes veldig deilig ut! Jeg skal begynne å småpakke litt veldig snart, for vi skal på hyttetur frem til søndag! Kos deg med fri og Coffiee. Og goood helg når den tid kommer ( ) Det ble ikke kaffehus allikevel, ble tur på hytta Jeg elsker å kjøre bil, så 30 mil totalt på en dag (selv uten mål og mening) gjør meg absolutt ingenting Skal sjekke den iform.nu greia! Jeg klarer jo 4 km på 30 minutter nå når jeg presser meg, hadde vært fint å klare den siste biten og Jeg trenger ikke skjule treningstøy for samboeren, han oppfordrer meg han! I går når jeg var på G-sport fant jeg en t-skjorte til 120, han spurte om jeg ikke skulle ha 2 For en herlig samboer du har! Nå leste jeg det første innlegget ditt på nytt faktisk. Åssen i huleste klarte du å gå ned så mye i vekt Beinhard jobbing, mye fokus på kalorier og proteiner og mye aktivitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #824 Del Skrevet 3. februar 2011 Å dægærn! Det hadde jeg "glemt".. Lenge siden jeg leste første siden din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 4. februar 2011 #825 Del Skrevet 4. februar 2011 Fikk heller ikke med meg at du hadde gått ned såå mye. Men wow. Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #826 Del Skrevet 4. februar 2011 Trening 26. januar - 28. februar 26.01 - 3.53 km/30 min + styrke (overkropp) 26.01 - 1.7 km/18 min (rakk ikke bussen, måtte gå ) 27.01 - 1.96 km/15 min + 15 min sykling (4 km) 03.02 - 1.62 km/15 min + styrke (overkropp) Vekt 03.01.11 - 83.6 kg 07.01.11 - 85.1 kg (+1.5) 14.01.11 - 84.5 kg (-0.6) 21.01.11 - 85.0 kg (+0.5) 28.01.11 - 84.4 kg (-0.6) 04.04.11 - 83.5 kg (-0.9) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #827 Del Skrevet 4. februar 2011 Panikk! Det er 6 måneder til vi gifter oss! I dag skal jeg bestille kjolen, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 4. februar 2011 #828 Del Skrevet 4. februar 2011 Flink du er! Og så spennende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 4. februar 2011 #829 Del Skrevet 4. februar 2011 Kjempespennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #830 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg skal aldri drikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 5. februar 2011 #831 Del Skrevet 5. februar 2011 Oh.. kjenner igjen den uttalelsen der. Ingen god dag i dag med andre ord. Men, det var forhåpentligvis gøy i går? Hurra for vektnedgang og trening denne uken!! .. og ikke minst, spennende med brudekjole! Har du tenkt noe på hva slags kjole du kunne tenkt deg? Det er jo så utrolig mange fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #832 Del Skrevet 5. februar 2011 Oh.. kjenner igjen den uttalelsen der. Ingen god dag i dag med andre ord. Men, det var forhåpentligvis gøy i går? Hurra for vektnedgang og trening denne uken!! .. og ikke minst, spennende med brudekjole! Har du tenkt noe på hva slags kjole du kunne tenkt deg? Det er jo så utrolig mange fine! Jeg tror jeg sier det hver gang jeg har drukket jeg Men det var supermorsomt! Sånn bortsett fra at jeg tydeligvis tiltrekker meg HELT gal type mennesker - en hel kveld ute i Oslo, og alle jeg traff var fra Bergen Jeg trooor jeg har funnet kjolen ja, rakk ikke bestille den i går, men men... Det blir snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 5. februar 2011 #833 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg skal aldri drikke mer Vet du nøyaktig hvor mange dager det er siden sist du sa det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. februar 2011 #834 Del Skrevet 5. februar 2011 Hehe... Du bør bytte nick til DrinkGirl! Neida, bare mobber jeg.. Men litt komisk er det jo :gjeiper: Ville bare minne deg litt på kaloriinntak med alkohol... Greit å drikke litt innimellom, men jevnlig/hard festing går vel utover både form og figur.. Uff, nå føler jeg meg streng.. Tenkte kanskje bare du kunne ha som mål å drikke mer vann, drikke en drink mindre hver kveld? osv? Små tiltak for en sunnere kropp og en bedre dag derpå..?? Evnt drikke en syrlig, lett hvitvin eller noe? Både øl og sukkerholdige drinker er kanskje "verstingene"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #835 Del Skrevet 5. februar 2011 Vet du nøyaktig hvor mange dager det er siden sist du sa det :gjeiper: Ja, jeg gjør jo igrunnen det. Resultatet av gårsdagen er vel at jeg må slutte å være impulsiv Hehe... Du bør bytte nick til DrinkGirl! Neida, bare mobber jeg.. Men litt komisk er det jo :gjeiper: Ville bare minne deg litt på kaloriinntak med alkohol... Greit å drikke litt innimellom, men jevnlig/hard festing går vel utover både form og figur.. Uff, nå føler jeg meg streng.. Tenkte kanskje bare du kunne ha som mål å drikke mer vann, drikke en drink mindre hver kveld? osv? Små tiltak for en sunnere kropp og en bedre dag derpå..?? Evnt drikke en syrlig, lett hvitvin eller noe? Både øl og sukkerholdige drinker er kanskje "verstingene"? Jeg vet "alt" om alkohol og kalorier, men de gangene jeg er ute koser jeg meg og driter i alt av kostråd og annet Det ble tilogmed burger på vei hjem Men så er jeg på styr i dag igjen med sunn mat Jeg drikker jo egentlig så sjeldent at jeg syns det går greit når jeg først er ute å ta den helt ut Vi snakker vel toppen en gang i måneden (sånn i snitt), men studenttilværelsen har ødelagt litt for det nå i januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #836 Del Skrevet 5. februar 2011 *sitter og planlegger ny tatovering* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 5. februar 2011 #837 Del Skrevet 5. februar 2011 *sitter og planlegger ny tatovering* Nice, har du bilde av aktuelle kandidater :gjeiper: Har også lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #838 Del Skrevet 5. februar 2011 Nice, har du bilde av aktuelle kandidater :gjeiper: Har også lyst på Jeg syns denne er kjempefin: http://farm2.static.flickr.com/1214/5169296444_acff1167d5.jpg (bonuspoeng hvis du vet hvor det er fra! ) - litt i samme gata som denne: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRDJdTqwrRuNbsWpBA3m_pipyRNBoiYFrfiyzoFWNLPukZXFFG_&t=1 Så det blir enten den første eller denne: http://fc00.deviantart.net/fs49/f/2009/197/a/b/Dream_Tattoo_by_Cooterx3.jpg Eller denne: http://www.tattoo-idea-pictures.com/d/9970-1/Dove+wrist+tattoo+picture.JPG (men den er ikke helt "meg" ) Og hvis jeg noengang blir rik og superskinny skal jeg ha denne: http://th01.deviantart.com/fs6/300W/i/2005/110/6/2/angel_wings_tattoo_by_cannibol.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #839 Del Skrevet 6. februar 2011 Trening 26. januar - 28. februar 26.01 - 3.53 km/30 min + styrke (overkropp) 26.01 - 1.7 km/18 min (rakk ikke bussen, måtte gå ) 27.01 - 1.96 km/15 min + 15 min sykling (4 km) 03.02 - 1.62 km/15 min + styrke (overkropp) 06.02 - 1.65 km/15 min + styrke (overkropp og benpress) Økte fra 5 til 6 kg i bicepscurl i dag, lurer på hvordan jeg har det i morgen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. februar 2011 #840 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg syns også ord som sier en noe er flott som tattovering, skulle gjerne tatt en selv, men jeg er litt pysete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå